fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 zář 2024 05:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 10:35 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
pokud si dobře vzpomínám tak když jsem měl tachometr rozebraný tak už z jeho konstrukce se při opačných otáčkách točí po zpátku. samozřejmně jen počítadlo protože na ručičce je zarážka. dnes ráno jsem ze zvědavosti vycouval celou ulici (kolem 100m to bude) a počítadlo neubylo takže tam v převodovce asi bude ten šnek co zajede aby na zpátečku neubývaly kilometry :)

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 12:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak ja mam opacne poznatky. Vcera jsem zkusil couvat a ECU hlasi z cidla rychlosti uplne normalne rychlost jako kdyz jedes dopredu. :-)
Takze kazdopadne u me 1.6 16V z roku 95 zadny snek nebude, protoze co vim, snimac rychlosti pro ECU je na stejnem vystupu pro tachac.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 12:38 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
tak zkus vysledovat jestli se ti neotaci pozadu i kilometrovník. třeba to je nějak zařízené přímo v tachometru. ještě zkusím doma jeden napojit na vrtačku a sledovat jak se chová.
no a rovnou se zeptám jak jsi to vysledoval? to jsi napojil přímo na ten snímač nebo někam k řj? dá se zjistit měřákem jestli funguje správně to čidlo rychlosti nebo musím mít osciloskop? totiž když zastavím tak mi zakolísají otáčky (klesnou) že skoro chcípne motor tak mám podezření na to čidlo.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 13:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To, ze ti klesnou otacky po zastaveni je normalni (samo ale nemaji klesnout pod normal cca 880 ot.)
a tak to ma fungovat.
To je spis dukaz toho, ze cidlo rychlosti (VSS) je v poradku. Toto by ti to nedelalo, pokud by cidlo zadny signal nedavalo.
Budes mit problem jinde.

Lehke zvyseni volnobehu pri jizde je v jednotce naprogramovano zamerne. Predchazi nahlemu zhasnuti motoru, je jistota ze altik doda dostatek energie vzdy a servo take.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Naposledy upravil tomin dne 26 kvě 2010 12:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 14:16 
Offline
Forďák

Registrován: 12 zář 2007 17:10
Příspěvky: 65
Bydliště: Ústí nad Labem
to, že při jízdě jsou vyšší otáčky vím. je to kvůli posilovači řízení a brzd. ale mě ty otáčky klesnou tak, že motor začne chcípat a vetšinou i chcípne. ale budeš mít pravdu, že to je spíš důkaz, že čidlo funguje. a dělá to na zahřátém motoru. u studeného jsem to nepozoroval.

_________________
Ford Escort CL 5dv. rv1994, 1,4CVH benzín, červený podsvětlení všeho. dodělaný alarm a centrál + odskok 5dveří. palubka s otáčkoměrem, černé fólie (74% vpředu, 50% ostatní, přechodový pruh na čelním skle, atest) a spousta dalšich ptákovin. chystám el. okna vpředu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2009 00:41 
Offline
Nováček

Registrován: 25 srp 2009 21:13
Příspěvky: 25
podle me to bude snimacem polohy skrtici klapky. Odporova draha ve snimaci bude vydrena tesne za zacatkem drahy. Pri zpatecce davas urcite min plynu nez na rozjezd tzn. ze pri rozjezdu ono vydrene misto jezdcem prejedes a auto se chova normalne kdezto u zpatecky najedes na vydrene misto a motor se zacne dusit.

_________________
Ford Escort MK VI kabrio, 1.6 16V Zetec, r.v. 1994
Ford Escort MK VII 1.6 16V Zetec, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 22:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Odpoj konektory spinače couvaček na převodovce, nebo je očisti, dochází tam asi k probíjení na kostru a vynechávání zapalování. :shock:

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2010 21:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Dospel niekto k nejakemu rieseniu? Ja mam na svojej fieste 1.3 Classic r.v. 96, hranata, obdobny problem. Ak cuvam iba par metrov (odhadom tak 5-10), tak ked zastavim zacne strasne blbnut volnobeh. Vyzera to tak ako keby auto uz chcelo skapat, naraz vyskocia otacky na par sekund a na par sekund to zase vyzera ze skape. Trva to dovtedy kym parkrat nezosliapnem plyn alebo sa nepohnem aspon 3 metre dopredu. Potom to uz je bez problemov. Ak sa po nastartovani pohnem iba par metrov dopredu, tak nic neblbne.
Lambdu mam novu, vcera som ju dokonca napajkoval priamo, skrtiaca klapka je cista, taktiez som vycistil aj senzor teploty vzduchu. Dokonca mam aj nove cidlo otacok na prevodovke (v starom sa zlomilo lanko tak, ze uchytavaci stvorhran nesiel vybrat). Odpajal som aj baterku, no ziadna zmena. Nerobi to problemy, auto este nikdy neskapalo, len to vyzera ze sa po kratkom cuvani bavim slapanim na plyn v kratkych intervaloch. :lol:
Este jeden postreh. Robi to iba vtedy ak je vonku dost teplo, v studenych mesiacoch to nerobi. Mozno to ma suvis s tym, ako sa sprava auto v teple. Ak odstavim auto po dlhsej trase ak je teplo, tak ho hned nenastartujem, po otoceni kluca nepocut cerpadlo a vobec netoci starterom. Tusim mi aj dvakrat zdochlo pri rozbiehani. Nastartuje az po tom, ak po otoceni kluca do polohy 2 par sekund pobezi ventilator na chladici. Dovtedy auto nereaguje na moje pokusy o startovanie.

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010 15:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
daggy: zkontroluj mínusový kabel od baterky na kostru motoru, 100% je to tím kabelem, je tam studeňák nebo zlomený zaoxidovaný uvnitř pod izolací, hlavně na kontaktu baterky. :(

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 08:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Vcera som zase cuval asi 4-5 metrov po nastartovani z dvora a kym som zavrel branku, tak susedia mali zabavu z toho, ako si auto samo pridava a ubera plyn. Kontakty na minuse som cistil, prestriekal kontaktolom, brusnym papierom som jemne ocistil aj kontakty na akumulatore, dokonca som vymenil aj jedno ocko na kabli k akumulatoru. Este skusim premerat kabel ci nie je prasknuty. Nie je to problem, lebo auto neskape a po pohnuti vpred to prestane, ale smiesne to vyzera :lol:

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz