fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 11:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Mě to nechcípne, jen má tendenci popojíždět :) Ale mám dehta no..

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 23:48 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2010 18:50
Příspěvky: 23
ESC 97 1.4 benzin
Ja mam strasne nizke otacky na volnobehu . Tak ked zatazim motor (sklbnem volantom, alebo dupnem na brzdu) na neutrale tak mi to obcas zdochne. Cim to moze byt? Nieje to volnobeznymi tryskami? Ak ano ako sa k nim dostanem? A ako ich vycistim?
Vopred dakujem za odpovede. :D

_________________
ESC 97, 1.4 55kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 23:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
prkotina, ale u mě fungovala nemáš rozpojenou hadici od sání? já jí měl rozpojenou v přechodu do plastového vedení nad hlavou, a měl jsem naprosto stejné příznaky. bál jsem se zabrdit aby to nechcíplo, při neutrálu jsem pořád točil....

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 00:29 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2010 18:50
Příspěvky: 23
Nemam pocit, ze by tam bola daka hadica vypadnuta. Zajtra sa na to mrknem. :)
Nemas dalsie tipy co to moze byt?

_________________
ESC 97, 1.4 55kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 01:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
ona nebyla vypadlá, ale ve spoji rou eskapáskou kovouvou byla na jedné straně povysunutá. Nebylo tonormálně vidět protože to byla spodní strana u krytu hlavy. co dál? vyčisti všechno o čem se tu píše, zkontroluj čerpadlo (to je ale blost to by dělalo pořád) palivovej filtr, vzduchovej filtr (kamarád měl problém s vrstvičkou ledu která se mu na něm vytvořila)..... je toho moc prostě někde začni a pomalu to vylučuj.

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 15:20 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2010 18:50
Příspěvky: 23
Vzdychovy system je cisty filter nema ani 2 roky. Palivovy to nemoze robit, lebo sa to tyka len volnobehu. Hadice su vsetky ok. Skusal som ich aj dotlacit a dotiahnut spony a sk pasky. Vsetko je OK. Tak som namotal trocha lepiacej pasky na plech, co urcuje min. hodnotu stlacenia plynu na kraburatore (kde konci plynove lanko). A sluzi to dobre. Volnobezne otacky su tam kde maju byt.

_________________
ESC 97, 1.4 55kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 21:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
Zdravím.
Máte někdo zkušenosti s tímto ventilem? http://www.aukro.cz/item958157076_kroko ... ta_ka.html :?: Na originálu mám označení 7D10 95BF-9F715 AB. Originál je o 2200,-- dražší. :shock:

Jelikož mi napodzim odešla vodní pumpa, :? šla dolů hlava, snížená o jednu desetinu a všechny ty drobnosti kolem výměny vodní pumpy. Čili by se dalo říci, že ventily, zdvihátka, vahadla, co já vím, je překontrolováno. Za studena to chcípe čidlo do ŘJ od termostatu vyměněné. Předpokládám, že je to to horní. Jedině snad ještě ventil odvětrání klikového hřídele, ten už to má taky asi za sebou. Mohlo by to čidlo pomoci, stojí-li vůbec za úvahu kupovat v tomto případě druhovýrobu...

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2010 21:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Udelej nejdriv ten ventil odvetrani + reset jednotky. Pak uvidis. Vliv na smes ma celkem velkou.
Nebo se stav u me v Zehrovicich a rovnou ti reknu. A nemusis to menit naslepo.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 dub 2010 08:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
[quote="šmejky"]Zdravím.
Máte někdo zkušenosti s tímto ventilem? http://www.aukro.cz/item958157076_kroko ... ta_ka.html :?: Na originálu mám označení 7D10 95BF-9F715 AB. Originál je o 2200,-- dražší. :shock:

Máte tedy někdo s tím ventilem zkušenost? Přeci jen to není originál...

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 dub 2010 19:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
Takže přátelé, nakonec jsem to čidlo zakoupil a funguje to. Otáčky drží, nechcípá to, nekolísá, jsem spokojený. Takže pokud někdo ještě potřebuje měnit volnoběžný ventil.... tento funguje taky. Doufejme, že vydrží.

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010 16:07 
Offline
Forďák

Registrován: 06 srp 2007 08:43
Příspěvky: 51
Bydliště: Těrlicko
Taky něco přidám. Tedˇ,když je takhle vlhko mi to moje brko :evil: ne a ne udržet za studena otáčky . Motor naskočí ihned ,ale ihned i zhasne. Když ho držím pod plynem je vše ok. Nejbližší brzda-noha jde z plynu a zhasne zas. Až tak po 2km se to chytne a už nechcípá. Tak jsem zvědav jestli to bude dělat až bude konečně teplo a sucho. Rozpojil jsem a prostříknul jsem všechno možné,ale pořád je to stejné. Zkusím ještě koupit přípravek od Sonaxu do benzinu na vyčištění pal. soustavy a uvidím,možná to pomůže.

_________________
Ford Escort combi,r.v.95,motor 1.6-16vEFI zetec 66kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010 16:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Zkus: Udelej nejdriv ten ventil odvetrani + reset jednotky. Pak uvidis. Vliv na smes ma celkem velkou.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010 16:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
viewtopic.php?f=18&t=5437
Tomin byl rychlejší :wink:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010 13:10 
Offline
Nováček

Registrován: 21 kvě 2010 18:15
Příspěvky: 1
tak mě škoda 125 chcípa furt ale to je asi normální :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010 13:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
A nespletl si fórum? :roll:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010 15:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
:mrgreen: DODO a Ford jsou rozdílná auta. :smt048

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010 11:07 
Offline
Nováček

Registrován: 11 dub 2008 11:39
Příspěvky: 7
Bydliště: CZ
Zdravim, ja mam trosku jiny problem, ale nechci zakladat nove tema tak to zkusim taky,jelikoz to s otackama taky souvisi :)
Jde o to, ze pri studenem motoru je vsechno v poho. Jakmile se ale zahreje, jizda je taky ok,problem nastava kdyz vyradim, to mi pravidelne otacky padaji na minimum, citim jak to auto skyta a tak tak ze nechcipne. Jenze ono obcas i chcipne, hlavne kdyz treba brzdim motorem, otacky nejsou nejak extra vysoko (dejme tomu 2000 a min.) a jakmile hodim neutral auto za jizdy chcipne. Pokud motor vytocim a je v zaberu a okamzite vyradim, tak to vetsinout nezdechne,ale otacky taky spadnou.

V servise mi menili tusim "regulator vyfukovych plynu"? nejsem si uz jisty, ohledne techto veci se moc nevyznam, nejakou dobu to nechcipalo,ale otacky padali stale, ted opet chcipame :( nejaky napad predtim nez to opet hodim do servisu kde to mozna opet "opravi" ?

Dik

_________________
Ford Escort 1.6 r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010 11:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
....pročti si pozorně tohle téma, už se to tu probíralo - 1. čidlo teploty motoru pro ŘJ, 2. volnoběžný ventil, 3. ventil odvětrání klikového hřídele...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2010 17:55 
Offline
Forďák

Registrován: 06 srp 2007 08:43
Příspěvky: 51
Bydliště: Těrlicko
Tak jsem rozebral ventil odvětrání kliky a vyčistil ho. Krokový motorek volnoběhu šel taky ven-mimochodem supr přístup, taky jsem ho vyčistil. Byl celkem zahnojený . Dal jsem to vše zpátky a ejhle vše šlapalo!!! Ale bohužel jen chvilku -pár dní a problém je tu znovu. Tak asi bude v pr.... ten volnoběžný motorek. Aspoň myslím ,ještě to asi budu muset hodit na diagnostiku,jenže to mám na plyn tak nevím jestli mi půjde udělat.

_________________
Ford Escort combi,r.v.95,motor 1.6-16vEFI zetec 66kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2010 20:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Krokovy motor to neni. Je to jen elektromagnet ktery hybe soupetem.
Na tom se IMHO nema co podelat. Jedna civka a ... nic.
Rek bych, ze kdyz o nem lidi reknou ze je "v pr...", tak
je proste jen zahnojenej tak, ze se to blbe cisti. Ja vycistil co jsem mohl
a vydrzel asi 3/4 roku naprosto perfektne slapat. Ted uz se zase trochu ozyva,
ale zatim vyjimecne, tak ma jeste cas. Tedy 20 minut prace ku jednomu roku klidu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Naposledy upravil tomin dne 06 srp 2010 19:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz