fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 31 bře 2010 06:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Mne sa to tiez objavilo po vymene filtra, ale ja som kupil BOSCH N4201.
Ale neviem prist na pricinu. Ked to skusam doma, nikdy to necukne, ani pri motore zohriatom na prevadzkovu teplotu. Ale ked idem do prace a rozbieham sa na privadzaci kde je stopka, tak pravidelne zasklbe. Ale len na dvojke pri cca 1800ot./min.
ALe potom idem este cez kruhac, pri tych istych otackach do lava a nic.
Skusim kupit aj ja ten filter? Tech BOSCH tam nieco vyse mesiaca. Hadicky mam este s tymi rychlokonektormi. Pri vymene filtra bola odpojena len hadicka z pumpy, aby sa natiahla nafta.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2010 07:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Este by som sa chcel spytat, ake oznacenie ma ten origo Motorcraft palivovy filter? Mal som tam BOSCH N4201, ale Motorcraft bude mat asi ine oznacenie.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 dub 2010 20:06 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Ten origo Motorcraft má označení EFG 315, stál kolem 160Kč.
Ten předchozí, co mi blbnul byl ALCO ....-093 (část kódu je už setřená).
Předtím jsem tam měl podvakráte filtr Filtron PM 819 a ten byl taky v pohodě.

Cena všech je přibližně stejná, rozhodně orig. Ford není nijak dražší.

Důležitý je tam vyměnit všechny 4 těsnění, co tam jsou, předtím těsnění namazat vazelínou. A pořádně dotáhnout ten šroub, co to drží celý pohromadě. Nejlepší (i když pracnější) je vytáhnout to celý ven a měnit to mimo auto. Máš kontrolu, jestli se někde něco neskříplo a tak.

Já od výměny mám najeto cca 1000km a zatím ani jednou necuklo, tak věřím, že to už bude ok.
(zato ve čtvrtek mě čeká STK :cry: )

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 21:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Ta cena ma normalne prekvapila. Zajtra ho objednam. Dufam, ze problemy zmiznu. :oops:

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2010 12:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2009 07:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Puchov SR
Tak som nevydrzal do vikendu a filter som vymenil uz vcera za motorcraft. Najazdil som skoro 200km a ziadne cuknutie. Tiez som to skusal hlavne v mieste, kde sa to pravidelne opakovalo. Ked som zapchal trubicku na pumpe rukou, tak pumpa zostala prisata, takze je dobra.
Dakujem vam za rady.

_________________
Ford Escort Combi
1,8 TD 66kW
r.v. 1996
hlinikova mriezka chladica, laktova opierka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 121 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz