fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 12:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
No hezká prácička. Jinak co budeš dělat s původním motorem 2,3 ?

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 12:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Pady: nic hodime ho do kopriv :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 12:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
No,měl bych zájem o karbec a rozdělovač. :smt006

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 19:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Taak dlouho sme se flákali tak se začlo zase něco malo dit
Očistila se podlaha a natřela základem... objevilo se tzatím par mesich direk ale nic neresitelnyho...
Obrázek
Obrázek
Obrázek

No prislo na radu i sani ....odbarvovaci kura
Obrázek
a uz se to vari :-D
Obrázek
a loupe
Obrázek

A zase ty hlavy :D
Monter
Obrázek

novy vs. stary gufera ventilu
Obrázek
Obrázek

pohled do utrob hlavy :D
Obrázek

Koupily se novy pistni krouzky
Obrázek
Obrázek

S krouzkama nejvetsi problem a zasek. Objednany jsou primo pro motor BOA ale posledni krouzek je o 0,5mm sirsi nez ten vyndanej a do drazky se proste nevejde :( Objednat jiny krouzky nejdou protoze vsude v katalozich jsou jen tyhle co sme objednaly a bouhezl nejdou vratit... Ale ted se objevila nadeje a to ze poputujou pistky k panu soustruznikovi kterej si snima poradi a ty nase krouzky na ne da :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
no konecne nejakej upgrade.. uz sem myslel ze ste ty auta fakt nahazeli do kopriv

a sem zvedavej jak vyresite ty pistni krouzky.. ale asi to mate nejak zmaknuty :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 08:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No konecne je zase na co koukat, dobra prace. S krouzkama je problem dost casto, ja taky musel davat pisty z jinyho motoru na kterej krouzky byly, pac na puvodni pisty jsem proste spravne tlusty nesehnal. Hele rikas posledni krouzek, myslis tim stiraci? Ten Goetze bych pocital, ze je takovej ostrej s expanzni pruzinou uvnitr,ne? Jestli je ten origo skladanej, perfektne bych ho vycistil, to ti fakt jde, soupnul prvni dva novy a posledni repasovanej. On se moc neopotrebovava, ztraci funkci zasranim. Podle mne je ten novej moc agrasivni na puvodni valec , uz jsem slysel hodne stiznosti, ze to nejakou dobu funguje a potom najednou hruza.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 09:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Futura: jojo presne ten krouzek s pruzinou... klidne bych to udelal jak rikas ale bohuzel jeden krouzek pri vyndavani praskl :( Takze pisty pujdou za panem soustuznikem kterej udela drazku primo na tenhle krouzek co tam nejde.... soutruznik to ma nejspis zmaknuty ...rikal ze si sezene tolerance na tu drazku aby ten krouzek nebyl moc na tesno a nebo volny .... Jinak mi to sprostredkuje Maris takze ja to jen tlumocim jak mi to bylo řečeno :D

Maris: nedelej ze nevis :-D

Takze ted se budou pisty varit( cistit) v sode :D musim vychytat cas az nebude doma pritelkyne jinak by me z ty novy kuchyne asi hnet vypraskala kdyz by videla ze si tam varim nejaky pisty :-D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 09:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak ono to vysoustruzeni je taky reseni, blby je, kdyz drazka siroka, krouzek uzkej. Pri tom zandavani budes muset davat pekne majzla, aby zase neprasknul, jsou ty sfine hrozne krehky, zazil jsem. A kdyz hodis vic fotecek neuskodilo by.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 10:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
jasny to by byl horsi problem kdyby to bylo naopak ... fotky budu hazet ... ale musim se zacit venovat taky escortu jaro uz se blizi a ja jeste nic neudelal :D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Teda nevim z ceho usuzujes, ze se jaro blizi, kalendarne mozna, ale nez sleze tenhle bordel, postavis esca dve.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 10:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
No to je pravda :D tak to jsem v klidu

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 11:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
:) ja vim.. rychle to vyvar at se Capri stihne do Castkovic.. a na Escorta nesahej, zatim mas prede mnou naskok tak neni kam spechat

a clovek co ty drazky do pistu bude delat udajne delaval kompletni cely pisty a za ty drazky si vezme 50,- za pist.. ma zamecnickou vyrobu a dodava mimo jine ciselny a pismenny raznice za nehorazny prachy do spojenych statu do nejake automobilky a tak.. ma dost v maliku ruzny povrchovy upravy, kaleni, cementovani, zihani a podobny ptakoviny.. taky dela ozubeny kola, mam pocit ze ma v hlave tabulky s tolerancema, dela vnitrni i vnejsi drazky na pera na hridele.. proste je na tohle dost nabitej a fakt umi.. me konkretne delal zapusteny diry do zadnich brzdovych adapteru na zapustny srouby a pasovalo to uplne presne.. jak uhel zahloubeni, tak roztece, tak i hlavy sroubu jsou uplne rovne s plochou tech vypalovanych adapteru.. krom toho ze ty zahloubeny diry delal do laserem vypalovanych der, ktery jsou vetsinou dost tvrdy.. jeste me napada, ze sem se ho neptal na vybrus motoru a snizovani a srovnavani dosedacich ploch :-D

Futy: co mas Ty noveho? ja vim, ze reknes nic a pritom uz mas vyvarenou kastli a v ni 150tikonovy pinto

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mari, teda ten jeden manik dela totez, co cela fabrika, jak to tak vypada, neuveritelny.
Noo, neco delam, sice to neni na nejaky velky chlubeni, ale kdybys mi mohl par veci zase povesit, at je videt, ze se uplne neflakam.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 12:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: zni to tak ale nektery veci dela externe pres jiny firmy.. mam pocit ze zrovna na to ozubeni na kola nema masiny ale dela si polotovary a nekam to vozi.. ale kdyz se mu zada cokoliv tak bez reci to komplet zaridi a doda hotovy veci vcetne treba kaleni tech zubu na retezkach nebo remenicich.. asi uz ma za ty roky dost kontaktu.. je starsi generace a tihle lidi vetsinou zacinali v nejake kolbence a jak kamaradi casem zacali podnikat v nejakym tom strojnim oboru tak se ty kontakty udrzuji a ze znamosti si ruzne vychazi vstric.. nemyslim ze by i primo treba kalil a delal to vsechno sam.. urcite ma nejaky zamestnance.. ale nez se shanet kdo co kde udela a pak byt nasranej ze to nejak odflakli tak tanhle uz za ty leta vi kam za kym zajit kdyz to nahodou nedokaze on sam ve sve firme.. takovy kontakty je potreba si hykat :-) ma prehled i o druzich materialu ktery jsou vhodny diky ruznym vlastnostem na nejaky specialnejsi ucely a umi je sehnat i obrabet.. akorat nedelaji plecharinu a trubky ale na to mam zas jiny kapacity.. treba na svarovani hliniku a nerezi, ohybani trubek, ale co vim tak ma zatim omezeny rozmery kladek (ktery se samozrejme daji dodelat), ohybani plechu i delsich rozmeru
to je ta vyhoda myho zamestnani :-)

a nahaz mi do mailu vsechno co sem chces dat a ja Ti to pekne vystavim v tvym projektu

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 12:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Boha, ty vsechny veci, to zni jak rajska hudba, nemusi delat sam, hlavne, ze vi kdo a kde by zmaknul, nektery veci se i pres vsechny vyhledavace blbe honej.Se teda mas, to zavidim.
Jojo, zahltim ti mail, podej prst, chci celou ruku.
Dik

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 13:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Jo tak do Castkovic by byl zazrak kdyby to bylo v pojizdny stavu :-D

Jinak tohle co stu me uklidnu je ze by to mohlo i pak po namontovani pistu fungovat nabudem muset rikal ze mame mrtvou Cossu :D ted jse jeste o to jestli to slozim zpatky ..

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 13:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
kdybys nahodou neco potreboval tak se muzu poptat.. za to nic nedam.. a ruce si klidne klidne vezmi.. ted v te kose je stejne nepotrebuju :-D mas to hotovy :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 21:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Pěkně se na to kouká... Čím si stáhl barvu z toho sání?


To Maris: Asi bych si s dovolením posléze dovolil požádat o pár drobností, ale zatím si stačím se svými zdroji... Taky mohu přihodit svou trošku do mlýna: Přebrousit standart vačku na ostrou, homologovanej rám do auta, lamináty, kevlar, karbon, a pár dalších nezajímavých věcí jako třeba těsnění pod hlavy na míru, duralový řemenice, odlehčené a vyvážené setrvačníky,.. ;)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 22:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Martas.. kdyz budes neco potrebovat tak se urcite ozvi.. a me zas zajima to tesneni pod hlavu.. furt vaham jestli si nechat gratis vypalit nerez podlozku a 2 kousky nejakych lepsich tesneni na 1,8 zetec a nebo to zadat treba Kalinovi kterej taky dela tesneni.. muzes nejak zjistit jestli bys umel tesneni o sile cca 4-5mm? zatim to ma furt dost casu ale driv nebo pozdej ten snih sleze tak ten motor zacnu uz konecne resit

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri MkIII
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 00:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
mariS píše:
Martas.. kdyz budes neco potrebovat tak se urcite ozvi.. a me zas zajima to tesneni pod hlavu.. furt vaham jestli si nechat gratis vypalit nerez podlozku a 2 kousky nejakych lepsich tesneni na 1,8 zetec a nebo to zadat treba Kalinovi kterej taky dela tesneni.. muzes nejak zjistit jestli bys umel tesneni o sile cca 4-5mm? zatim to ma furt dost casu ale driv nebo pozdej ten snih sleze tak ten motor zacnu uz konecne resit


děkuji a zjistím...

Jinak Sorry za OT jak kráva... ikdyž...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz