fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Potrebuju radu ohledne mensi bouracky
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 19:01 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2009 00:44
Příspěvky: 15
http://blanik1234.rajce.idnes.cz/ford_b ... 26.2.2010/

Ahoj lidi potrebuju nakeho profika na kolik muze vyjit oprava auta i s praci" detailne polozky za opravu"
Dneska sem jel po kolejich po hlavni tipek prede mnou dupnul na brzdu tipek pac naky duchodce vlezl na prechod z niceho nic a ja bohuzel nemel tak velky odstup pac na kolejich to pri desti brzdi mnohem dele ted to uz vim :( suv cku se nic nestalo mel kouli :D akorat ja ted mam peknou diru v prednim narazniku " Po bouracce cca max v 15km (rychlost narazu) sla z leve casti z pohledu ridice trochu para neni to nahodou chlazeni poradte mi prosim" Potrebuju vedet na kolik by to mohlo vyjit celkova oprava co nejvice podrobneji a jestli se ma zkontrolovat osa kol apod. za dalsi jestli to mam risknout a jed zitra v sobotu 27.2.2010 do 80km dalekeho autoservisu jednoho dobreho znameho bo jit tady v Praze do servisu " ne do znackoveho Fordackeho ani nahodou pac tam sou kokoti " predrazeni! Auto sem odstavil na parkovani a pak dojel cca 2km pred dum motor znel absolutne v pohode akorat sem se bal ho vytacet aby se treba neprehralo apod.
PS: Jsem laicky amater
PS2: Po odpovedich mi miki21 prosimte smaz toto tema a moc se omlouvam ze to tady spamuji ale podrebuji rychle radu """"
PS3: Mam ford escort 1.8 tdi sedan r.v. 1997 motor byl absolutne opraven a dan do skveleho stavu apod. podvozek etc...
Diky za rychle odpovedi "


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 19:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak já bych jako první zkontroloval chladič vizuálně, pak bych zkontroloval jestli se neztratila voda v nádržce na vodu (ta vlevo u tlumiče). Samozřejmě jestli auto dělá loužičku tak to asi nebude dobrý. Kdyby se to zdálo v pořádku, tak bych to nastartoval na místě a seděl v tom a čekal jak se to bude hřát (podle budíku, ale nejsem si jistej který čidlo na teplotu je napojený na budík - jedno je na saharu a jedno je na budík, tak bych sledoval i saharu jestli se nezapíná když je teplota podle budíku ještě dole.

Jiank nárazník z druhovýroby tak 800,- +lak, kapota tak kolem 1000,- dala by se sehnat i v barvě a nebo si s ní pohrát, vyklepat a vykitovat + stříknout. Řek bych že v servide by se to do 3000 mělo vejít, pokud je v pořádku chladič.

EDIT: jestli sis posbíral ty kousky nárazníku tak by se to dalo možná svařit.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 22:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Podle fotek je zřejmý, že to chladič má za sebou...dole je vidět, jak je mokrej od chladící směsi...nárazem se zřejmě zkroutil a někde prasknul....v tomhle stavu bych s tím nikam 80km daleko nejel....těžko lze za volantem uhlídat jak rychle to uniká, a bez vody je motor v háji za chvíli...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 22:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2009 07:35
Příspěvky: 84
Bydliště: Blansko-Vyškov
nárazník 2tácky,kapota 1500,chladič za tácek a někoho kdo to udělá.
Měl jsem něco podobného ale chladič to vydržel
Jinak pokud nevalí voda ven proudem, tak bych 80km odjel s několika zastávkama a kontrolama vody asi po 20km

_________________
Ford Mondeo 2TDCi combi,Lada Niva,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 01:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
kámoš dojel rakovník-:>kladno za 4l destylky a pak ještě zpátky .. se stejnou spotřebou vody, pak koupil nějaký super lepidlo a zalepil to... stalo se mu to včera, tak se uvidí pozdějš...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 19:58 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2009 00:44
Příspěvky: 15
1) Takze dle odpovedi bude nejlepsi si nejdrive v Praze kde jsou same stupidne predrazene servisy si nechat zkontrolovat chladic a i radsi motor a osu kol " kolko to muze stat ?
2) Za dalsi nevadi kdyz pojedu s polo naborenym autem po Praze? Bez spz ky vepredu " nemam si ji dat za predni sklo co mam rict chlupatym kdyz me zastavi a zeptaji se me na diru vepredu?
3) Nemam si nechat zkontrolovat jeste neco ohledne motoru?
4) Nevyplati se misto vyklepani kapoty si rovnou sehnat nakou v barve? Nakolik by to mohlo vyjit?
5) Kdyz mam to auto zaparkovane pred domem od patku 26.2.tohoto roku tzn.tam bude stat tak do pondeli, nemuze vyteci vice chladici kapaliny bo vody bo co vsechno tam je? Takze muzu jet bo lepsi je odtah, servis je asi 4km od domu.
6) Se asi vyplati si rovnou koupit predni naraznik novej a svetlo leve z pohledu ridice, kt.je nakraple trochu a nebo... 7)
7) Si nechat svarit naraznik a vymenit plastovej kryt svetla v servisu pak za Prahou
8) Jinak muj automechanik mi rikal ze nastrikani stoji 2500kc kapota a zvlast naraznik takze mr..t za to si muzu urco sehnat nove dily v barve ze...
9) Prosim odpoved od walkera bo jineho profika
Dekuji za odpovedi :|
10) Prosim odpovedi chronologicky a na vse v bodech, sry za to ze su takovy puntickar...
11) Jinak je to zajimavy pohled to naprat zezadu do SUV cka kt. jsem ani neposkrabal lak :/
PS: Nikdy v desti po Praze nejezdete po tramvajovych kolejich i kdyz po nich musite drzte stopu trochu mimo ne pac brzdna draha je velmi dlouha i s Prazskym odstupem :D
PS2: Motor jak sem dojizdel vcera pred dum znel lepe nez predtim :D
PS3: Kapotu neotevru pac jak muzete videt tak kapota je v mistech kam se davaji prsty promackla :(


Naposledy upravil Blanik dne 27 úno 2010 20:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 20:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
já bych to tak moc neřešil..podívám se na chladič jak vypadá, podívam se kolik je tam vody, omrknu jestli něco nedře o nějakou pohyblivou část natočím to nechám běžet a budu sledovat jak se to bude chovat po zahřátí a jedu pokud to nebude nějak hrozné...u každé vrby zastavím a podívám se jak moc se ztrací voda případně doliju, když s tím nepujde jet vezmu to na lano a hotovo.. :smt112

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
chces-li to mermomoci dat tomu mechanikovi za Prahou, tak pokud vim, tak kde ktera pojistovna v pripade nehody nabizi odtah do 50km zdarma v ramci povinneho ruceni. podivej se na podminky nebo tam zavolej a zeptej se jaky to ma pak efekt na bonus. lepsi jet jen tricet a nekde po okreskach nez 80 a pres Prahu.

kazdopadne na chladic se muzes podivat sam, pokud otevres kapotu. pokud neni natlacen na motor a ma jen cistej hit, tak je motor ok. ja jsem podobne naboril predchozi esco a menil jen chladic.

pokud se na to neumis/nechces podivat sam tak napr. Barum servis ma hodinovku 400, coz mi neprijde tak strasny a byl jsem s nima spokojen. muzes si sehnat dily sam a pak si to tam nechat namontovat, kdyz to sam nezvladnes. staci to uvest do funkcniho stavu a detaily muze resit ten tvuj mechanik.

spocitej si kolik s tim stratis casu, projedes benzinu a prip. i odvaris motor nez dojedes nekam 80km daleko. ta uspora mi prijde minimalni.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 23:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
:D Blanik na takovejhle dopis se na malým notebooku dost blbě odpovídá, nu což snad to nějak ustojím listovat...
1)Nechápu, proč chceš nechávat kontrolovat nápravu, když jí nic není, jediná závada v pojízdnosti je ten tekoucí chladič, pokud nerupnul nikde jinde, tak bych předpokládal díru v místě díry v nárazníku a koule jej prorazila...logicky lze předpokládat že voda zůstane jen níž než je prasklina, vše výš vyteče nebo se alespoň zavzdušní...nezbejvá než rukama kapotu případně natáhnout aby se dala otevřít a podívat se jak to vlastně s tím chladičem vypadá....což zatím nestojí nic...chladič se dá sehnat zde na foru, případně se dá kontaktovat Angličák nebo Skaldal, jestli nějakej nemá....
2) Pokud nemáš někde vyčuhující ostrý hrany a osvětlení je funkční, tak bych švestky neřešil...
3)zase taková rána to nebyla, nemělo by motoru být nic...
4)kapotu bych řešil až se uvidí jak na tom je, třeba to půjde srovnat a vymačknout...
5)na to jsem už vlastně odpověděl výše....
6)nárazník je novej za pár peněz, světlo se dá sehnat tady na foru...
7)je pasé
8. dá se i levněji ale i dráž...záleží co kde seženeš...
9) právě splněno...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 120 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz