fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 21:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Zdravíčko pánové,potřeboval bych něco potvrdit nebo vyzvrátit.Já mám Esco.1.8TD r.v.96 66kw,a mám pocit že za studena to táhne líp než když to má provozku-myslím tím do 2000 ot/min,kamoš má to stejné,r.v.99 a jede to jak střela teplé neteplé,myslíte že by to mohlo být tím že je to novější typ?Počet km máme zhruba stejný?Dík za názory a rady :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Mas moznost to pripojit na diagnostiku?Ine anomalie sa nevyskytuju pri
chode ako dojem,ze to az tak netaha?

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
matus111 píše:
Mas moznost to pripojit na diagnostiku?Ine anomalie sa nevyskytuju pri
chode ako dojem,ze to az tak netaha?


No,jedna anomálie by byla ale jen při studeném startu,po nastartování jde z výfuku bílý kouř a kope se to nejspíš na 3 válce ale prošlápnu plyn na 2000ot a vše je ok.Žhaviče nové,tlaky dobré,pumpa a hadice taky tak nevím.Diagnostiku,nemám možnost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Skus toto

viewtopic.php?f=25&t=17777&p=201485&hilit=jede+na+3+valce#p201485

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
co máš za typ motoru? RFK nebo RFS?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Jo kamaráde,to kdybych věděl :roll: Jak to zjistím?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
matus111 píše:


Super,nejspíš budu muset jít vylučovací metodou :cry: Asi mě z toho jebne............


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Typ motora je zapisany v technickom preukaze.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Mám,tak je to RFS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak tam bych si to troufal odhadovat na vadu solenoidu řídícího časování předvstřiku...je to dost častá závada...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 22:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Walker píše:
Tak tam bych si to troufal odhadovat na vadu solenoidu řídícího časování předvstřiku...je to dost častá závada...


Kde to jak s tím ven a kde to seženu nebo zjistím jestli je to v háji? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 25 bře 2010 23:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Heh, jak to laicky popsat...je to ta boule s drátama trčící z těla čerpadla dopředu za chladičem...obvykle mívá takovej černej gumovej klobouček, pokud tam ještě je...jak to zjistit jestli je vadnej?...tvůj symptom bílýho a zřejmě štiplavýho kouře s hádavým chodem motoru tomu odpovídá, načasování vstřiku je v háji, nafta tam jde moc brzo před úvratí...proto to hulí a pere se to...odvborně to jde za nějakej peníz u forda přeměřit pomocí WDS2000 diagnostickýho přístroje, tam se porovnávaj signály z klikovky, odezva solenoidu a signály ze snímače zdvihu vstřiku...nebo se prostě sežene jinej ověřenej, ten se přehodí a vyzkouší se to...na činnost tohohle ventilu má vliv i čidlo klikovky (jeho disfunkce bejvá znát i na otáčkoměru) a ten snímač vstřiku...z toho řj EEC-V vyhodnocuje ten předvstřik...a co mě napadá, tak malou částí se na tom podepisuje i čidlo teploty pro řj...studenej motor má předvstřik nastavenej dřív...tím studeným se myslí 0 a méně...kde se to dá sehnat...na netu nebo v Lucas Delphi Diesel servisech, kde se tím zabývaj...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 21:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Walker píše:
Heh, jak to laicky popsat...je to ta boule s drátama trčící z těla čerpadla dopředu za chladičem...obvykle mívá takovej černej gumovej klobouček, pokud tam ještě je...jak to zjistit jestli je vadnej?...tvůj symptom bílýho a zřejmě štiplavýho kouře s hádavým chodem motoru tomu odpovídá, načasování vstřiku je v háji, nafta tam jde moc brzo před úvratí...proto to hulí a pere se to...odvborně to jde za nějakej peníz u forda přeměřit pomocí WDS2000 diagnostickýho přístroje, tam se porovnávaj signály z klikovky, odezva solenoidu a signály ze snímače zdvihu vstřiku...nebo se prostě sežene jinej ověřenej, ten se přehodí a vyzkouší se to...na činnost tohohle ventilu má vliv i čidlo klikovky (jeho disfunkce bejvá znát i na otáčkoměru) a ten snímač vstřiku...z toho řj EEC-V vyhodnocuje ten předvstřik...a co mě napadá, tak malou částí se na tom podepisuje i čidlo teploty pro řj...studenej motor má předvstřik nastavenej dřív...tím studeným se myslí 0 a méně...kde se to dá sehnat...na netu nebo v Lucas Delphi Diesel servisech, kde se tím zabývaj...



Moc dík,skočím se podívat do Forda.Jo našel jsem ten solenoid na netu,nějakej týpek za něj chce 2300kč,je to standartní cena?

JE TO ONO?
http://auto.bazos.cz/inzerat/5214233/So ... rpadla.php


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 22:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mělo by být...to co je na fotce je defakto ono...cena je víceméně dobrá...ford za to chce 12500, značkové nahrady jso kolem 5k a funkčně dobré náhrady jsou zhruba v týhle ceně...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 27 bře 2010 00:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Do Forda ani nejezdi.
Me ho nabizeli v Pentu za 4k bez DPH, cenu ve Fordu radeji ani nechci znat.

Co se tyce funkcnosti, nech si napsat cislo toho selenoidu z krabicky,nekde tu je seznam jaky cislo selenoidu by to melo byt.

Jinak da se objednat z UK pres E-bay cca za 1600+posta

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Za studena líp jak za tepla....
PříspěvekNapsal: 27 bře 2010 21:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2010 08:51
Příspěvky: 14
Bydliště: Mikulov na Mor.
Dík za typy,dneska jsem se chtěl do toho pustit ale normálně sednu do auta otočím klíčem,sešlápnu spojku a ................práásk,na levou nohu se mě vysypala hromádka zeleného plastu,toho kdo vymyslel tento spojkový systém toho bych kopl do prdele špicou boty ze předu...Mazec,nezbylo mě nic jiného než si to vyrobit s hliníku.....podělaná parta od fordu. :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz