fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 22:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdravím,chtěl jsem se vás zeptat jestli by jste mi nemohli poradit ohledně motoru,mám 1,8 zetec 130koňovou verzi a problém je v tom že mám nízké tlaky,jsou kolem 9-9,5 mam za to že mají být 13 v letě jsem dělal go hlavy,proběhlo srovnání zabrušování ventilů atd,jenže vím že mám rýhy na vložkách,skoušeli jsme je zalapovat ale povedlo se to odctranit jen z části,motor má vyžší spotřebu,bere dost oleje tak 1l na 1500km a celkově se má při více plynu snahu spíš nejet než jet,jde mi o to že by motor potřeboval výbrus nevím jestli při tomto musejí být i větší písty pak zda je nebo není potřeba mněnít uložení kliky a ojnic,jde o to kde se všechny ty věci dají koupit popřípadě jestli to má smysl dělat,vy kdo jste to dělali na kolik vás to vyšlo? jinak auto je po elektrikářské stránce v pořádku,nemá katalyzátor je misto něj rezonátor ale to by podle mně nemělo mít vliv na spotřebu,co si o tom myslíte vy?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 22:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No znalejší ti asi poradí víc... podle mě, když už jsi se pustil do palice a za předpokladu, že je to dobře udělané, tak bych dodělal i ten spodek... jestli jsi v hlavě dělal ventily, tak jsi snad měnil i ty gufera, čili se dá předpokládat, že to ten olej žere přes kroužky... výbrus by pomohl, nemusí jít ani tak o rýhy, ale i o ovalitu válce... větších pístů pak snad ani netřeba, ale chce to odpovídající kroužky... uložení kliky a ojnic snad měnit netřeba, pokud to na klice nemlátí a to by zkušený mechanik poznal. A ten katalyzátor by na spotřebě mohl být znát, to zase jo...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 23:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
kdys udelas vybrus tak musis vymenit pisty asi o 0,25 vetsi,nejdriv sezen pisty a pak podle nich nech udelat ten vybrus,prebrousit i kliku rozhodne take protoze kdys udelas vrsek tak spodek to nemusi uz vydrzet a proti tem pistum uz to neni takova velka investice,cena bude tak 20-30 tisic,taky to bude chtit pretesnit,nove rozvody a tak samozrejme tak spis tech 30 tisic vsechno ted zalezi jen na tobe jak mas auto rad a jak si ho chces dlouho nechat.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 23:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je snad nákaza nebo skupinová halucinace...jentak o kus jinde se na tomto foru řeší výbrus a opět tam padlo že písty můžou zůstat....ano v garáži coby stylový popelníky....když se vybrušuje motor, tak se vždy zvětší průměr válce....a píst je menší pouze o rozdíl roztažnosti materiálu válce a pístu...čili v řádu několika setin....výbrus je (až na vyjímky) zvětšení průměru o 0,25mm válce (úběr stěny 0,125) při hlubokých vrypech o dalších 0,25mm (tzv. dvojvýbrus)...čili dávat písty do válce o půl milimetru většího snad nikoho nenapadne...vyjetej diesel co mlátí jak Loreta má mnohem menší vůle....když bych dělal generálku neboli celkovou opravu, tak přesně tak jak se to nazývá....opravit celkem všechno...co mi pomůže, že investuju do hlavy, výbrusu a novejch pístů, když se mi zadře lágr na klice......nebo líp na ojnici a zlomená ojnice mi dá pac dírou v bloku.... čili v generálce se opravujou veškerý pohyblivý uložení a další věci...vymezení axiální vůle klikovky apod.....to je pak generálka motoru, zbytek je domácí bastl....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 23:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
A kolik to ma najeto ze to uz nema tlaky?

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 23:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Walker píše:
To je snad nákaza nebo skupinová halucinace...jentak o kus jinde se na tomto foru řeší výbrus a opět tam padlo že písty můžou zůstat....ano v garáži coby stylový popelníky....když se vybrušuje motor, tak se vždy zvětší průměr válce....a píst je menší pouze o rozdíl roztažnosti materiálu válce a pístu...čili v řádu několika setin....výbrus je (až na vyjímky) zvětšení průměru o 0,25mm válce (úběr stěny 0,125) při hlubokých vrypech o dalších 0,25mm (tzv. dvojvýbrus)...čili dávat písty do válce o půl milimetru většího snad nikoho nenapadne...vyjetej diesel co mlátí jak Loreta má mnohem menší vůle....když bych dělal generálku neboli celkovou opravu, tak přesně tak jak se to nazývá....opravit celkem všechno...co mi pomůže, že investuju do hlavy, výbrusu a novejch pístů, když se mi zadře lágr na klice......nebo líp na ojnici a zlomená ojnice mi dá pac dírou v bloku.... čili v generálce se opravujou veškerý pohyblivý uložení a další věci...vymezení axiální vůle klikovky apod.....to je pak generálka motoru, zbytek je domácí bastl....

Tak az si jeden motor zgeneralkuje tak bude znalejsi ne chybama se clovek uci a nikdo uceny z nebe nespadl. :D

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 08:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Sypu si popel na hlavu, mlčím a lezu dobrovolně do kouta :oops:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 19:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže motor má najeto cca 200tis km jinak hlava je udělaná v létě a je udělaná poctivě,gufírka zabroušení ventilů,prostě všechno jak má být,když se mnění písty mnění se i ojnice nebo písty se kupují i z ojnicema ? a tedy kde se to dá všechno hlavně sehnat? kmocháček je motorář opravuje motory odjakživa a bratranec teď s ním,jde spíš oto jestli do toho jít a pak ještě jestli se vše potřebné dá sehnat a kde,když se s ním domluvím tak mi to udělá ale musím mít náhradní díly

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 20:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
nebylo by lepší sehnat rovnou třebas 2.0 zeteca v cajku? teoreticky by si ho mohl koupit když bys prodal tu repasovanou hlavu

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 22:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Rosťa-RS píše:
Takže motor má najeto cca 200tis km jinak hlava je udělaná v létě a je udělaná poctivě,gufírka zabroušení ventilů,prostě všechno jak má být,když se mnění písty mnění se i ojnice nebo písty se kupují i z ojnicema ? a tedy kde se to dá všechno hlavně sehnat? kmocháček je motorář opravuje motory odjakživa a bratranec teď s ním,jde spíš oto jestli do toho jít a pak ještě jestli se vše potřebné dá sehnat a kde,když se s ním domluvím tak mi to udělá ale musím mít náhradní díly

to je divny ze uz se to sere pri 200 tisicich Nema to nahodou o sto vic?Ja mam najeto 121800 a chodi jako vino a olej nezere vubec. ojnice muzes nechat puvodni se jen prelisuje ten cep s pistem a dole se daji výbrusove lagry.Sehnat se da vsechno.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Naposledy upravil hubert dne 18 bře 2010 22:35, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 22:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Michal Ševeček píše:
nebylo by lepší sehnat rovnou třebas 2.0 zeteca v cajku? teoreticky by si ho mohl koupit když bys prodal tu repasovanou hlavu

no ale kdo ti zaruci ze je v cajku jak to ma tyhle roky odslouzeno tak neni jisteho nic to muze jen tak vypadat a za rok to bude zase stejne jako to ma ted,jesli si chce auto nechat dalsich 100 tisic km a zachovat origo stav tak je lepsi ta GO.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 22:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
joo jako pokud to pláánuješ na dýýýl tak jo a co koupit 2.0 zetec a ten zgenerálkovat postupně? :-D

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 09:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Hele řekl bych to tak, že běžně užívaný motory se negenerálkujou - jejich cena je prostě taková, že se to nevyplatí - Myslím že to byl Miloš Lang kdo tady nabízel NOVOU šesnactku za 30. Generálka bude stát tak 15 - 20 + ta hlava. Má to cenu, když za 30 mohl být novej. A to nemluvím o jetejch kde seženeš do 5 tisíc a nebudou to smrti. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 13:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nějaké díly bys mohl koupit třeba tady: http://www.motordily.cz/
Jestli máš ty rýhy hlubší tak rovnou písty na druhý výbrus. Vybrušovat kliku bych se rozhodoval až po rozebrání. Jestli nebude nijak poškozená tak můžeš koupit nové šály ve std. rozměru. Já jsem dělal 2.0l s 240t km a klika byla OK, stejně jako válce. Po složení prvních 10t km motor vzal asi 1l oleje, teď se hladina ani nehne a zatím mám najeto 28t km.
Odkaz na fotky je v mém podpisu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 20:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
takže motor olej bere ale teď jsem nad tím přemýšlel a bere ho spíš až když se honí,v podcatě je ten motor fajn,180jede v pohodě přez léto se pohybuje spotřeba na 10,5litrech zátach to má jako fajn ale cítím není to ono,auto si chci nechat pokuďmožno co nejdýl,už jsem udělal novou střechu teď jsem z gočkoval servořízení a to i s vymezením vůlí v žízení pujde to tam jen co bude čas,auto je dovezené z rakouska a je vcelku v cajku chycený co se týče rzi jsou jen zadní nosníky a to nepatrně šroubovák neprojde prahy jsou nejspíš taky v pohodě, žádný se mi ještě nepropadl zdvihám za ně auto běžně a na kolik vyjde 2l zetec sevším všudy jako řj atd ? jakože ten motor je v pohodě jen občas má snahu jakoby moc netáhnout ale když se to pořádně protůrne tak pak jezdí zase hezky,jen mně trochu vadí ten olej a pak že všem vám to jezdí tak za 8l a mně za 10,5 prostě na normální ježdění fajn jenže se mi zdá být slabý jinak kompresní tlaky jsem teď měřil znovu a když jsem tam nalil olej tak byly 11 10 11 11 takže začínám pochybovat o tom mněřáku

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Naposledy upravil Rosťa-RS dne 19 bře 2010 21:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 20:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
taková blbá otázka kdybych tam chtěl dát ten motor z rs2000 tak sračí tedy motor předpokládám že uchyt serva a altíku je taky jiný pak svody,předpokládám ře stačí část výfuku jen ta pod motorem sání rs+airbox a elektronika,uchyty by pasovaly nebo ne,převodovku mám mtx75 spojka je jinná nebo ne? popřípadě jestli jsem na něco zapoměl tak mně opravte,předem dík

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 20 bře 2010 14:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
takže jelikoš motor z rs 2000 sice by šel sehnat ale kdoví v jakém stavu by byl,takže mně vyjde nejspíš daleko líp dodělat go na tomto

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 22 bře 2010 19:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
rozhodně bych sehnal zdravější motor a tenhle krom hlavy vyhodil, těhlech motorů je pořád dost. když budeš dělat kvalitní GO tak jsi určitě na 40tis. Sežen si jinej nevydřenej, překroužkuj ho, udělej pánve, nech vyvážit kliku a hod tam tu hlavu co máš.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: go-motoru Ano nebo ne ?
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 22:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
ok díky všem za rady,uvidím co dál musím zváživ všechny ty možnosti,každopádně dík

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz