fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 21:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
nojo, jenze to si tvuj superinteligentni spoluzak asi spletl rozvodak s remenem na pohon altiku ze :-D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 21:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 02:32
Příspěvky: 5
Bydliště: KADAN
A JAK ZJISTÍM JESTLI SE TO POTKALO NEBO NE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 21:50 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
no to poznas v servisu. bud ti reknou par stovek nebo par tisic.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 22:44 
hlavně to nezkoušej rozchodit sám na koleně . Pak to už nikdo nezachrání. Ať se ti na to mrkne nějaký servisák. Určitě to pozná po sejmutí hlavy atd...( možná i bez )


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 22:45 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Rumy ma pravdu, hlavne to doma nesteluj sam ......

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2005 21:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 02:32
Příspěvky: 5
Bydliště: KADAN
MAM JEŠTĚ FIESTU 1.6D A TU JSEM SI ŠTELOVAL SÁM (ROZVODÁK,PŘEDVSTŘIK)ALE TEN ESÍK 16V BUDE ASI KRAPET SLOŽITĚJŠÍ ,CO?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2005 22:50 
ale tam ti rozvoďák neprasknul ?? nebo jo ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2005 19:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 02:32
Příspěvky: 5
Bydliště: KADAN
NEPRASKNUL ,ALE MĚNIL JSEM HO A MĚL JSEM VYNDANÝ ČERPADLO,HLAVU , CELÝ JSEM TO NASTAVIL, SEŘÍDIL A JEZDÍ BEZ PROBLÉMŮ.JSEM PROSTĚ TYP ČLOVĚKA CO NEVĚŘÍ SERVISŮM A SNAŽÍ SE TOMU PŘIJÍT NA KLOUB ALE KDYŽ VÍM ŽE NA TO NEMÁM TAK NIC JINÝHO NEZBYDE NEŽ TO SVĚŘIT NĚKOMU KDO VÍ CO S TÍM A VÍM ŽE TOMU ROZUMÍ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2005 20:21 
hele ja co vim od znamiho tak na 1.6 na 8 ventilu mu praskl taky a nepotkalo se to bylo to cca v 40km/h
ale na 16 ventilu je blbe nastavovani obou vacek,takze jestli to opravdu nemas moc v cajku tak se do toho nepoustej......diezel je neco jineho...tam jen zajistis cerpadllo,vacku (1) a po prdeli.......jinak proc zbytecne hned sundat palicu....skus treba pootocit remenicou.....jestli se motor otoci....tak ok....jestli je na tvrdo,tak ko
ale samozrejme to pak poznas kdyzby se pootocil,tim kdyz tam nasadis novej a uvis jak to klape nebo ne....tohle tak zatim ve zkratce.......................


Naposledy upravil Dušan dne 05 říj 2005 20:23, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2005 20:22 
hele a odkud jsi mozna by me to zajimalo jak to dopadlo a treba bych se na to mohl i kouknout...... :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2005 06:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To RANDY: Kdybys trochu prohledal fórum tak tu najdeš přesný postup jak na motoru Zetec ustavit vačky a rozvodový řemen vypnout. Psal to tady Futura i já.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2005 10:59 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Nezoufej a hlavně to nevez do servisu u fordu, kup nové kladky a rozvoďák (stejně tě to nemine) slož to a změř kompres, pokud nebude na některém válci velký pokles tlaku tak by to mělo být OK pokud bude větší pokles než 2 MPa pak shodit hlavu a vyměnit dotčené ventily. Nenech se zblbnout a neměň i ty dobré je to naprosto zbytečné. Těsný a netěsný ventil poznáš tak že otočíš hlavu do spalovacího prostoru naleješ bezín a kontroluješ jestli protéká nebo né.
Vzhledem k tomu že se to stalo při startu nemusí být škody velkého rozsahu. Některé motory jsou konstruovány tak aby se při této nehodě nic nestalo ale tenhle motor mezi ně nepatří.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 20:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 02:32
Příspěvky: 5
Bydliště: KADAN
ZATÍM DÍKY ,V SOBOTU SE NA TO KOUKNU A UVIDÍM.DÁM VĚDĚT JAK TO DOPADLO.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nagant píše:
Tak ještě mám problém, že mi rozvodový řemen škrtal zastudena o vrchní plastový kryt. Vrchní kryt jsem sundal, chystám se ho nějak vypodložit, ale pokud škrtá někde bočně, tak nevím, co s tím provedu, možná nahřát opalovací pistolí a vyhnout trochu ven.

Tak kryt jem nahřál a trochu vyhnul ven (srovnal), ale řemen mi škrtal nahoře, za zcela studeného motoru rozvodový řemen trošku vertikálně hází. Kryt jsem podložil pod šrouby silikonovými podložkami o tloušťce asi 1,5 mm a uvidím...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 22:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
určitě měnit rozvodový řemen u zeteku je několik možností 90 000 , 100000 a 120000. víc jak 90000 bych ho tam nenechával.Záleží taky na stylu jízdy.Není fordí motor který se nepotká vyjma starýho OHC.Vodící kladky a napínací měnit vždy.Už jsem kvůli nim viděl potkaný motory.Vodní pumpy měnit majíli vuli.Udělat rozvoďák a pak to dělat znovu za měsíc ,že teče pumpa která je rozvoďákem poháněná to není ono.Neda se poznat na rozvoďáku jestlim je tam 100 nebo 100000 kilometrů.Jsou na to specialní měřáky za několik 10 tisíc který měří stav napnutí vláken v řemenu a určují tak stav a stáří řemene.Myslím že ho nemají ani u Charouze (zeptám se).U CVH je předepsán po 30000 já osobně ho měním po 10000 s mým stylem jízdy a zvýšeným výkonem motoru je to prevence. A pak to nejlepší na konec.Při dnešních cenách na vrakáči je celý motor CVH za 5000.- a zetek kolem 10000.- a teď si přeberte jestli je výměna rozvoďáku tak nutná.Vždyť ten motor na tom vrakáči může být lepší než ten váš pod kapotou.
P.S.:3títek o výměně se dává nejen u forda.Dobrý servis ho dá stejně jako štítek na olej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 05:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2005 06:39
Příspěvky: 12
Bydliště: Nový Les
Nazdárek, chci se zeptat. kdo měnil rozvody, měnili jste i vodní pumpu?

_________________
Ford Escort Turnier 1.6 16V Zetec,EFI, Ghia, r.v.96, ABS, 2x Airbag, klima, Dark aubergine, palub. počítač od JSmacha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja bych ji radsi vymenil, je to cca 1300 -1500 a mas klid, rozhazovat znova rozvody kvuli ni se zbytecne prodrazi. Ale muzes to i risknout, pokud vis tutove, ze nema natoceno vic, nez ten rozvodak, mohla by jeste nejakou dobu vydrzet.Ale ber to spis jako nouzovku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2006 08:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Bery: no kupovat motor na vrakaci misto vymeny remene, to je podle me pekna hovadina... tam ten remen muze byt to samy, nehlede na to, co muze byt vevnitr za paseku a pak to bude mnohem drazsi.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2006 15:02 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Jednoznacne novy remen, novou kladku. Je to to nejmensi a zakladni vec, pokud se dodrzuji dalsi faktory (olej, kapaliny a pod.) je mala pravdepodobnost, ze se neco neocekavane pos... . I když ted jezdim s opel astrou, kde rozvodak praskl uz dvakrat a motor byl dvakrat zadreny, nesetril bych na tom...

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 23:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Standa píše:
U motoru Zetec se rozvodový řemen mění po 5 letech nebo 120 000 km, záleží co nastane dřív. Nový řemen stojí asi 1200,- CZK a výměna v běžném servisu okolo 600-800,- Kč.


Nepoužívám moje auto ke služebním účelům, jen soukromě a tak s ním najedu poměrně málo. Vím spolehlivě, že předchozí majitel měnil rozvoďák i s kladkama v červnu 2002 při 90 tis. km. Od té doby bylo ujeto jen 36 tis. km, ale je to už pět let.
Co mi poradíte - jak moc vážně mám brát oněch doporučovaných pět let na výměnu, mám ho nechat vyměnit ? Jen rozvoďák nebo znovu i kladky ?

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz