fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tohle ti tam pude, minimalne na ty packy, ma to oka a ne niply. Delka kdyby nahodou nemuze bejt problem, zvlast pro tebe.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 14:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Futy: prvni lanko co sem kupoval tak sem kupoval na bubnovy brzdy, to sem koupil dobre ale nez sem se behem tech par let rozhoupal k dodelani brzd tak sem to predelal na kotouce.. tak sem si objednal lanko na RS2k.. tehdy me stalo 2000,- a zas mi to nejakou dobu trvalo nez sem se k tomu dostal.. a az sem lehl pod auto ze to tam nabastlim tak sem zjistil ze to ma nejak extremne dlouhy lanko v bowdenech ze to tam nejde.. tak sem do tretice sehnal od Karla a to vypada dobre.. lanko je dlouhy primerene a ma ocka na paky na trmenech.. jak sleze snih a budu se moct valet pod autem tak to tam dam.. a rovnou to namyslim na vetsi zadni kotouce a trmeny v jine poloze.. ted se mi to nelibi


jeste me napadla takova myslenka.. dat na zadni brzdy zadni trmeny z RS2000 na hydraulickej okruh (proste se mi ty trmeny libi a vypadaji rozumne oproti prednim 4 pistkum) a zaroven tam nechat trmeny ze Siery na rucku.. proste jako par supersportu bych mel dvoje trmeny na kolo.. vim ze to bude vetsi vaha na rameni ale nedelam zavodaka ale "jakoze showcar"

komu se doma vali zadni trmeny z RS2k na dobrocinny ucely? za nejakou slusnou cenu :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 16:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hmm, nedavno jsem videl nekde zajimavou inspiraci, neparal se s koncovkama, proste predelal packy podle koncovek, to me dostalo, ono kdyz vlastne stavis cely auto, tak to zase nejni az takovej problem, daji se vlastne dost jednoduse udelat i ty packy cely novy z pasoviny.
Takze tuhle myslenku mam jako zalohu pro pripad, ze bych mel se zadkem nejakej problem.
To reseni mit dvoje trmeny je fajn ,primo jako tovarni special, akorat bych fakt zvazil, jaky komponenty pouzivat, ty sirkovy trmeny jsou tezky jako sfina, sice je to mechanickej prevod, takze nehrozi, ze by ti povolila pri delsim utazeni hydraulika, ale zrovna tady bych videl vic nevyhod, nez vyhod. Mozna by se dalo casem nekde sehnat nejaky trmeny jiny, vylozene k tomu urceny, vim tutove, ze treba Wilwood je dela a jsou to ty lacinejsi z nabidky, takze kdyby byly z druhy ruky, mozna by se dalo.
A z domacich luhu a haju, co pouzit ty skodovacky ctyrpisty s rozriznutejma deskama, jeden par provozni, druhej par hydraulicka rucka. Pocitam, ze nejaky problemy spojeny s byrokracii u tyhle stavby asi neresis, takze zalezi jen na tobe, co bude schudny a ucelny pro tvy podminky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 16:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Futy:
to predelani pacek me nenapadlo.. mohl sem tam navarit nejaky kousky a mohlo se pouzit lanko z bubnu. ted uz mam lanko s ockama tak to uz necham tak.. me ty dvoje trmeny napadli jen proto ze predni 4pistkovy jsou velky jako krava a pod zadnim kolem je videt jen takova vidlicka z plovouciho trmenu.. vypada to docela legracne.. ty trmeny z RS2000 se mi libi designove a navic uz je vyzkouseny ze s tim mym brzdovym setupem nebude ten zadek tak prebrzdenej.. takze bych tam klidne dal jen ty trmeny z RS2000 ale problem je ze RS2000 ma rucku bubnovou uprostred kotouce.. to stejne kazdej fordak vi.. takze sice bych vyresil ten hodne prebrzdenej zadek a doladim to regulatorama ale chybi mi rucka.. a jelikoz ty trmeny ze Siery mam tak neni nic jednodussiho nez je tam nechat jen na rucku. je to mechanicka zalezitost takze v tom nevidim problem.. jediny cotak je fakt ta vaha na kolech ale jak rikam - neni to zavodak a najezdi to minimum kilometru.. takze to bude vypadat dobre a bude to fungovat.. navic ten sierackej trmen jde dat jen do blbych poloh kvuli privodu lanka na rucku a poloze odvzdusnovaku ze ten trmen z RS2000 se tam k tomu pekne vejde a bude to fungovat i vypadat.. wilwood by se urcite dal vyresit ale zas to jsou dalsi prachy.. ty zadni trmeny na RS2k muzu poridit od 500 do 1000 podle stavu a udelam si na ne repas jako na kazdy brzdy co se mi dostali do ruk.. a kdyz vezmu vahu obou trmenu na jednom kole tak to vahove vyjde asi jako zadni brzdovej set na RS2000.. navic musim poridit vetsi zadni kotouce tak to pak predelam.. zatim to bude fungovat jen s trmenama ze Siery a regulatorama nez to predelam

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 16:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jasnacka, vymysleny to mas racionalne a podle danejch podminek, dodelat, nebo predelat to jde vzdycky, kdyz budou podminky lepcejsi. Ja se jen rozjel v uvahach, pac tovarni Esca tohle mely uz v 70 letech, takze jsem se tim zabejval taky.Nahodou takovyhle vymejsleni a kombinace, to me bavi, i kdyz to nakonec treba nepouziju.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 16:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Futy: ani nevim jak sem k tomu dosel.. me furt nejak hlodalo v hlave ze ty zadni brzdy vypadaji legracne oproti tem prednim.. predelavat nejak tehlici kola abych tam napasoval celej set z RS2000 je kravina ikdyz uz sem to taky nekde videl a zas davat jinej trmen nez s ruckou tak bych musel resit hydrauliku.. tohle je pro me v dane situaci fakt nejjednodussi reseni.. adapter je jen otazka zmereni, nakresleni a vyrobeni, v podstate me to skoro nic stat nebude.. ted jen poridit vetsi derovany kotouce coz je cca 1800,- a ty zadni trmeny.. jelikoz chci nejak dodelat toho zmetka v turbu tak se mi do toho nechce mos sypat aby zbylo na dulezitejsi dily, ale ty brzdy musi byt v prvni rade.. co neubrzdim to neukecam

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 17:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
v podstate tenhle system:
Obrázek

ale prevedenej do malyho mk4 Escorta a trosku socialnich podminek :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 17:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
ja bych to vyskousel ....

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 17:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jak to myslis? mam ti poslat trmeny ze siery? :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 21:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
Maris fakt držím palce myslím že sem dost trpělivej ale já dělat auto tak dlouho tak ho asi rosekám. fakt všechna čest a palce nahoru

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 27 led 2010 09:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Michale: dik.. kdyby mi nebylo lito tech utracenych penez a stravenyho casu tak se na to vykaslu a vezmu si Milosovu Fiestu i s tim zbesilym motorem.. ale z toho bych nemel ten dobrej pocit, ze sem to stavel sam

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 27 led 2010 09:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
maris: nene sam si to vyskousej :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 27 led 2010 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Karle: tak mi posli tvoje zadni trmeny :-D neboj.. sezenu je nekde a dam to dohromady

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 12:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
přesněji takovejhle systém - ten na přednim kole (kdo by nevěděl, tak Chrysler Tomahawk)
Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 13:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
to je dobrej kram :-D to ma ten motor z Vipera nebo neco takovyho ne? a ty brzdy jsou zajimavy, ale ja budu mit spis ten lamborghini system.. dvoupistek + plovouci jednopistek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 23:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
mariSu ty jsi jantar. :-D Co dokážeš vymyslet. Z tvého povídání o brzdách jsem sice pochopil vo co ti jde, ale nějak jsem nechápal plno jincýh věcí. A nechápu do teď. je vidět, že problematiku máš zmáklou a v maličku. (co v malíčku v jednom článku malíčku) Jsi borec. Fakt borec RESPEKT a všechna čest. Fakt tě uznávám.

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 00:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Ještě mě napadlo, že by se zadek dal řešit předníma třmenama z Xantie, ta má ručku na předek, ale nevim jestli lankem nebo hydraulikou, al taky možnost.... a taky by ty třmeny byly dostatečně široký, protože pochybuju že xantie vpředu nemá chlazený kotouče

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 08:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Senozaty.. vymyslet se da cokoliv a vetsinou i kazda kravina co se da vymyslet se da i vyrobit.. me trosku desi ta vaha tech ruznych komponentu co tam bude, ale na druhou stranu si rikam ze kdyz mi napravy neulomili ty megakola tak nejaky kilco z trmenu navic me nezabijou.. a bude to krasny :-D uz aby slezl ten snih a mohl se do toho pustit

anthAn: ja dozadu nepotrebuji chlazeny kotouce, me jde spis o tvar a kapacitu toho trmenu.. kazdej plovouci trmen je proste skaredej a zrovna RS2000 ma vzadu takovy pekny 2pistky.. davat 4pistky i dozadu uz by byla docela magorina na takovy maly auto

a abych to rekl popravde.. me se libi jak ty brzdy vypadaji a funguji na Karlovym RSku, proto chci ty trmeny.. a ten druhej trmen je fakt jen kvuli rucce.. dejte me na to jeste nejakej cas a bude to tady i s fotkama.. vcetne zapojenych regulatoru ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 08:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
A co zadní třměny z fiata? konkrétně myslím uno turbo, možná to maj i jiný typy. Normálně hydro brzda a na ručku je přímo na třmenu mechanická páka, táhlo..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2009/09/02
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Ja myslim ze to ma chlapec vymysleny moc dobre :)) ja tedkon taky dostal brouka do hlavy :-D ale ne s brzdama

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz