fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 12:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
ACEmajky, ty LEDky podsvěcující tlačítka stahování oken a otevírání kufru tam jsou standardně, nebos to předělával?

Pokud tam jsou přímo od FORDa, bylo by to pro mne dobré, po přepájení pojistkovky mi to podsvětlení svítí stále (i bez klíčku v zapalování) a odběr LED by mne nemusel trápit.

Zatím jsem odběr z aku za klidu neměřil, ani jsem zatím neodpojoval jakési dobastlované rélé, co mám nad pojistkovkou (když jsem ho zkoušel odpojil před přepájením pojistkovky, nefungoval mi ventilátor topení).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 12:25 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Pokavaď Ti to po přepájení přístrojovky dělá ty "věci", co jsi zde uvedl, tak jsi asi někde propájel něco, co jsi neměl, nebo je tam někde "nějaký ošklivý propoj". Jelikož např. to osvětlení má svítii jen po zapnutí obrysových světel :)

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze uvedu to na pravou miru, jsou tam diody zelene od forda

http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... jezdy.html


Jinak me to svitipo zapnuti klicku zapalovani,a le to bude asi tim, ze jsme to predelal aby mi sli okna pri prvni poloze klicku

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Naposledy upravil ACEMajky dne 09 zář 2005 08:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Dobře, díky. Ale oproti Šíšovi si myslím, že to prosvětlení je na zapínání světel nezávislé, prostě to svítí ve dne v noci, pokud je zapnuté zapalování, jen ve dne to není vidět, jak je to slabé. Nicméně je to odbočení od tématu, využil jsem jen toho, že sem ACEmajky dal ten obrázek - asi jsem se měl zeptat přes SZ.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:42 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Já Ti nevím a je mi to celkem jedno, má baterka to není. Ale: na Fiestě se mi rozsvítí podsvícení přístrojů, rádia, seřizování světel apod až když zapnu světla... Na R19 se mi rozsvítí to samé plus spínače na elektrické ovládání oken taktéž až po zapnutí světel... Na Filcce(Felície :lol: ) se mi rozsvítí všechny čudlíky a pod taktéž až po rozsvícení světel...

Tak asi tak...

EDIT: ono vlastně nejde ani o baterku, když Ti to svítí při zapnutém zapalování, jeilkož předpokládám, že rovnou i běží motor. Takže nejde vůbec o nic, jen že podsvícení přístrojů u aut je normálně zapnuté při zapnutých světlech. Ale jak jsem psal, nejde o nic...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jinak to foto toho spinace je od Barta - -z jeho auta - u me na strankach v sekci vase auta

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 14:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nagant píše:
Pokud tam jsou přímo od FORDa, bylo by to pro mne dobré, po přepájení pojistkovky mi to podsvětlení svítí stále (i bez klíčku v zapalování) a odběr LED by mne nemusel trápit.

Zatím jsem odběr z aku za klidu neměřil, ani jsem zatím neodpojoval jakési dobastlované rélé, co mám nad pojistkovkou (když jsem ho zkoušel odpojil před přepájením pojistkovky, nefungoval mi ventilátor topení).


To osvětlení ovládání svítí standardně u Mk7 vždy když je klíček v poloze 2, tedy i bez zaplých světel. To že ti to svíti pořád, může také dělat nějaký zásah do elektroinstalace od předchozího majitele v době kdy už zlobil nějaký studeňák v pojistkovce. Já jsem měl ventilátor také napojeny jinudy ale po přepájení jsem jej vrátil na původní pojistku. (drát byl ustřižený 10cm za konektorem u pojistkovky)

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 15:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo Stando, taky si to vysvětluju tím, že to bude způsobeno zásahem do instalace v době ne zcela plné funkčnosti pojistkovky, ale nějak teď nemám chuť to zjišťovat a v elektrice se vrtat, baterka to zatím v pohodě ze dne na den zvládá. Prvotní je teď pro mne odstranění šíleného chodu motoru zastudena - cukání, výpadky, a také těch symptomů s plněním nádrže; vše ostatní budu řešit potom.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 23:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Šíša píše:
Odkaz fachčí bez problémů, ale to je jedno. Já to zase nenašel na stránkách Jablotronu :lol:


Tady doma mi to taky jde :-) Jablotron to má v tom e-shopu, ale není tam obrázek. Nechal jsem si ho poslat :-D

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 23:51 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ještě info: nevím, zda to bude v návodu uvedeno, či to znáš, ale jelikož ten "otvírač" je induktivní zátěž, tak se doporučuje na jeho vstup(konektory) zapojit obyčejnou usměrňovací diodu v závěrném směru pro omezení/rušení napěťových špiček při odpojení ovládácího napětí(při odpojení napětí se v cívce elektomagnetu "vytvoří" napěťová špička obrácené polarity a docela velké hodnoty). Proto se tam "frká" dioda zapojená tak, aby v normálním stavu(přivedené napětí) nevodila -> myslím proužek na plus(polarita lze zjisiti měřákem, teď si vážne nejsem jist)
A za druhé: nevím, jakým výstupem z jednotky DO to chceš ovládat, ale ten "otvírač" dude určo dost žrát, takže by to chtělo pomocné relé mezi jednotku DO a "otvírač". Ale budeš moudřejší, až Ti přijde ten návod s tím

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 00:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Obrázek

To je ten návod, nic o diodě tam není :smt017 Určitě máš s tou špičkou pravdu, ale je ta špička něčemu nebezpečná? V zamčeném autě bude všechno vypnuté a funkční bude maximálně alarm, který by i měl umět sepnout ten servomagnet - co to vlastně je - "servomagnet" :?: Vím, co je servo motor, magnet, elektromagnet, ale tohle? :shock:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 00:43 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Tak v tom schématu je uvedeno, jak se to má zapojit. Buď přez obyčejnej spínač - na ruční ovládání, nebo přez relé(vedle toho spínače v čárkovaném obdélníku). Pokavaď to pujde pouze přez spínací kontakty relé, tak se s diodou párat nemusíš. Ale některé alarmy mají ovládací výstupy řešeny "třeba jen" pomocí tranzistoru apod. To není na škodu, dnešní součástky zvládají hodně, ale právě polovodičovým součástkám by vadila ta špička -> mohlo by to odpálit ovládací výstup v jednotce alarmu/DO. A taky se to má házet na samotné napájení jištěné pojistkou(asi 10A neboť je to špatně čitelné).
Takže zapojit radši podle návodu - tj přez relé se spínscímy kontakty alespoň 10A. Pokavaď ho tam budeš dávat(relé - když to Tvůj alarm neutáhne, či ho na výstupu nemá -> koukni do manuálu), tak k němu radši dej také diodu v závěrném směru -> relé je taky cívka s indukcí
Jinak ten ruční spínač si tam můžeš nechat paralerně ke kontaktům relé pro ruční ovládání -> když ho dáš někde viditelně, bude vidět jak otvíráš kufr -> malá machrovinka. Ale Ty máš lanko, tak záleží na Tobě
SERVOMAGNET - jen maj bordel v názvech, je to prostě ten "vazmekt na otvírání" :lol:

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2005 01:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Standa píše:
Nagant píše:
Pokud tam jsou přímo od FORDa, bylo by to pro mne dobré, po přepájení pojistkovky mi to podsvětlení svítí stále (i bez klíčku v zapalování) a odběr LED by mne nemusel trápit.

Zatím jsem odběr z aku za klidu neměřil, ani jsem zatím neodpojoval jakési dobastlované rélé, co mám nad pojistkovkou (když jsem ho zkoušel odpojil před přepájením pojistkovky, nefungoval mi ventilátor topení).


To osvětlení ovládání svítí standardně u Mk7 vždy když je klíček v poloze 2, tedy i bez zaplých světel. To že ti to svíti pořád, může také dělat nějaký zásah do elektroinstalace od předchozího majitele v době kdy už zlobil nějaký studeňák v pojistkovce. Já jsem měl ventilátor také napojeny jinudy ale po přepájení jsem jej vrátil na původní pojistku. (drát byl ustřižený 10cm za konektorem u pojistkovky)


Tak jsem vytáhl pojistku od dobastlovaného relé a bylo to ono! Už mi spotřebiče jako ostřikovače, stěrače, ventilátor topení, stahování oken, spínač světel zpátečky fungují jen při zapnutém zapalování.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: cobra?
PříspěvekNapsal: 21 zář 2005 12:01 
Offline
Nováček

Registrován: 11 led 2005 12:37
Příspěvky: 19
Bydliště: Teplice
zdravím,nemáte někdo zkušenost s alarmem Cobra 3193.Chtěl bych zkusit ten elektro magnet na kufr ale nejsem si jist jestli by to šlo,už jen kvůli ovládači. www.fbcom.cz/cz/a4.php?cobra=true díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2005 19:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Na mém autě nefungoval zámek pátých dveří delší dobu, otevírat jsem musel pouze páčkou u řidiče.
Koncem léta jsem problém konečně vyřešil – do pátých dveří jsem namontoval elektrický servomotorek a místo vložky zámku jsem dal tlačítko. Dveře tedy nyní otevírám pouze stisknutím tlačítka. Elektricky je obvod je propojen s centrálním zamykáním, takže při zamčeném autě dveře otevřít nejdou. Funguje to bezvadně a hlavně k otevírání není potřeba klíč :D.
Pár fotek s popisem najdete na http://fordescorttd.wz.cz

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 16:26 
Offline
Forďák

Registrován: 11 led 2012 12:40
Příspěvky: 141
Dnes jsem namontoval nove 5 dvere a zjitil jsem ze tam mam motorek a vsechnu kabeláž. Tak se chci zeptat jak to můžu uvest do chodu? Nikde v interieru nemam zadne tlacitko na otevreni dveri krome mechanicke paky u ridice.

_________________
Pokud potřebuješ nějaký nový autodíl za dobré peníze tak napiš SZ!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 19:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Panečku, téma oživené po 7 letech :) Já to v autě neřesil. Pokud jsem v něm byl, otevíral jsem stávající páčkou. Z venku jsem to pak otevíral pomocí tlačítka na dálce k alarmu.

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2012 23:46 
Offline
Forďák

Registrován: 11 led 2012 12:40
Příspěvky: 141
No já takový klíček nemam :( Chtěl bych zprovoznit ten čudl v aute.

_________________
Pokud potřebuješ nějaký nový autodíl za dobré peníze tak napiš SZ!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 17:15 
Offline
Forďák

Registrován: 11 led 2012 12:40
Příspěvky: 141
Nikdo nic nevi?

_________________
Pokud potřebuješ nějaký nový autodíl za dobré peníze tak napiš SZ!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 19:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Musis si poridit kabelaz co vede od tlacitek u radicky v interieru dozadu k servu.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz