fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 20:08 
Offline
Nováček

Registrován: 22 črc 2008 23:52
Příspěvky: 19
Bydliště: Pardubice
Mám 5dv. escorta 92r. a odešel mu motor(rozvody a vodní pumpa plus pár dalších věcí) mám možnost koupit ten samej motor, ale s 3dv. 91r. je vše stejné ? Pro znalce fordu, banalní otázka :) . díky za odpověď.

_________________
KAKI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Všechno.

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 20:14 
Offline
Nováček

Registrován: 22 črc 2008 23:52
Příspěvky: 19
Bydliště: Pardubice
díky moc.

_________________
KAKI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010 02:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
zaklad motoru je stejnej urcite, lisit se muze vstrikovaci cerpadlo a veci kolem neho....pokud je stejny, tak je to bez problemu....pokud je jiny, tak se musi vse od cerpadla az po vstriky udrzet v jednom typu....nelze michat cerpadlo lucas a vstriky serizeny na bosch a opacne....i trubky jsou jiny...pokud bys menil puvodni bosch za lucas, je potreba i tam dat filtr nafty s pumpickou, jinak nastanou obtize pri odvzusnovani palivovyho systemu...drobny odchylky muzou byt v plastovym krytu rozvodu z duvodu mozny jiny vybavy motoru a pouzitych remenic na klikovce, jestli byl posilovac ci klima nebo ne....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010 02:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Eh :oops:

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 21:08 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2010 00:28
Příspěvky: 67
chtel sem se zeptat mam podobny problem .... kape mi s motoru olej a zacina me to stvat ... jel sem s1.8td 66kw mojim autem a behem 5minut co sem prendal znacky a jel sem s 1.8D 44kw motorem a byl to uplne rozdil a chtel bych to vymnenit je to 97 rok vyroby kastle byl by v tom velky problem? kdyz je na 44 cerpadlo bosch a na 66 lucas a vsechna ta elektrika ktera neni na te 44 je to velky problem to predelat?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 20:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
jezy.. píše:
chtel sem se zeptat mam podobny problem .... kape mi s motoru olej a zacina me to stvat ... jel sem s1.8td 66kw mojim autem a behem 5minut co sem prendal znacky a jel sem s 1.8D 44kw motorem a byl to uplne rozdil a chtel bych to vymnenit je to 97 rok vyroby kastle byl by v tom velky problem? kdyz je na 44 cerpadlo bosch a na 66 lucas a vsechna ta elektrika ktera neni na te 44 je to velky problem to predelat?

Zalezi jak pro koho a co si predstavujes podjmem velky problem ? Pokud se rozhodnes pro prestavbu : Zaprve nejlepsi je motor RFK ktery se nachazi v escortech MK6 nema totiz vahu vzduchu snimac klepani a hlavne ridici jednotku ECC . Ale pouze jednoduchou ridici jednotku lucasu EDC - Tim odpada hrozne moc komplikaci .
Potom urcite doporucuju mit cele darcovske auto at mas odkud brat tu elektriku - nikdy nevis co budes potrebovat.
Potom musis prohodit celou predni napravnici u D chybi uchyceni jednoho silentbloku ktery ma u prevodovky TD navic.
Vejfuk taky komplet jinej - i uchyceni vejfuku je potreba na par mistech predelat.
Snad uz je to vsechno, delal sem to na 2 autech a kupodivu oba D byly rok 96 a elektrika byla o dost jina - je potreba se v elektrice vyznat je tam dost predelavani. Ja sem vzdycky zhruba 1 - 1.5dne delal mechaniku a celej dalsi dej jen elektriku takze zhruba prace 2 - 3 dny.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 21:29 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2010 00:28
Příspěvky: 67
to sem chtel vedet .... takze to jde ale je to hodne narocne jo ? :( zacinam s toho byt v pasti takze se do toho radeji nebudu poustet ale potreboval bych aby s tim sjel nekdo skuseny co ma forda uz njaky cas a rekne mi co s tim vsechno je protoze to neni mozne ...:(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 22:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
jezy.. píše:
to sem chtel vedet .... takze to jde ale je to hodne narocne jo ? :( zacinam s toho byt v pasti takze se do toho radeji nebudu poustet ale potreboval bych aby s tim sjel nekdo skuseny co ma forda uz njaky cas a rekne mi co s tim vsechno je protoze to neni mozne ...:(


Vsechno jde kdyz se chce ono by slo pouzit i ten novejsi TD s elektronikou jen by tam bylo daleko vic prace na ty elektrice.
A na otazku jestli je to hodne narocne nejsem schopen presneji odpovedet, co to obnasi o kolik casu jsem rek . Staci na to proste zakladni naradi gola kocka na vymenu toho motoru a vyznat se v elektrice .

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 22:16 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2010 00:28
Příspěvky: 67
no jo ale ja prave potrebuju .....: mam bile auto s papirama a je v nem motor 66kw rok vyroby 97 je tam imobilizer ale teece s neho olej a vubec nejede tak sem skusil vytahnout ze stodoly druhe auto zlute 44kw rok vyroby 96 a tady neni imobilizer ....ktere sem si koupil na dily protoze nema nic najeto a jezdil sem s nim ... a jakoze perfektni svizna jizda fakt dobry motor a ten bych chtel dat do toho bíleho .... ale jako vubec na to nespecham mam na to spoustu casu ..... a naradi taky mam..... mel bych dokonce i zvedak s dilny ... ale bojim se toho zapojeni elektriky ..... :( menil sem na tom 66kw cerpadlo naftove a poradil sem si s tim bez toho abych musel precipovavat imobilizer ... normalne mi to startovalo na muj klicek ... bez problemu ....takze ani elektriky se moc nebojim ale sou tam tuny dratku ktere fakt nevim vubec k cemu patri a jakou maji vlastnost a co zpusobuji ....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 23:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
jezy.. píše:
no jo ale ja prave potrebuju .....: mam bile auto s papirama a je v nem motor 66kw rok vyroby 97 je tam imobilizer ale teece s neho olej a vubec nejede tak sem skusil vytahnout ze stodoly druhe auto zlute 44kw rok vyroby 96 a tady neni imobilizer ....ktere sem si koupil na dily protoze nema nic najeto a jezdil sem s nim ... a jakoze perfektni svizna jizda fakt dobry motor a ten bych chtel dat do toho bíleho .... ale jako vubec na to nespecham mam na to spoustu casu ..... a naradi taky mam..... mel bych dokonce i zvedak s dilny ... ale bojim se toho zapojeni elektriky ..... :( menil sem na tom 66kw cerpadlo naftove a poradil sem si s tim bez toho abych musel precipovavat imobilizer ... normalne mi to startovalo na muj klicek ... bez problemu ....takze ani elektriky se moc nebojim ale sou tam tuny dratku ktere fakt nevim vubec k cemu patri a jakou maji vlastnost a co zpusobuji ....

Tak ted uz to vubec nechapu ty mas 1.8TD 66kw a rikas ze nejede a chces ho predelat na 1.8D 44kw ?
To pak ztraci smysl...
Ja jsem teda podle predchozich prispevku pochopil ze chces predelat D na TD

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 23:28 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2010 00:28
Příspěvky: 67
no prave ze naopak taky to nechapu ale proste ten obycejny motor oproti tomu td je doopravdy lepsi ....... to neni moje forum pouze sem se pripojil a je to presne tak .... jak to pisu .....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 23:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
jezy.. píše:
no prave ze naopak taky to nechapu ale proste ten obycejny motor oproti tomu td je doopravdy lepsi ....... to neni moje forum pouze sem se pripojil a je to presne tak .... jak to pisu .....


To ja vim ze todle tema si nezalozil ty ale podle toho popisu co si tady psal sem pochopil ze chces chces D na TD dokonce by me ani nenapadlo ze todle bude nekdo chtit . Samozrejme to jde taky ale je tu problem zaprve ten TD mas rok 97 = vcetne ECC rizeni motoru a vseho . V podstate by tam ten motor slo v pohode ten diesel potrebuje jen Jeden drat na stop ventil to si natahnes od spinacky pak je tu jeste problem s otackomerem ten TD to bere z RJ ktera ma cidlo na klice a ten diesel to bere z alternatoru to by taky problem bejt nemel . Ale vzhledem k tomu ze musis prohodit ten vejfuk a poloosy na ktery sem predtim zapomel a razeni tak se mi to zda jako nesmysl degradovat TD na D .
Takze muj zaver kterej bych spis doporucoval :
Zjistit proc ten TD jede hur jak D pricin muze byt nekolik turbo cerpadlo tlaky a dat ten TD radsi dohromady . I kdyby si mel pouzit ten tvuj blok a hlavu z D a nastrojit tam ty tvoje TD veci (cerpadlo,turbo,atd) podle toho co mas na tom tvim motoru v prdeli . Kazdopadne fakt radsi dej dohromady ten TD prijde mi zbytecny mit stim tolik prace abys z TD udelal D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 23:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
souhlas s bovrem na TD změř tlaky a uvidíš potom by to mohlo bejt čerpadlo nebo turbo

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 11:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A odkud vlastne tece ten olej?Jinak myslim ze jit z 66kW na 44kW je trochu :smt017 .Me vadi rozdil 15kW ne tak 22kW.Zase ale zalezi kolik by ta oprava TD stala,jestli se to vyplati.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 12:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Já teda nevidím jediný důvod jak to myslíte, jít z 66kW na 44kW??? Jestli je ten 66kW motor v prdeli, nemá tlaky a chčije z něj olej (nevím odkud), tak může přehodit jen holej motor, nastrojit na něj věci z původního a je to, ne? Tím se snad výkon nesníží, ne?

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 12:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Samozrejmne mas pravdu,ale me slo o jeho puvodni myslenku"vydelat TD a dat D".

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 14:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Karel píše:
A odkud vlastne tece ten olej?Jinak myslim ze jit z 66kW na 44kW je trochu :smt017 .Me vadi rozdil 15kW ne tak 22kW.Zase ale zalezi kolik by ta oprava TD stala,jestli se to vyplati.


Kolik by oprava stala... oprava escorta je vzdicky za par korun zlvast kdyz si to udelas sam a pokud uvazuje o tom ze bude prehazovat motory tak by si to asi sam udelal . A pokud bude v prdeli cerpadlo nebo turbo oboji sezene kolem 2 - 3k a blok i hlavu ma.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 14:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nechce se mi to tu cist cely od zacatku, ale jestli chce kolega vymenit motor D za zesnuly TD a ucinit z nej TD, tak se obavam ze podle roku vyroby tam ma rfs s EEC-V a tam bude treba blok upravit na cidlo klikovky a pak prehodit i setrvak...jinak nebude mit signal o poloze klikovky...coz se nejlip dela, kdyz jsou oba motory venku....poresit drzaky prislusenstvi a olejovy okruh turba jakbysmet...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz