fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uhnily plech...
PříspěvekNapsal: 10 zář 2005 23:39 
Offline
Forďák

Registrován: 21 črc 2005 14:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Beroun
Mam uhnile asi 2/3 zaruvzdorneho kryciho plechu pred motorem :cry: - je potreba jej vymenit? Diky

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 90PS, 1995, kombi
Ford Escort 1.8 16V ZETEC 115PS, 1997, kombi:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2005 09:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
před motorem?? kde to je? já tam asi nic takového nemám,¨zato jsem urval Al plech mezi výfukovým potrubím a podlahou v místě řadící páky

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2005 12:10 
Offline
Forďák

Registrován: 21 črc 2005 14:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Beroun
Mam na mysli tenhle 8) http://www.retrivrzuzka.wz.cz/paja.htm

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 90PS, 1995, kombi
Ford Escort 1.8 16V ZETEC 115PS, 1997, kombi:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 07:58 
Tento plech je skutecne velmi slabe misto Escorta. Na mnoha autech jsem ho videl hodne prorostly, u me zatim relativne OK i kdyz bez koroze take nejsem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 09:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..nejak nedokazu urcit, kde ten plech ma byt kluci, jediny co me napada, ze mate jeste jinak sani, pac ja tam ten plech nemam...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 10:30 
Presne tak, do 9/96 se delalo sani pres motor (to je nas pripad). Na teto fotce od Standy je ten plech celkem pekne videt.
http://www.fordfans.cz/nase_auta/standa/05.jpg


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 10:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...ok tak je to jasny...btw. stejne by me zajimalo, proc to sani predelavali...kvuli plechu asi ne...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 11:21 
Offline
Forďák

Registrován: 21 črc 2005 14:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Beroun
A muzu to tedy nechat tak jak to je? Zatim sem zadne problemy nepozoroval, ale nejezdil sem zadne dlouhe cesty - nemuze se neco pri delsi ceste vepredu spalit? Diky

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 90PS, 1995, kombi
Ford Escort 1.8 16V ZETEC 115PS, 1997, kombi:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 11:21 
Offline
Forďák

Registrován: 21 črc 2005 14:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Beroun
A bylo by lepsi to aspon necim nastrikat? A cim? Diky

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 90PS, 1995, kombi
Ford Escort 1.8 16V ZETEC 115PS, 1997, kombi:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 13:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No ten plech mají i auta s novým sáním vzadu, jen je něco menší s vybráním vepředu.

Já už jsem ho opravoval hliníkovým plechem, měl jsem ho uhnitý kolem toho šroubku na výfuku. Celé jsem to natřel žáruvzdornou stříbřenkou, je to asi 2 roky a už je tam vidět trochu rez. Ve Fordu chtěli za nový přes 600,- což jsem neakceptoval.
Jeho funkce je aby odstínil teplo od výfuku směrem k chladiči a trubkám klimy a sání.

To carPWR: Já myslím že sání předělali kvůli snížení výrobních nákladu, přece jen to původní dlouhé z hliníku bylo dražší než nové menší a plastové.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 14:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Obrázek

Takhle to má tatík na 1.6 CTX automat rv.96

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 22:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to dj.dekl: jo tak to mam taky (btw. japato ze mate v rodine samy bily auta?? :-))

to standa: to by mohl byt duvod a neni to jeste necim, treba ze to lip saje nebo ja nevim...zase kdyz vezmes naklady to jinak vymyslet...ale je pravda ze to sani do 96 je takovy machrovacky, kdyz otevres kapotu, tyjo :D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 00:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Já mám escorta 1992 1.8 16v a ten plech je uhnilej a taky mě upadl šroubek ke kterýmu je chycený oko plastovýho sání. Jinak to má podle mě má jen tu funkci, aby to odstínilo teplej vzduch od výfuku a neohříval se tak nasávanej vzduch do motoru, jinak za ten kus plechu chtěli v Carentu něco okolo 700 korun, což je fakt dost. Už mám nachystanej nerezovej plech, ještě to dodělat......??!!Asi ale bude porod oddělat ten starej plech, protože jak jsem se díval, ty šrouby co ho drží jsou pěkně zarezlý a zapečený do výfuk. potrubí!!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 07:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
carPWR píše:
to standa: to by mohl byt duvod a neni to jeste necim, treba ze to lip saje nebo ja nevim...zase kdyz vezmes naklady to jinak vymyslet...ale je pravda ze to sani do 96 je takovy machrovacky, kdyz otevres kapotu, tyjo :D


Činnost firem je zaměřena na jediný cíl - tvorba zisku. Nemyslím si že by staré sání, které se dělalo od 1992 do 1996 mělo nějaký problém. Nové sání zákaznikovi nic nového nepřineslo, ani nevzalo, tudíž změna sledovala jen výše jmenovaný cíl.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 09:47 
Offline
Forďák

Registrován: 21 črc 2005 14:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Beroun
Ty zarezly srouby se mi taky moc nelibi - bojim se ze to uz nikdo nepovoli.. :( Takze se na to asi zatim vykaslu...v zime to snad tolik vadit nebude...v lete tam zkusim narvat kousek hliniku....

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 90PS, 1995, kombi
Ford Escort 1.8 16V ZETEC 115PS, 1997, kombi:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 16:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Právě jsem vyměnil lambda sondu, dal jsem univerzální Bosch LSK24, ta je ovšem podstatně silnější než původní univerzální labda sonda. Proto mi nepasuje spodní držák toho krycího plechu (je to přesně ten plech jako na obrázku co sem dal dj.DEKL - viz výše).

Nevím, zda se hned dostanu k tomu, abych to piloval, tak se chci zeptat, zda nehrozí riziko poškození něčeho v motorovém prostoru, pokud to budu chvíli provozovat bez toho plechu.
Když dám tedy dobrý pozor, abych se při manipulaci v motorovém prostoru nespálil; při demontáži lambdy se mi párkrát stalo, že jsem si škrtnul o sběrné potrubí :evil: ...

Doplňuji: Tak jsem to propiloval půlkulatým pilníkem, šlo to docela dobře a ani to nebylo potřeba brát nějak moc. Takže už mám ten plech zas namontovaný.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz