fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 14 čer 2010 23:40 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 23:27
Příspěvky: 26
Ahoj potřebuju poradit mam možnos levně koupit escorta 1.8 d 44 kw rv 1995 je to poslední model zajímá mě na co si mam dát pozor jak ma spravně motor běžet ,nebude moc línej všude čtu jen samé nadávky na naftove motory od fordu dříve jsem měl escorta 1.6 66 kw a bylo to super auti 180 bez problému pak jsem skoušel par němcu par italu ale ford se mi nějak zapsal do duše rodiče dřív měli mondeo 1.8 td 66 kw rv 94 a to byla raketa a super pohodlna kara pak si pořídili ochcavku v benzínu a to byla bleeeee .Prosím poradte :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 14 čer 2010 23:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Ten D motor fakt není nic moc. vydrží sice neuvěřitelný věci, ale 180km/h v něm nenajdeš... Zase má ale pěknou spotřebu kolem 5,5-6l.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 06:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
0 - 100km/h za +-30s :smt035

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 09:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
to máš dobrou Tašunku...mě když jsme to kdysi s Natem měřili, tak dost nepovedenej pokus (měl jsem jen jeden) tak byl někde kolem 21s...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 09:47 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 23:27
Příspěvky: 26
aš tak jo ? a nemate více informací k motoru kroutící moment a tak ja jsem četl že to ma 110 nm potom 165 nm potom 125 těch 165 je blbost mam dojem .ja auto potřebuji na dalnice na delší cesty tak mě ještě zajímá jak to má s převodama jaka je rychlost na pětku při 3000 ot měl jsem golfa 1.9 gtd 55 kw a ten měl děsně krátkou převodovku na bura při 3000 ot jsem jel jen 120 coš je hodně malo motor řval a žral dnešní auta mají mnohem výkonější motory a delší převody např oktavka při 3000 ot jede 140 a bovorak 320 d jede 150 samozřejmě se dnes spíše davají kradší převody a 6. převodovej stupen.většinu informací jsem našel zde
děkuji za rady



http://srovnani.katalog-automobilu.cz/f ... 1-8d-44kw/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 10:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
ty informace z toho webu jsou krapet zmatený, psal to člověk kterej esco viděl tak z Pendolína v plný rychlosti....už jen fakt že do 1,8D 1995-2000 hodlal lejt natural 95 o něčem hovoří...ale k věci, nevím co od toho čekáš, je to standartní dieselovej motor o 60ti koních...čili raketa to nebude, ale jako diesel to jede, čili je tomu jedno jestli je naloženej nebo prázdnej, projevy jsou taky standartní dieselový, čili zvuk a vibrace jsou jako u jiných vozů, předností tohoto motoru je jeho "zastaralost", čili nepřítomnost jakékoliv elektroniky a vše je mechanika....průměrná spotřeba je víceméně stejná, alespoň já nepozoruju nějakej propastnej rozdíl při rozdílu stylu jízdy....je kolem šesti litrů, maximálka u mě je cca 165km/h na tachometru esca mk IV, kterej je z doby kdy 165km bylo 165km a ne 175km jako u dnešních aut...já mám tenhle motor v pick upu a i když je to téměř milionář, tak s nákladem cca 900kg si to šupajdilo 100-110km/h kopec nekopec na lehkej plyn...po silnici dálničního typu, asi by to dalo i víc, ale já s přeloženým autem víc nejezdím...mě nepřítomnost veškerých vymožeností vyhovuje a na dotazy kolegů v práci, proč nejezdím v connectu TDCI odpovídám, že potřebuju spolehlivý auto...a slabiny tohohle motoru? typicky českou záležitostí je fakt, že se v čechách považujou diesely za bezúdržbový, a podle toho vypadaj, a to je pak zdrojem šíření fám že diesel stojí za hovno, kterou šířejí lidi co to auto koupěj z Xtý ruky, se stočeným tacháčem a divěj se jak jim ten diesel se stopadesáti tisíci km na tachecu kleknul...netušíc že dal přes půl mega s maximální výměnou oleje a nejnutnějších věcí...a pokud o něj máš zájem, nejni problém to projet, pokud ti to nebude dobrý, ještě je varianta TD 66kw, TD s 51kw jede v podstatě stejně jako ta D...u esca bych stejně jako u většiny dieselů sledoval stav kastle, motor vrčí, kastle už není...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 11:30 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 23:27
Příspěvky: 26
tak dik ještě pořát nechápu jak se u escortu chape to měření najetejch km ono se to po 100 tis km přemazáva pokud máš nahoře napsano 23361 a dole 7532 to dole bude dení počítadlo a nahoře počet km ale muže to bejt 123361 nabo 223361 je nějakej zpusob jak zjistit opravdovej stav tachometru a nemate někdo nějakej odkaz kde najdu podrobnej popis o escortech hlavne o motorech díííííík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 12:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
upraveno-nazvat téma Prosím o radu-mi přišlo dost nešťastné :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Walker píše:
to máš dobrou Tašunku...mě když jsme to kdysi s Natem měřili, tak dost nepovedenej pokus (měl jsem jen jeden) tak byl někde kolem 21s...

To bude asi tím že mám těžkej krám. Spíš mi vrtá hlavou to používání plynu, já mám většinou na dálnici podlahu aby to aspoň trochu jelo..

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 20:28 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 23:27
Příspěvky: 26
a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 20:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Nevim vůbec, nemám otáčkoměr:-) Já jezdím po dálnici co to dá, z kopce 160, do táhlýho kopce to padá až na kilo. Ale podle toho co říká Walker to mám nějaký chcíplý..

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 23:58 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 23:27
Příspěvky: 26
hm jak to čtu tak zřejmě podu do td nemá cenu kupovat motor kterej pak budu 400 km mučit a just ne po německech dalnicích .Momentalně jezdím s mercedesem 190 2.5 d má 66 kw rozjezd je na plnej kotel ale pak se to roztahne a 160 pořát pokud předjíždím kamion z 100 na 160 je to hruza nechce se roztahnout a v německu je každej netrpělivej tak mě vyblikávají chibí tam to torbo no tak pokud nahodou budete vědět o pěkným kousku td nebo i benzín 1.6 případně o mondeu tak budu rád když napíšete. moc vám všem děkuji a doufám že i já se co nejdříve stanu hrdým vlastníkem fordu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 13:59 
Offline
Forďák

Registrován: 25 srp 2009 11:19
Příspěvky: 60
ahoj,

já mám 1.8D přes rok a nemůžu si stěžovat. do kopce je to líné, ale já jsem se s tím naučil jezdit. Tzn. dole pod kopce přidat a potom se chytí a jede. Je to to tank :) kombinovanou spotřebu mám kolem 5-6l (v zimě více) a to jezdím v podstatě jenom město a krátké štreky.

Já od auta čekám, že mě odveze z bodu A do bodu B, cokoliv nad je bonus, a to 1.8D splňuje. Jediná nevýhoda je vyšší povinné ručení (u AXA za 4300/rok)

PS: další nesporná výhoda je, že nemůže odejít turbo :)

_________________
Escort MK-VII Combi 1996, 1.8D 44kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 05 črc 2010 14:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
xxx píše:
a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc

Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 16 črc 2010 22:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Ja mam oriona 1.8D mam ho 8 let a nenecham na nej dopustit,drzak,spotreba 5.5 a tech 160 taky udela,a hlavne jezdi na vsechno,nalital uz sem s nim 100 tisic km,chce to jen mu dat tu udrzbu co vyzaduje filtry,rozvody a tak,tezko se s nim budu loucit az nas koroze rozdelí.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 22:10 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2007 20:37
Příspěvky: 14
Bydliště: Tuchoměřice
Petr V. píše:
xxx píše:
a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc

Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h

Je to tak,při 3000tis.ot 130km/h

_________________
Escort 1.4 combi, r.v-96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 d 44 kw
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 11:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Trule píše:
Petr V. píše:
xxx píše:
a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc

Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h

Je to tak,při 3000tis.ot 130km/h

při 3000 120km/h

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz