Takze sem prisel ze ty dorazy co sem tam mel i po nahozeni rezervy a hudby jsou moc vysoke takze jsem tak ruzne laboroval s tlumicema a dorazama az sem skoncil asi takhle:
doraz delsi asi o 7mm nez original a tlumice dany na + 3/4 svoji tuhosti. Kdyz jedu jako prase a ve 2 tak si semtam na hupech skrtnu, kdyz sam, tak ne takze nezajem
Zprovoznil sem otacky... rozkuchal na par mistech tu krasnou izolaci s kterou sem se tak sral a sel po ZELENYM vodici na otacky... a svete div se... skoncil sem leveho blatniku u edisu.... a konektor vypojeny. Jsou tam 3 stejne konektory, jeden je na volobeznak,jeden vede do toho cidla co je na blatniku (nevi nekdo co je to zac? ma to neco spolecneho s otackama ale moc tomu nerozumim protoze to jde tam odsud kdyz otacky jdou od kliky a pres RJ a ne od civky...)
Tak ale zbyl me tam jeden konekotr nezapojenej, ted si nevzpominam jestli je u EGR taky nejake cidlo nebo ne? Dal jsem ho totiz pryc a nenapada me k cemu jinemu by to tam bylo.
Takze otackomer funguje a dokonce to vypada ze i dobre.
Ale vsiml jsem si ze me to drzi nejake vysoke otacky.... a prijde me ze kdyz mam zapojeny volnobeznak tak je to jeste horsi.... S me to drzi klidne 1400 a bez tak cca 1000-1100. Cim by to mohlo byt? Po odpojeni volnobezneho ventilu motor nechcipne a jede porad dal.. jet se s tim da taky akorat to skube pri rychlem prerazeni. Ted me jeste napadlo jestli to nedela treba MAP... zkusim jinej
Ale.. zase se me stalo asi 3x po sobe ze me nesel chcipnout motor pres spinacku tak sem mu sel pres kvalt... potom jak na draka zase starter jen cvakal ale neroztocil se tak sem musel pres rychlost... takze je to jak zaklety. Zkusim vymenit to cerne motorove relatko co je v pojistkovce a s tim starterem uvidim.. kdyztak ho zrepasnu no...
Jeste sem na jednu stranu nahodil origo prah a mam jasno. Zustanu u toho u ceho sem... MKVII prahy se konat nebudou a cossa kridlo taky ne i kdyz me s tema patkama porad laka...