fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 čer 2010 22:52 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
Tak jsem konečně vyměnil motor v MK 5 kábru, mám tam od Ricciho motor z jeho RS Turba, instalaci mi dělal kamarád, páč já bych to tam nedostal ani za sto let... :) Dneska jsem to jel poprvé projet a táhne hezky odspodu, ale když se sešlápne víc plyn, řekněme přes půl plynu, tak je slyšet, že turbo tlačí, motor ječí, ale auto nijak výrazně nezrychluje, jaky by se dusilo. Jakmile plynu trochu povolím, tak se auto začne pěkně rozjíždět... Nenapadá vás, čím by to mohlo být?

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 06:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Vypadá to, že to nereaguje na potřebu paliva... Je u benzína taky nějakej turbokorektor???

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 08:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
V jakém stavu máš výfuk, není přicpaný katalyzátor? Zkus to projet s odpojeným výfukem před katalyzátorem, nebo někde na prvním spoji za turbem.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 10:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
A co treba palivova pumpa? Ta je tam puvodni?

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 13:34 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
Prve bych chtěl poděkovat všem za reakce a podněty! Jinak výfuk je prakticky celý nový, kat jsem kontroloval v zimě a byl super (až překvapivě), palivová pumpa je určitě původní z 1.6 cvh 77 kW.

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 15:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pak je otázkou, jestli pumpa stíhá dávat šťávu...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2010 23:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Urcite nedava prave na sraze jsem se o necem podobnem bavil s Lanciakem ze pri vetsim plnicim tlaku nestihala pumpa s dodavkou paliva a skubala tudis tady to bude to same... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 18:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Zkus, kontrola všech hadic, sundej výfuk a zkus to project protože jestly tam máš origo a ještě kat tak to nemuže ject , já to měl plně průchozí to myslím doslova. Ani origo RST nemá zádnej kat a má jen koncovej tlumič. Jinak jsem rád že vrčí.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Ted to ještě detailně čtu, ale výfuk musí fakt pryč :-D i kdyby jsi to měl zeskádat od trubek z kamen :wink:

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 18:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
:mrgreen:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 21:42 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
Ricci díky za info, myslíš, že je to tím? Kdyžtak měl bys ještě to čerpadlo?

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Mk.IV cerpadlo ti bude k nicemu, tusim ze RST ma externi mimo nadrz, zatimco tve auto to ma v nadrzi, dle meho by ti pomohlo XR/RS cerpadlo, pokud vyfuk nezabere, ale to potrebujes i s nadrzi...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 21:58 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
To Angličák: díkes za info, to čerpadlo s nádrží bys případně měl na skladě?

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 22:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Je to velmi pravdepodobne... :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 22:20 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
To Angličák: Nechtěl by ses mi na to nezávazně kouknout, kdybych k tobě zajel? Třeba z toho v reálu vydedukoval víc.

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2010 23:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Zkus prvne ten vejfuk, turbo motory maj ucinnou brzdu vyfukovych plynu v podobe turbodmychadla a pokud mas za nim jeste kat a stredak a koncak ,tak to muze mit vliv na chod motoru....on i prumer trubek u te 1.6 je uplne jiny nez u RST....to jsou detaily, ktere tvori celek..pokud ma motor "protitlaky" silnejsi nez s kterymy se pocitalo ve fabrice, tak je mozne ze se dusi tim jak se snazi to profouknout a nema kam...takove projevy ma atmosfera s ucpanym katem...

Fakt zkus ten vyfuk na chvili zahodit a projet se bez nej....at aspon sousedi vi ze tam mas stado kobyl... :-D

Ricci vi co rika, sveho casu to byla kapacita na tydle mrsky :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 17:17 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
A ještě jeden dotaz - mohlo by na to mít vliv EFI vstřikování, teprve dneska jsem si všimnul, že mi tam ten klučina dal Efi místo K-jet....

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 17:27 
Offline
Nováček

Registrován: 26 čer 2010 22:19
Příspěvky: 20
Bydliště: SLOVAKIA, ZVOLEN
AK TAM MAS EFI, TAZKO TO BUDE CHODIT, PODLA MOJHO NAZORU, EFI MA PREDSA PREDPROGRAMOVANE HODNOTY, PRE UPLNE INY MOTOR... NEVIEM, CI NIEKTORY TURBO MOTOR O OBJEME 1.6 MAL EFI... A HODNOTY NANOVO NAPROGRAMOVAT, PRE INY MOTOR, TO SA DOMA UROBIT NEDA... OPAJCNUT TO TIEZ NIE JE ODKIAL, PRETOZE KE JETRONIC, V MK IV FORDOCH, ZIADNU PAMAT NEMA. ZIADA TO BRZDU A ROZSIAHLE SKUSKY, OKREM TOHO, ZE VOPRED MUSIS MAT MOTOR PRERATANY NA STOLE, PODLA FYZIKY.

_________________
IGUSIK
IGOR912@AZET.SK
2x (SLOVOM DVAKRAT :-D) ESCORT CABRIO mK IV,PLUS ESCORT RS TURBO S2- TO MAM LEN JEDNO... :-D

K VIDENIU: http://pokec.azet.sk/igor912/fotoalbumy?i9=5fc5279bea07


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 18:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
klučina si chtěl asi ulehčit práci :-D hod tam to KE- jetronic vstřikování i s el motorovým svazkem. Efi si s tím moc rozumět nebude

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 20:32 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
To Ricci: čéče, tobě se to řekne hoď tam Ke-jetronic.... :D když tomu prd rozumím... ;-) Ale díky za info!

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz