fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 17:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
asi jsem tam měl chybu, dělá to 147.66ml/min což je 2.46ml/sec (ne 1.47ml/sec)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2005 20:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
jsem ve finiši :) , už to vypadá velmi zajímavě (přesnost se zdá být velmi dobrá), ještě zbývá test na delší trati (alepoň cca 20km), průběžně doplním funkce o měření doby jízdy a výpočet průměrné rychlosti a je to připraveno pro finální montáž. 8) :smt041 (Uvažuji o zásobě paliva a dojezdu se zbývajícím palivem při dané spotřebě, ale nevím zda mi zbude v atmelu místo pro program)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 16:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tak ja uz mam zabuovanej palubak z mondea - kakoby tam patril http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/IMG_3169.jpg - jeste odskousim a budu mit na prodej palubak ze scorpia (ten se dvema displejema)

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 16:20 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
to ondrej tak pak napis :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 20:00 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jen mne tak napadlo: nastavuje se někde na těch palubácích, pro jaký motor to budete používat...? Logicky mi to totiž nějak nesedí, jelikož: když budu míti palubák z motoru 2.0L a dám ho na motor 1.6L, tak ten rozdíl musí přece něco znamenat a dát jistou chybu, né? Nehledě na to, že kyždý motor může mít jiné vstřikovače -> jiné množství paliva vstříknuté za jednotku času, apod. -> ve výsledku tam může i býti slušná odchylka. Co vy na to? Třeba jsmach, ten je tu z nás nejdál...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 20:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
for šíša,

určitě máš pravdu pokud jde o měření spotřeby na vstřikovačích. Vstřikovače z 1.6 již asi nebudou stačit pro 1.8 a určitě nebudou stačit na 2.0, takže množství paliva vstříknutého za 1ms je jiný na 1.6, než na 2.0. U 1.8 si nejsem jist (z hlavy neznám výkon 1.8) vstřikovače použité na 1.6 zvládnou maximálne motor s výkonem 114HP.
Jiná situace by nastala, kdyby PP při komunikaci s ECC IV zjistil o jaký motor jde, nebo kdby ECC IV posílala do PP údaje přímo v litrech (mL), pak by to bylo jedno jaký máš motor. Měřením na pinech určených pro PP jsem však nic smysluplného nenaměřil :(

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 20:40 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
souhlas. jen mi není jasné, jakým způsobem by PP komunikoval s EEC IV... Ten je docela hloupej, respektiva připojení se na něj není standartní(nebo je, ale předpotopní...). U EEC V bych neviděl problém, snad pomocí OBD by to bylo i v poho řešitelné. Jen mne právě zaráží, že když si někdo sežena na vrakáči origo Ford PP třeba z 2.0L motoru a šoupne to do 1.6L motoru, tak to přece musí kecat. Moc si tedy nepamatuji, jak se ty origo připojují(budu si to muset pročíst tady znova na webu ten návod), ale hlavně pro tu chybu jsem to ani do své Fiany 1.2 nezkoušel, tam by to musel být určo šejdrem dost, hlavně když mám jednobod. Ale na jaře chci novou káru - cabrio - tak se do toho pustím a asi taky HomeMade. No, uvidíme

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 22:13 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Dle mého dostává palubní počítač informaci od řídící jednotky takovou, že nezáleží na počtu válců ani objemu. Já mám paubák ze Scorpia V6 a funguje bez problémů. Myslím, že podle signálu z řídící jednotky lze přepočítat na litry.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 22:19 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Já se nepřu. Budu si muset nastudovat pořádně to zapojení, je možné, že EEC(jakékoli) už na těch výstupech, kam se to má správně zapojit, hází "správný a nezávislí" signál. Kouknu na to

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 22:28 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Tak jsem na to kouknul. V článku nic není, na schématech taktéž né, takže jedině porovnat signály pomocí oscila+čítače jak na vstřicích, tak na výstupu z RJ. Pokavaď by ale z RJ lezl signál, který by udával rovnou spotřebu, tak vlastně PP není nic jiného, než obyčejný "sumátor" impulzů a lepčí kalkulačka co se týče přepočíst to na hodinovou, průměrnou apod spotřebu...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 07:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
urcite RJ dava pro palubak informace u vsech ruznejch motoru stejny informace o prutoku paliva, jenom nevim jestli ten signal jde tak jednoduse rozkodovat

Obrázek

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2005 19:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
jak na to toukám, tak by to teoreticky mohlo být seriově vyslané slovo o 8 bitech(včetně start a stop bitu) nebo pulsněšířková modulace. To že tam jsou jen špice by mohlo vypadat na to že to jde přes kondenzátor? a sestupná či vzestupná hrana se projeví místo úrovně jen jako ta špice. Otázkou je jaká data to posílá, proto byte nejrozumnější řešit věc měřením délky vstřiku a pro různé vstřikovače jen upravit konstany v programu.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 07:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Chcel by som sa ta opýtať či náhodou neviete čo je toto za PC? Chlapík čo ho ma mi povedal že to je z nejakého novšieho Scorpia a vraj by to malo ukazovať aj priemernú spotrebu a okamžitú, ale mne sa to nezdá. Má to aj nejako málo vývodov z 16 PINového konektoru.
FINIS: 92GB-15000-BE

Zapojenie konektoru:
1.PIN – Červený
2.PIN – Čierno-žltý
3.PIN – Hnedo-modro-žltý
4.PIN – nezapojený
5.PIN – nezapojený
6.PIN – nezapojený
7.PIN – nezapojený
8.PIN – nezapojený
9.PIN – Šedo-zelený
10.PIN – nezapojený
11.PIN – Hnedý (tmavší)
12.PIN – Hnedý (bledší)
13.PIN – Hnedo-žltý

14.PIN – nezapojený
15.PIN – nezapojený
16.PIN – nezapojený


Mam aj fotky ale neviem ich sem prilozit tak ak bude niekto zvedavy tak ich poslem mailom.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Naposledy upravil Pavel Handlovský dne 14 zář 2005 08:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 08:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jelikož se chystám na instalaci PP z Mondea Mk1 do svého Esca zkoušel jsem jak PP reaguje na plovák z Esca. Mám jedno kompletní čerpadlo v garáží, tak jsem zkoušel plovák napojit k PP a sledoval jak bude reagovat.
Plovák má 3 vodiče:
na jezdci PIN 4 na konektoru čerpadla
jeden konec dráhy PIN 5 - používá ukazatel na přístrojové desce
druhý konec dráhy PIN 2 - někdo ho nemá zapojen, (na mém autě zatím nevím)

Právě vývod na Pinu 2 by se měl použít pro PP
Průběh odporu mezi jezdcem o koncem odporové dráhy je od prázdné po plnou nádrž následujíci:
PIN 4-2 63-188 Ohm
PIN 4-5 150-23 Ohm

Doplněno 26.9. 2005
Paubní počítač mám v autě, ale plovák na mém aute nemá PIN 2 zapojený. Nádrž se mi zatím sundávat nechce a funkční plovák tedy zůstane dál v garáži

Odpor celé dráhy pak je mezi PIN 2-5 211 Ohm

Když jsem pak měnil polohu plováku od prázdné nádrže po plnou tak PP ukazoval tyto hodnoty paliva v nádrži:
63 Ohm - 0L
78 Ohm - 0L
80 Ohm - 9L
90 Ohm - 11L
105 Ohm - 16L
120Ohm - 21L
135Ohm - 26L
150Ohm - 31L
165Ohm - 36L
188Ohm - 41L

Jak je vidět při plné nádrži ukazuje PP jen 41 L tedy odpor na plováku je malý, po připojení na oba konce dráhy 211Ohm ukazoval PP 48L. Naopak při prázdné nádrží je vidět velká citlivost a PP očekává větší odpor než má plovák.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Naposledy upravil Standa dne 26 zář 2005 07:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 08:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
to PavelH: to bude ten se dvema displejema co mam osobne ve svem escu odskousenej, kdyztak me posli foto mailem

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 08:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
No to som si myslel aj ja ale ked som ho videl ostal som prekvapeny on ma len jeden display a vyzera to ako keby mal odrezany ten spodny .... ale od vyroby. Ze by to dali len na jeden? :roll:

To Ondrej: Poslal som Ti tie fotky.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 08:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pavle to je zjednodušený palubák, ale ten myslím neukazuje spotřebu, ale jen čas, teplotu, datum - jistotu v tom nemám,ale přesně tyto hodnoty ukazuje horní displej - ten dolní ukazuje věci právě kolem spotřeby.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 09:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
No to som prave nechcel pocut .... :cry: Takze tento je mi na nic.


Akurat mi volal ten co mi ho predava (inac ma Scorpio 93) tak ze to ukazuje aj spotrebu a ze este volal aj nejakemu kamosovi co ma V6 2.8 Scorpia a ze on ma taky isty a ze mu to ukazuje. Tak teraz neviem.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2005 16:56 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
podle fotek je to urcite bez spotreby, i podle tech simbolu to je cas, stopky, datum ,teplota

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2005 06:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Skoda ze je to tak :cry: asi pockam na co pride jsmach lebo iny uz asi nezozeniem. s tymi pocitacmi je to bieda. :(

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz