fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 zář 2024 15:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 čer 2010 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Rozteci to nesedi, urcite je to lepsi nez origo litinove svody, nakres priruby by teoreticky mohl mit maris, zkus ho pozadat, treba ti vyhovi...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2010 20:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
prej se nechá lépe vytáčet , nákres zkus napsat mariSovi možná by to zvládnul i zařídit vypálení nebo milos.l taky ten má i s těmi svody zkušenosti, jinak ty rozteče se mi zdá že nejsou úplně stejné ale dá se to bez problému zvládnout

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 15:20 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
a jakým způsobem se to řeší ty rozteče?to se nějak doohne autogenem nebo tak něco?já jen abych do těch trubek nemusel ňák drasticky zasahovat aby to taky mělo svůj smysl potom a ještě jak je to s odstraněním starý příruby?a ní se uříznou trubky a ta nová se nechá udělat o ten kousek co proříznu vyšší(tlustší)?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
Tím autogenem to půjde ohnou nejsou to zase nějak moc velké rozdíly a s tou přírubou nevím možná by bylo lepší je uříznou až za egr a ty kousky trubek dovařit podle toho jak to bude pasovat kolem motoru a přepážkou
tady jdou vidět ty svody s rs viewtopic.php?f=48&t=8922&hilit=rs+svody&start=20

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Radku a tys to nekdy delal?? Ze ses tak chytrej???

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
Ne nedělal jen co jsem vyčetl tady na foru.... zbírám informace taky možná do budoucna plánuji takové ''blbosti'' ala Fonz a pod. :D

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Nez milion kydu na foru bych doporucil nasledujici postup:

1) Nech si vypalit tu prirubu
2) sezen si RS svody, urez z nich origo RS prirubu
3) Sehnat trubky patricneho prumeru
4) Odrezat klidne pred tim EGR/EPS, je mi jedno jak se to jmenuje, stejne je to k nicemu....
5) Navarit proluzujici trubky na svody
6) Autogenem si to naohybat tak, aby sla priruba volne nasunout na svody a delku (odstup od hlavy) pak doladis dle moznosti v aute...
7) Na zaver je optimalni mit rucni frezu a cele to zevnitr zabrousit a vylestit (Dremel apod)

Jako ptat se do blba umi kazdej, ale praxe vzdy ukazala, ze nejjednodussi je se do toho pustit, protoze text ti stejne nikdy neprenese vsechny zapeklitosti uprav, jen navede...

Kdyz se mi bude chtit, mozna najdu fotky, jak jsem to delal na Lenyho 130 HP zeteca...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Jeste dodam ze je to pomerne pracne udrzet souosost vystupu z hlavy a spodni catsi svodu co jde do katu a jeste udrzet jedntlive trubky v poloze, aby svody neustily nekam do prevodovky....a nakonec aby to jeste vypadalo jako svody a ne jako kovova replika sipkoveho krovi...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
já bych to svěřil do rukou někoho kdo už to zná a ví, že to bude fungovat...ono totiž na pomrdaných svodech ztratíš docela hodně HP :wink:

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 20:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Ja ty svody resil, brousil, lestil, svaroval a vubec zpracovaval do nejake mi mile podoby celej den, toe v penezich neco, co nikdo stejne neni schopnej ocenit, pak clovek kouka na RS motory, na kterych je "EGR" zaslepeny sroubama, coz je jeste horsi nez kdyby se to tam nechalo original....ale asi je to levnejsi, nez si to nechat udelat funkcne...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 21:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
čekáš, že u aut které mají hodnotu pár desetitisíců bude někdo nechávat dělat upravu za tísíce? Neblázni si v ČR... :-D

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 01:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
V tom pripade, at se na to ty lidi vyserou, nakoupi laminaty a honi pubertacky po vesnickych diskotech a neserou se do performance...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 12:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Anglan ma naprostou pravdu, ten postup je prakticky vycerpavajici a je fakt, ze se vetsinou narazi vzdycky na neco atyp, takze to chce tvurci pristup.Kazdopadne to pasovani primo na aute je velmi zadouci, aby se trefilo hlavne to vyusteni dole, ten pruchod vanou neni nejvetsi a napojeni dalsiho dilu musi taky sedet jak vejskove, tak stranove. Vubec bych se nebal ty nesedici trubky tusim 2a 3 valec uriznou a znova navarit, pripada mi to korektnejsi, nez to kroutit pod autogenem. Mam to tak uz dost let a furt to drzi. A mozna by nebylo od veci vyresit i umisteni jedny lambdy kdyz je to venku, sice to funguje i s jednou na dvou svodech, ale ta jedna na vsech ctyrech mi pripada ke zmetcovi tak nejak lip.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 19:42 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
to mi je jasný že v praxi se ukáže co a jak je to potřeba udělat a myslim že bych to v pohodě zvlád udělat mě šlo jen o to jestli se s tim vyplatí vůbec zabejvat z hlediska přínosu pro ten motor a nějaký nastavování trubkama mi nepřijde nejlepší aby to nebylo nakonej ještě horší než s původníma svodama


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 19:44 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
a možná by bylo dobrý kdyby se k tomu Leny vyjádřil :o když to chci na stejnej motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2010 20:52
Příspěvky: 131
Bydliště: Frydek-Mistek/Cambridge
nekde (asi na passionfordu) sem videl upravene svody z focusu st170 na tenhle motor. priruba je stejna. upravit se musela vyska. druha vec je nekde to sehnat..... :cry:
Obcas byvaji na ebayi a sem tam je nekdo dokonce ochoten to poslat do CR.
Obvykle se vydrazi za 60-80 liber bez postovneho.

_________________
LHD 1992 fiesta xr2i 1.8 zetec
RHD 1985 fiesta L van 1.9 cvh turbo
RHD 1990 escort camper 1.8 zvh twin 40's
RHD 2002 mondeo ghia X 2.0 duratec
RHD 1999 focus 2.1 zetec turbo

BHP is perfectly fine for statistics, for everything else there's tarmac...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
zbynek.ma píše:
to mi je jasný že v praxi se ukáže co a jak je to potřeba udělat a myslim že bych to v pohodě zvlád udělat mě šlo jen o to jestli se s tim vyplatí vůbec zabejvat z hlediska přínosu pro ten motor a nějaký nastavování trubkama mi nepřijde nejlepší aby to nebylo nakonej ještě horší než s původníma svodama



Jeeezis, nejmenujes se neverici Tomas???

Ty svody tomu rozhodne prospejou, uz kdyz se na ne podivas a pak polozis vedle origo svody, tak neni o cem ani diskutovat, v nastaveni trubek nevidim problem, pokud umi clovek svarovat a nevytvori tam restriktor, pripadne jsou jine pomucky, jak jsme psal vyse, kterymi se to da vybrousti do "hladka", nejake zbesile lesteni zevnitr nema smysl, stejne to spaliny hned zahnoji....

Cirou nahodou fakt vim o cem mluvim, RS svodu jsme upravil hromady....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2010 07:25 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
v pohodě já nic nezpochybňuju jen jsem chtěl vědět jestli se s tim vyplatí srát protože nouzi o práci na autě opravdu nemám :lol: a když jsi jich upravil několik neměl bys teda výkres tý příruby na tenhle motor nebo nezbyla ti nějaká?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2010 09:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Už ti tu několikrát psali, abys napsal tomuhle človíčkovi

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2010 09:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Ewane to je zbytecne jak vidim, tady nekdo bud neumi cist, nebo si sedi na dratech, ci ma vyhorelou pojistkovku a nektery obvody jsou proste bez napeti...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz