ONO, TEN PLYN JE REGULOVANY SEPARATNE, TO JE PRAVDA, ALE LEN SCASTI. NEVIEM, AKY SYTEM PLYNU MAS, ALE AK MAS VSTREK, CI UZ LPI, ALEBO SEKVENCNY, TAK CAS OTVORENIA PLYNOVEHO VSTREK. VENTILU JE ZHRUBA 1,2 NASOBKOM OTVORENIA VENTILU BENZINOVEHO, KTORY, SAMOZREJME, PRI JAZDE NA PLYN, BENZIN NEDAVA
, ALE IMPULZY PRE LPG RIADIACKU SU ODVEDNE OD KABLOV K BENZINOVYM TRYSKAM, KTORE SU PRI JAZDE NA PLYN, PRIPOJENE K EMULATOROM, ALEBO UPLNE ODPOJENE, ZAVISI OD TYPU MOTORA... TAKZE, AK TI BLBNE RIADIACKA PRETO, ZE NEMA SPRAVNU INFO O TLAKU PALIVA, TAK SA TO MUSI AJ NA PLYNE PREJAVIT. ONO, TEN TLAK PALIVA TAM, AJ NA PLYNE, MUSI BYT, CERPADLO TOTIZ BEZI STALE, BEZ OHLADU NA TO, CI IDES NA BENZIN, ALEBO PLYN. AK MAS PODTLAKOVY SYSTEM PLYNU, SI NA TOM KUS LEPSIE, ALE NIC SI NEVYHRAL, PRETOZE, AK DACO BLBNE A RIADIACKA O TOM VIE, TAK TI SAHA DO PREDZAPALU A, PODLA ZAKONA SCHVALNOSTI, VZDY ZNACNE BLBYM SPOSOBOM... TAKZE, AJ KED PODTLAKOVY SYSTEM KASLE NA BENZINOVU REGULACIU, VIE TI TATO NAROBIT AJ TAK VELKU SKAZU, CO SA TAHU A SPOTREBY TYKA, PRAVE, CEZ ZASAHY DO PREDZAPALU. MECHANICKE VECI, AKO KOMPRESIA, CASOVANIE, SVIECKY ATD, SAMOZREJME, NESPOMINAM, LEBO PREDPOKLADAM, ZE ICH MAS V PORIADKU. VYMEN TO, CO RIADIACA JEDNOTKA PYTA A A POTOM MOZEME LABOROVAT DALEJ. SNIMAC JE VACSINOU NA KONCI POTRUBICKA PRED TRYSKAMI, NA OPACNEJ STRANE, AKO JE PRIVOD PALIVA, ALE NEVIEM, AKY MAS VOZ.