tomin píše:
To Krtek: mrkni do schematu. Tohle uz neni primitiv s podtlakem.
Tohle ma 3 draty od zapalovaciho modulu do EEC IV jednotky. Na 99% resi predstih uz EEC.
To RobinP: ma to nejaky podtlakovy hadicky/bazmek k rozdelovaci ? (nezahlidnul jsem zadny)
jj pak jsem nad tím zapřemejšlel a opravil se
Každopádně to ještě nemá řízení sondou.
Tady si právě myslím, že to řídí ten modul co je na první fotce. Ten má na straosti zapalování. Jde do něj signál z PIP co je přímo v rozdělovači. Ale něco k němu z jednotky taky vede, ale tuším, že je to jen jeden nebo dva dráty, už je to teda dost dlouho co jsem to viděl
Teď když je předstih dobrej co to teda dělá??? Je potřeba nastavit jen ten základní a tím to teda hasne, o další se stará ten TFi modul
Ještě mě napadá pořadí kabelů, ale studený to jede. Máš možnost vyměnit víčko rozdělovače a kabely???
Nenašel jsem hodnoty čidla, ale zkus jestli při těch teplotách naměříš na PINu 7 tohle...
Uploaded with
ImageShack.us
_________________
moje maličkostFord Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem
Takhle zrychluje na "kilčo" Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HPBylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal
***************************************
Video sraz FF2008video sraz FF2009