fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 20:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 17:46 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Takze vyzkouseno , efekt zadny... leda bych to musel zksuit propojit tema hadicema... ale to nemam prilezitost hned....

!!!!!!! ALE PRI ODPOJENI VAHY VZDUCHU MOTOR DRZI A NECHCIPNE !!!!!! na diagnostice zadna chyba neni , tudis je vyloucena jeji chyba..

Zkousel jsem kapalinu z nadobky chladici kapaliny... a zdala se byt trochu mastna... Zitra mam moznost vyzkouset tesneni hlavy motoru za par stovek tak to zkusim , zda to nemuze byt treba tim

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 22:56 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Nenasel by se nekdo kdo by se na to podival osobne?? Pouze Karlovarsky kraj.... :?: :idea:

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 17:56 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Takze jsem byl dneska v Hyudai , nechal sem provest zkousku CO . Je to promereni chladici kapaliny pri behu motoru . Zkouska je na zjisteni spatneho tesneni hlavy . Zjistilo se ze tesneni je v pohode . Takze tato zavada odpada. Jen tak pro zajimavost byla to prace asi na 5min ani ne a ucotali si 325,-Kč

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 21:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Znackovym servisom sa vyhnut....Zozen niekoho,kto sa vyzna,ale vyzna v diagnostike,a ako si spominal,ze po odpojeni vahy sa to zlepsilo,zameraj sa na to.Ak planujes mat auto dlhsie,kupil by som Tominov kabel,investicia sa Ti vrati,hlavne po prepocte kolko beru znackove servisy a tie bezne,sak vidis,urobime mu meranie,sak aspon zarobime,hoci chyba je uplne inde.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 21:23 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Tak ja mel moznost tohle vyzkouset tak mam aspon jistotu ze tesneni je v pohode.... No zitra zkusim vymenit vahu a uvidime co to udela... Popride neslo by zkusit pouzit z 1.6 16V ? Mozna bych mel moznost si ji pujcit a vyzkouset .
Auto nevim jak moc dlouho budu chtit mit.. je to 2x bourany a spodek s prahama nejsou v dobrym stavu :/ , dalo by se to urcite vyvarit , ale to je otazka penez... Bud zainvestuju a vydri nebo pujde do srotu.. i kdyz radsi bych ho dal dokupy protoze sem s nim jinak spokojenej :-)

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 15:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Vahy su identicke pri oboch escortoch.Daj si vyhladat - koroze,a precitaj nieco ako to naj osetrovat,lemy,prahy,nosniky...

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 16:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
ale 1.6 16v s plastovym sanim ma jinou vahu nez ta s hlinikovym !

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 16:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
jj je jiná a mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, na hliníkové sání má o asi 20mm. větší vnější průměr

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 17:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Dakujem za opravu,ked som dal vyhladat v ELit,vyhodilo ze su rovnake,asi som prekukol rok vyroby,tie sania ma nenapadli.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 18:08 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Dobre diky . Jinak sem dneska zkusil puvodni vahu co sem tam mel a zmena zadna... Tohle musi mit pod rukou nekdo kdo tomu rozumi... ja sam toho moc nenadelam :-( . Dobre na tu korozi pak taky mrknu :-)

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 21:31 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Jinak chci jeste dodat... JAKMILE STALO AUTO V GARAZI PO NASTAROVANI SE CHOVALO JAK MA.... TUDIS NECHCIPALO PO NASTAROVANI !!! jestli to k necemu teda pomuze :?:

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 21:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
bohy25 píše:
Dobre diky . Jinak sem dneska zkusil puvodni vahu co sem tam mel a zmena zadna

a udělal jsi reset ŘJ ?

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 22:53 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Nene... ale myslel sem na to ze bych mel... jen na to nejak nebyl cas :/ , co jsem tady cetl staci cca na 20minut odpojit od baterky . Zkusim to zitra... budu mit pak na to cas... Sice to bude odpojeny 4 hodiny ale o to snad nejde... Jen se mi driv stalo kdyz sem mel baterku na nabijecce ze to tak tyden jelo spatne.. absolutne to neslo za plynem... Ale to je tedka jedno.. zitra zkusim a uvidim co to pak udela dalsi den .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2010 17:57 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Takze po resetu RJ zadna zmena.. Zitra asi zavitam v jinem servisu , a zkusit se s nima poradit o zavade , a hlave o tom jestli by byly schopny s tim vubec neco zacit delat...

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2010 18:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Prvni muj dotaz v servisu by byl - "dovedete napojit tenhle motor na diag. a zkontrolovat pomoci zivych dat co se v nem deje ?"

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2010 20:39 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Diky za radu :-) , hlavne si tam budu plejtvat asi 10 minut plice s tim abych rek co na tom bylo delanyho , co to auto kdy dela... a hlavne jestli sou ochotny se s tim vubec s**t ... Doufam ze najdu nekoho kdo bude schopnej s tim neco udelat... Rad bych mel fordika v cajku aspon :-(

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2010 19:43 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Takze sem byl dneska neuspesnej v hledani servisu... byl jsem v jednom kam si dava auto tchan a kdyz sem se sveril se vsim co na auto bylo delanyho tak ho nenapadla zadna zavada co by to mohla delat... hlavne na to neumel diagnostiku a cekat na to 2 mesice nez ji bude mit nebudu... Takze hledani pokracuje.... :(
Ale malem bylo dneska po aute kdyz mi z vedlejsi vjela blondyna do cesty... tak sem si na ni pockal pred kramem a poradne sem ji zjebal...

Radsi bych kdyby se nasel nekdo tady kdo umi komplet diagnostiku... Bohuzel Karlovarsky kraj :!:
Zdenal8 rikal ze v plzni ma par lidi... ale na to by musel bejt cas :( a ten fakt neni...

Jinak kdyz sem rikal v servisu co autu bylo a tak.... tak mel napad... ze by to mohla bejt skritici klapka.... ale to nevim nevim teda... nebo mi nekdo vstipil napad s imobilizerem , ale to by spis nenastartovalo vubec bych rek a ne tohle... :(

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010 20:50 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Tak se ted pokusim najit pobliz nejakyho autoelektrikare , kterej by s tim snad hnul... V tomhle stavu s autem jezdit nechci... Dalo by se jezdi s odpojenou vahou , ale to by spotreba sla trochu nahoru... uz tedka jezdim tak za 6-7,5l

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 15:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2007 08:50
Příspěvky: 19
Bydliště: Příchovice
Mam podobný problém,napíšu to tobě do vlákna.Tuhle mi začaly z ničeho nic kolísat otáčky,nejdřív to vystřelí na 2000 a potom to jde dólů až to chcípne,když zmáčknu plyn vychází od motoru výstřely jako z výfuku,za jízdy to má tendenci si držet otáčky kolem těch dvouch tisíc,nevíte někdo včem by mohl být problém?Po odpojení váhy vzduchu nenastane žádná změna,..asi to nebude velká závada,ale potřeboval bych vědět,jestli náhodou někdo neměl podobný problém,ať se při opravě můžem zaměřit na konkrétní místo.
Díky

_________________
1.6 16v Zetec,97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2010 08:39 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Ja to zkusil dat jeste autoelektrikarovy a zajel s tim na diagnostiku , a chyba u me mela bejt na cidle vacky nebo kliky . Koupil sem cidlo na vacku a zadna zmena . A uz je moc teplo , takze zavada zmyzela . Tak problem uz resit asi nebudu a do zimy se toho budu chtit asi zbavit .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz