fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 16:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Walker píše:
Frogyman píše:
... a jestli někdo udělá takovou pytlovinu že osadí motor 51 KW turbem a intercoolerem z 66KW tak mu docela fandim na takovejch 10 tkm :smt006 . .protože na to ten motor neni dimenzovanej a dlouho to nevydrží .. přinejmenšim pudou do háje šály na klice, pak čepy na pístech atdatdatd ... :!:
Né že bych tu nějak chtěl bránit demokratickýmu projevu, ale na tohle musím zareagovat....jak si na to přišel, že motor půjde do háje a že na to nejni dimenzovanej...?

já teda nejsem odborník,ale taky nevidim důvod proč by to neměl motor vydržet.u dieslovýho motoru bych to eventuelně pochopil.ale ta 51kw je taky turbo od výroby,akorád že 66kw má navíc intercooler.by mě zajímal technickej rozdíl mezi RVA a RFD,RFK

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 18:36 
Offline
Nováček

Registrován: 30 pro 2008 18:43
Příspěvky: 33
Bydliště: Pardubice
Taky musím reagovat: k tomu korektoru jde 100% tlak od turba a nééé podtlak. :!:

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kw RVA r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 19:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Já tam sice mám tlakovej měřák a ne podtlakovej,takže je tam tlak,ale když to četl na ,,tuning fóru´´ .............. :roll:

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 21:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
mrJekill píše:
když to četl na ,,tuning fóru´´

Recht, to není prdel :o

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 13:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
četl to na tuning foru,ale co? .......
nějak se do toho zamotal píše o podtlaku a že je to dáno i umístěním hadičky
Frogyman píše:
je před místem kde de vzduch do tlaku .... před turbínou...

jenže tahle hadice je až za turbínou :smt017

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010 22:34 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
tady na foru s tématem TUNING ... a mam jí před turbínou a de do kolektoru šel sem po ní prstama pak sem to natočil a držel na tom prst ( na tý hadičce u turbokolektoru) .. přicucával se a auto hulilo jako kráva ale nechci se hádat a fotr má toho samýho a jednou měl turbokolektor v háji .. asi prasklej bo co a propouštěl naftu a když se nastartovalo a lehce ťuklo do plynu tak to vylítlo snad na 15000 otáček a nešlo to chcípnout a bylo mi řečeno ( zde na fordfans) že z turbokolektoru de nafta do tý hadičky .. tak asi tam podtlak bude ne??

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2010 00:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no nevim kde máš tu hadičku ty,ale co sem tak čet,tak jí kluci mají za turbínou.navíc pokud má turbo regulovat dávku nafty,tak je to i logický.
ACEMajky píše:
Jo ale k cerpadlu vede hadicka, ktera je za turbem :)
Je, to ti neberu, ale jediny co ej tam napojeny je odvetravani vika ventilu a u airboxu el. mag ventil pro EGR, ale jinak na podtlak se pouziva vyveva (brzdy, egr, ...)

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2010 01:18 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2010 00:28
Příspěvky: 67
No tak a ted co s toho plyne? clovek ma v aute 66kw a ted sem sehnal motor s turbem 51kw takze co vsechno musim vymnenit a jak tam vsechno napojim elektrinu a tak ???? takze teda kdyz tam dam cely motor 51kw tak staci jenom napojit elektrinu a bude vsechno fungovat nebo potrebuju ridici jednotku od 51? a jeste sem se chtel zeptat ja sem na te 66kw nemel klimu a na te 51 je ... jde to njak dostelovat ? a co potrebuju s toho auta abych to tam namontoval dík za rady


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2010 14:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Co plyne z čeho? Když se pokusíš tvůj problém nějak logicky popsat, třaba něco vyplyne...ty chceš měnit 66kW TD za 51kW z jakýho důvodu a když jo tak jakej typ? Motory RFD a RFK jsou elektrikou zcela jiný než RVA, kterej má jinej management motoru společnej s RFS a RFN, klima na tom motoru RVA se taky váže na řj, která jí ovládá....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2010 15:36 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
tak abych se nějak omluvil a napravil svou repoutaci tady. .k tomuto tématu asi takhle.. : Fotřík si před tejdnem usmyslel že vymění motor. Koupil hezkýho escorta r.v. 98 s klimou v elektrice, 1,8TD 51KW. motor měl špatný tlaky a Převodovka by potřebovala asi 20 zubařů... tak sme si vymontovali z jiný 98mičky motor s převodovkou ALE .. stávající motor měl hlídanou trysku a snímač otáček na setrváku, "novej" motor tohle neměl stejně jako stávající motor neměl na čerpadle torbokorektor stejně jako vývod na něj z turba. neva řekli sme si. jak jsme oba motory měli venku začali sme s přestrojováním. ( púodotýkám že vyndat a nandat motor je nejmíň práce z toho všeho .. nejvíc práce zabere odstrojovíní všech těch serepetiček a výměna výfuku protože 66KW má asi o 1cm větší průměr a jinak dělanou přírubu na katu ) na "novej " motor sme dali čidlo na setrvák, hlídanou trysku, dali novou lamelu když už sme to měli dole a komplet nový rozvody ( eště nikdy sem neudělal rozvody takhle rychle cca 20 minut ) dali sme ten " novej " motor i s převodovkou do auta, nastrojili všecky serepetičky ( eště sem zapoměl že jsme z čerpadla stávajícího motoru shodili všechnu elektroniku, celkem 4 věci a to potenciometr, solenoid, teď nevím přesně název toho ventilu kterej je zašroubovanej hned nad solenoidem do čerpadla a stop klapku všecko to vede do tý zásuvky tak sme to celý přehodili.. byla docela švanda s těma šroubama co nejdou nijak povolit páč sou celý kulatý ) nacucali sme naftu, nažhavili, chvilku se převaloval tak sme povolili hadice k tryskám, odvzdušnili, zase utáhli a motor normálka nastartoval... běhá pěkně, akorát byl problém s termostatem páč se zasek a taťka vařil, výměna to spravila a taťka říká že má spotřebu asi 6,5 l což mi připadá docela v pohodě ... takže asi tak ... jo a k tomu turbokorektoru .. když to nastartovalo, schválně sem vzal hadičku co vede k turbu od turbokorektoru a dal na ní nasliněnej prst .. k mému překvapení tam byl tlak . .takovej malinkatej ale byl tam .. šel sem k sobě udělal to samý, podtlak ... nevim co bylo špatně tak sme vyměnini celý turbo ( stejně mi připadalo že je nějaký v háji páč nepískalo, ale řinčelo a moc netlačilo .. a najednou je v tý hadičce tlak a auto jezdí jak drak .. takže se všem omlouvám koho jsem se dotkl a kdyby chtěl někdo poradit s výměnou motora sem k dispozici. ještě bych chtěl zmínit že celkem jsme na tom strávili asi 15 hodin a s cigaretou a kávou a obědem .

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2010 15:36 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
že sme museli vyměnit polstrování kapoty kvůli chlazení intercooleru asi není nutno dodávat :-)

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz