Tak začnu asi do začátku. Když jsem jel s Fiestou naposledy, tak mi začala kolem 2 000 - 2 500 ot. za jízdy cukat. Když jsem sešlápnul plyn, ještě párkrát škubla a pak začala normálně zrychlovat. Jakmile jsem plyn pustil a šla opět do nižších otáček, tak začala opět cukat. Po několika dnech jsem přišel na parkoviště, otočil klíčkem, kontrolky svítily, čerpadlo vrčelo, startér točil, ale Fiesta nenaskočila, ani když jsem sešlapoval plyn. Nechal jsem to být a vrátil jsem se opět za několik dní což bylo dneska. Fiesta i přes krutý mráz naskočila napoprvé, což mě překvapilo
Chvíli vrčela na volnoběh a asi tak za 10 sekund chípla. Nastartoval jsem tedy podruhé, otáčky vyskočili, ale opět měla tendenci chcípnout, tak jsem jí přidal plyn, ale pozdě, opět chcípla. Natočil jsem jí tedy potřétí, ale to už muselo být s plynem, musel jsem jí držet v otáčkách, tak 1 500 - 2 500, ale motor tak divně cukal, jako kdyby jel na tři válce no a poté opět chcípla. Potom už jsem jí nenatočil vůbec ani s plynem. Startér točil, ale motor nic. Půjdu cestou nejmenšího odporu, takže bych to viděl na palovový filtr, kabely a nebo svíčky. Má někdo ještě někdo nějaký názor?
_________________
Ford Focus 2.0 16V 96kW, rok výroby 1999, 4x airbag, ABS, ASR, vyhřívané okna, klima, 17 tky kola, Eibach -30/-30mm
Ford Escort 1,6 16V 1995, klimatizace, el. přední okna, ALU 15" Rial, 195/50 Toyo Proxes T1-R, Ulter Sport ovál - PRODÁNO!
Ford Fiesta XR2i 1.8 16V 1992. Taková větší a silnější motokára bez veškeré elektriky, serva a klimy
Zatím bez zásahu - PRODÁNO!
Ferrari, nebo Ford??? Vždyť je to jedno...obojí začíná na "F"
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=320