fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 22:28 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Tak s nádrží to nesouvisí, o víkendu jsem jezdil s otevřenou a beze změny. Cuká furt.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 17:47 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
tak jediný co mě tak napadá .. že bude něco v čerpadle volnýho .... ale to bych jenom hádal a střílel nesmysly do vzduchu . .to budeš muset za někym chytřejšim ... třeba cattr.. bo wallker .. nevim jestli ty přezdívky píšu správně...

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 23:37 
Offline
Nováček

Registrován: 21 led 2010 18:37
Příspěvky: 21
Bydliště: Třebihošť
Tak mě to cukalo při akceleraci a pak do kopce a bylo to čím dál horší. Nakonec jsem zjistil, že bylo ucpané sítko v nádrži. Teď vše ok. Dej pozor abys si neodvařil čerpadlo s tím filtříkem. Není tak jemný. Stejný problém jako ty měl známý na feldě a bylo to taky někde ucpané. Toť vše a hodně štěstí.

_________________
Ford mondeo tournier 1,8 td 1997
Bmw 518i e28 mazel
tel 725402498


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 17:54 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Nojo, dělá to teď i při prudším rozjezdu. Asi když to potřebuje víc nafty. To by mohlo bejt někde přicpaný. Že by to sejtko v nádrži? To by mohlo stačit profouknout přívodní trubičku od filtru směrem do nádrže, ne?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 17:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Muzes to zkusit.
Jen pripominam ze musis mit klicek v poloze II a radeji otevrit vicko nadrze at jde pretlak pryc. Idealni by bylo pouzit kompresor.
Prepadovy hadicky jsi vymenil? Investice cca 50kc a 15minut prace...

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 18:07 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
- klíček v poloze II ? aha! a důvod, když budu foukat od paliv. filtru do nádrže?
- přepadový hadičky myslíš ty vedoucí od vstřiků? (nedávno jsem je měl oddělané a zakrátil jsem konce, měly by být OK), nebo myslíš přepad nafty z vstř. čerpadla zpátky do nádrže?

Díky za rady.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 22:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Presne tak, klic musi byt v poloze II aby se otevrel pruchod do nadrze, profoukat muzec kde co najdes....jen se ti pak bude blbe odvzdusnovat cerpadlo kdyz nemas pumpicku.
Co se hadicek tyce nejlepe povymenovat vsechny, tusim maji stejnou svetlost 1/8"

Zkousel jsi uz davat pred cerpadlo pruhlednou hadicku a poradne "zaturovat" motorem?

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 01:17 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Pumpičku mám na filtru, používám teď zase origoš filtr (ne z pincka), proto mi to zase cuká. Takže s odvzdušnením by neměl být takový problém.
Tu průhlednou hadičku zkusím, dobrej nápad mrknout, jestli tam letí vzduch.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 01:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Hele, ted jsem si znova procetl cely tohle vlakno a muzu ti rict at se vykasles na nejaky profukovani k nadrzi.
Je zcela evidentni ze ti jde do nafty vzduch a uzsi okruh uz jsi urcil sam a to okoli pumpy.
Kdyz akcelerujes, vznikne v hadici do cerpadla vetsi podtlak ktery zpusobuje ze ti v miste ktere netesni vbehne do obehu vic vzduchu coz po chvili az se tyhle bublinky dostanou do cerpadla zpusobi to zacukani.

Ja to tipuju na hadicky.
Ted s origo pumpou tam mas ty tvrde neohebne plastove hadice s tema rychlospojkama a s tim filtrikem jsi tam mel gumove?
Taky jsem mel kdysi problemy se zavzdusnovanim.
Koupil jsem metr hadicky za 80kc.
Jeden kus jsem ustrihl a dal od nadrze k filtru a zbytek od filtru do cerpadla.
Na kazdy spoj 2 motex pasky - dotahnout na fest a nema sanci ani jedna bublinka.
Pokud by ti tam sel vzduch dal uz by to bylo horsi - netesnici o krouzek v nadrzi ci nekde v cerpadle.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2010 23:49 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Hadičky mám vyměněny za ohebné gumové. Když dám malej filtřík, tak jen odpojím obě hadičky z origo-filtru a spojím je tím malým filtříkem.
Z nádrže vede origo tvrdá hadička až do motorového prostoru, kde tvoří takovou tu smyčku (spirálu, zkrátka je tam 1x zatočená dokola). Po této otáčce je ucvaknutá a nastavené gumovu ohebnou hadičkou. Spoj pojištěn stahovací kovovou páskou. Odtud vede do origo-filtru.
Je fakt, že tato část je krapet kratší, k filtru dá taktak, ale že by se nějak lámala, to ne. Navíc takhle to už mám roky a bylo to bez problémů, problémy nastaly až po poslední výměně paliv. filtru. No, a z filtru vede stejná gum. hadička do čerpadla. Všechny spoje pojištěny kovovou stahovací páskou.
Já bych to viděl na ten filtr. Buď ta nová vložka nějak z výroby není OK, nesedí a někde tam podsává vzduch, nebo to bude uvnitř pumpičky (ventilky, membrána, ....). Zksuím asi koupit novou filtr. vložku (asi v orig. Ford servisu) a přehodit j

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010 14:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
1.Mas origo filtr? Jestli ne dela to tyhle problemy,uz se to tu resilo...
2. To ze se to tesneni na filtry pred instalaci ma maznout olejem predpokladam vis....
3. Nevim zda ma esco stejny zpusob upevneni k pumpičce jak mam v modeu, ale je treba to tim klicem dotahnout fakt fest.
4. Pokud to bude delat i s origo filtrem tak je to jasne-prasklina v membrane. Pak je moznost opravne sady z www.rall.cz bo druha ruka jako je tady http://www.aukro.cz/item920781757_ford_mondeo_naftovy_filtr.html nebo v nejhorsim pripade funglovka z fordu za 1800-2000CZK

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010 17:42 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
1) origo filtr (Ford) nemám, mám tam ALCO (prvně). Předtím asi 3x FILTRON, vždy bez problému
2) namazání těsnění je samozřejmost (vzal jsem to teda vazelínou)
3) uchycení je svrchu dlouhým šroubem. utažený to mám myslím řádně, parkrát jsem to ještě přitáhnul, přeci jen mám strach, abych to neserval

Až domarodím, zajedu do Fordu pro origo filtr, vyměním ho a uvidíme.
Membránu jsem měnil (cca před 2 roky, padala nafta), když to začalo cukat, měl jsem to i rozdělaný a membrána se zdála dobrá. Spíš ě napadaj ty ventilky (takový ty gumový chlopně tam), ty jsem neměnil, ty v opravné sadě nebyly.
Jinka aukrovej odkaz je přesně ta pumpička co je v Esku.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010 22:29 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
já bych vsadil na tu pumpu na filtru ... je to jasný dáš tam filtr z pincka a dobrý .. dáš tam pumpu a špatný tak je problém v ní... ono ty membrány můžou vypadat dobře ale dobrý bejt nemusej ....

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 10:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Chcem sa spytat, ta rucna pumpa je len jeden typ, alebo je viac typov? Myslim, ked nejaku kupim pre motor 1,8TD, aby pasovala namiesto tej predchadzajucej. Ma aj vyrobne cislo, aby sa dala podla toho objednat? Nema teraz pri sebe auto.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 11:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jde tam dat jakakoliv pumpa z jakehokoliv auta,funkcne stejna.Jde jen o uchyceni a napojeni hadicek.Ja kdysi pouzil z Renaulta do japonce.Vzdyt to jen cerpa a filtruje naftu.Staci si koupit za petikilo opravnou sadu a usetrite tisice za novou.Nekde jsem tu psal o oprave.Nezalezi jen na tom jestli tesni(prisava vzducch)membrana,ale hlavne i ventilky co jsou vevnitr,zpetna klapka.A hlavne byva ohla takova desticka na kterou ty ventilky dosedaji.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 13:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Ja som myslel, ci nie je viac typov pre escort TD, ako je napr. viac typov starterov a pod. Aby mi tam pasovali tie rychlospojky, uchytenie a filter.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 14:15 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Karel píše:
J.....ale hlavne i ventilky co jsou vevnitr,zpetna klapka.A hlavne byva ohla takova desticka na kterou ty ventilky dosedaji.

Právě opravnou sadu kterou jsem měl já byla bez ventilků a tý destičky (jen membrána, tlačítko, plechový vnější kryt, ... možná ještě něco, nevím).
Nemáš náhodou třeba odkaz nebo tip, kde koupit tu sadu komplet?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2010 01:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
specmario: pupmpy jsou tusim v zasade dve. jedna ma oba vyvody vedene smerem ke predku vozu, druha by mela mit vyvody na obe strany (starsi esco?). uchyceni pumpy je snad stejny, jen ta starsi nema pokud si pamatuju rychlospojky, ale hadice jsou chycene pres banjosrouby.

jen vrsek pumpy nebo i jen membrany, jak uz jsem x-krat psal, se da koupit dobre na ebay mozna uz i treba na aukru ci jinde pres net. anglicky se to jmenuje neco jako diesel primer fuel pump.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2010 13:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Dakujem za radu. Este som skusil dotiahnut palivovy filter a budeme skusat. Zatial to beha asi tyzden a neduka to. Ale su to kratsie trasy. Mozno to zas zacne po dlhsej jazde, ked sa nieco niekde zohreje. Kazdu lavu zakrutu vyuzivam na testovanie, a zatial nic.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2010 21:01 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Jinak já jsem snad vyřešil ten problém s cukáním po projetí zatáček (ťuk, ťuk, ťuk), kvůli kterýmu jsem to tu zakládal
Nakonec to už cukalo i při prudším rozjezdu, sem tam se zničeho nic zvedly otáčky volnoběhu.
Takže konečně jsem koupil novej naftovej filtr, a to přímo ve Fordu (Motorcraft) a pro jistotu profouknul přívodní hadičku z nádrže - jen tak hubou zpátky do nádrže.
Nechci to zakřiknout, ale dva dny je pokoj, ať krouhám zatáčky sebevíc.
Takže díky všem za rady, na tu výměnu za origofiltr jste mě tu upozornili vy. Jen netuším, na jakém principu to cukání fungovalo. Ale to je jedno, hlavně že je klid. Kéž to tak vydrží.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz