fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 31 bře 2010 16:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
Ahoj, mel bych dotaz, jestli je stejny cerpadlo na 51kw a 66kw, teda nejde mi hlavne o to, jestli je stejny, ale jestli se da zamenit. Potreboval bych dat z 66kw do 51... Dekuji.

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 01 dub 2010 15:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
66kW má turbokolektor - hadička od přetlakové části sání za turbem do toho turbokolektoru. Když to zapojíš, tak to pravděpodobně pojede svižnějš. Ale problém bude v imobilizéru - ten je přímo v tom čerpadle - hledej, je tu o něm dost napsáno

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 05 dub 2010 14:45 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
jak bylo napsáno přede mnou, 66kw má turbokolektor, ale to by neměl být problém, protože když ho nezapojíš, mělo by to jet stejně .. a s imobilizerem si nedělej hlavu, prostě tam nech všechnu elektroniku TZN.: sundej z čerpadla všechno k čemu vedou dráty a nandej to na čerpadlo který tam chceš dát. my sme to takhle udělali při výměně 51 KW za 66 KW motor a šlape to výborně.

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 08 dub 2010 20:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Ale jsou 2 druhy čerpadel z 66kW, nový od 96 má solenoid a starý do roku 96 nemá solenoid ale ventil studenýho startu a ventil volnoběhu. Docela by mě zajímalo jestli mohu dát starý z 66 místo novýho z 51 s původní ŘJ a jak se bude chovat

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 09 dub 2010 08:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli chceš napojit starej typ čerpadla z RFD nebo RFK na motor RVA a zapojit ho na EEC-V která u něj byla, tak to moc nepůjde...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cerpadlo diesel 66kw vs 51kw
PříspěvekNapsal: 06 čer 2010 17:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Nevidím důvod proč by to nešlo! Já říkám že to jde :smt045 mám ho tam :lol:
o výkendu udělána kompletní přestavba z 51kW na 66kW - čerpadlo + turbo s IC

Obrázek

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 137 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz