fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 08:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Imhotep hezká myšlenka, ale výrobce dělá motor na konkrétní specifikace součástek jakou jsou - olej, další kapaliny, zapalovací kabely a zapalovací svíčky. Mimochodem, platinové svíčky Motorcraft, které Ford prodává na escorta jsou v podstatě stejné, jako jsou na současné motory ve Fieste, Focusu, atd. Musíš si také uvědomit, že vývoj stojí strašné peníze a je potřeba tento vývoj zaplatit následným prodejem a že by se něco převratného událo v oblasti svíček jsem nezaznamenal. Ono jde i to, že Escort používá vyšší (cca dvojnásobné) zapalovací napětí než ostatní automobily a na toto napětí jsou dimenzovány kabely a svíčky a to je jeden z důvodů proč výrobky ostatních výrobců jdou tak brzo do háje.
Spousta majitelů escortů a asi nejen escortů se přesvědčilo, že svíčky od Motorcraftu spalují nejlépe a hlavně dlouhodobě !

P.S. Paradoxně jpoužití jiných svíček může způsobit špatné spalování a vyšší spotřebu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Naposledy upravil mrazik dne 30 zář 2005 15:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: napětí
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 10:17 
jj sem tady projizdel forum a koukal sem jak blazen na to dvojnasobny napeti na svickach,tak ted uz je mi jasny ze tam jiny typy nevydrzej dlouho :) tak na radu zkusenejsich koupim ty motorcrafty at se vyhnu problemum.

Diky za info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2005 19:21 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
Jak už je uvedeno jediě originální MOTORCRAFT. Měl jsem tam DENSO, BOSCH, CHAMPION a všechny odešli po 10-20 tis. km. Kompletně popraskaná a ohořelá keramika. :evil:

_________________
Escort 1,6 16V Zetec r.v.96 tm.modrá metl. 3-dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2005 22:48 
to sem chtel vedet dikec :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říj 2005 11:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
A nyní, proč vám " nejedou" v káře svíčky od jiného výrobce.
Vše vysvětlím na nejvíce odsuzované BRISK, ale týká se to všech ostatních značek.
VŠECHNY SVÍČKY OD VÝROBCÚ JSOU NA JEDNO KOPYTO

NEJDÚLEŽIŤEJŠÍ JE TEPELNÁ HODNOTA SVÍČKY

Motorkraf vyvynul svíčku přímo na tělo ZETECU , pracuje stejně jak v nizkých tak vysokých otáčkách. Ostatní výrobci mohou dodat , ale jen nejbližší hodnotu /TEPELNOU!!!/ Proto může nastat špatný chod v určitém režimu otáček. Ladění tepelné hodnoty svíčky je určováno délkou vysunutí elektrod/určuje tepelnou hodnotu/, testované na testovacím motoru ,přidáváním přeplňování do vzniku detonací. Proto svíčka orig. Ford má tepelnou hodnotu v rozmezí /není to přesné/ okolo 150st.C.U jiných můžeš použít dva druhy s menším rozsahem- teplejší a studenší. Tuto hodnotu jiní výrobci nemají , ale mají je laděný na jiný typ motoru , což nemá zase MOTORKRAF, a nikdo o něm netvrdí že stojí za hovno.
Odtrh elektrod- když dáte menší než 1.3 nic se neděje, horší je větší. Platinum se neopaluje , proto dáváme 1.3mm , u jiných/měď/ dáváme 1mm- časem se opálí a dojdou stejně na těch 1.3mm. Na odtrh 1.3 potřebuje svíčka 25kV při akceleraci , u 1mm jen 20kV. Nánosem usazeni na svíčkách se potřeba napětí zvětšuje až do určité hodnoty, kdy napětí cívky nestačí potřebě svíčky proto probíjí přez kabel , jinde nebo jiskru nehodí vůbec. To je pak špatnný start studeného , nebo vynechávání /cukání/ při akceleraci. Usazeniny - špatná volba tepelné hodnoty svíčky, bohatá směs ,mechanická porucha motoru nebo i špatná volba svíčky dle způsobu jízdy. Ne špatný výrobce!!!
OHledně BRISK - normální cestování, vytáčení při předjížďěni RR15YPP-1
kdo jezdí stále ve vyšším režimu otáček RR14YPP-1
Sem tam vytočením motoru dochází ke samočistícímu efektu svíčky.
Tyto svíčky mají životnost 90tisíc km . Proto někoho pochvaluje, a druhý nadává. Vše je jen v tepelné hodnotě , a ne ve značce Kterou tam narvete.Určitě nikdo z vás neřekl, že budete jezdit jak Šumi.. proto vám prodaly "15"ky.
Doufám že tato instruktáž stačila, a těm technickým analfabetům radím, než něco napíšete , tak trocha literatury by nezaškodila! Mám na myslli i prodejce , kteří by tohle měli znát, mít v malíčku a umět poradit. Potom by nenastal problém ,že to někomu nejede.

//Promazano od osobnich invektiv a sprostych vyrazu nasledkem rozcileni by Dawe po souhlasu autora prispevku. Vyjadrujte se prosim uz pouze k tematu :wink:
Dawe 5.10.2005 9:58

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz