hydroštel sem vyřešil, ted mam zas jinej problém, jak byl volnej řetěz když byla sundaná hlava tak mi zřejmě přeskočily rozvody protože mi vůbec nesedí značky co sem si udělal když sem hlavu demontoval, jelikož sem eště rozvody nikdy nedělal tak mě zastavila hned jedna věc, nemam schéma originálního značení a záchytnejch bodů pro správné nastavení rozvodů, a nemám stahovák na řemenici abych mohl dole rozvody odkrejt, to znamená že auto jde do depozitu už na to nemam nervy to skládat na rychlo, takže půjdou rozvody a vše ostatní nové, vyjedu až to bude vše ok, vzhledem k týhle situaci bych byl rád kdyby se udrželo toto téma protože budu potřebovat s opravou nebo spíš GO motoru hodně pomáhat jelikož s tim eště nemam zkušenosti, každou radu rád uvítám a vezmu v úvahu její uskutečnění, na opravu již nespěcham a chtěl bych tímto požádat kdyby se někomu naskytl Blok motoru N7A i hlava válce v dobrém do poslední chvíle ježděném stavu bez poškození, kdyby se mi ozval určitě se dohodnem, metoda pokus omyl už mě štve, nevim zda můj motor je ok po tom co se po zimě přihodilo, na druhou stranu nechci vozidlo nechat likvidovat, na díly se hodí,na nový nemam, když se zamění pár věcí ikdyž finančně náročných mohl by být v budoucnu zas krasavec, když nebudou peníze tak se bude svařovat a když se peníze naskytnou půjdou do věcí motorovejch, převodovejch i podvozkovejch, nechystam tuning, chystam renovaci na origo RS, snad mi s tímto pomůže více lidí myslim samozřejmě zkušenostně ne finančně
od vyvařování kastle až po výkon RS je mi jedno zda to bude hotový za 3roky nebo za 10 let ale chci tenhle tip vozu udržet živý i pro mladší generace, kdo vý třeba právě můj syn si zalíbí pro něj už starý RS