fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 pro 2024 07:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 30 čer 2010 23:46 
Offline
Nováček

Registrován: 27 čer 2010 20:49
Příspěvky: 19
Bydliště: Karviná
Sahara opravena (pro info: viewtopic.php?f=50&t=23513&p=369231#p369231), pěkně jsem si máknul.

Na diagnostiku jsem neměl čas, ale pohraju si a napíšu poznatky z TDCi, myslím, že mi Fordiag nezobrazuje ani identifikaci ECU, VIN....

_________________
Ford Mondeo combi 2,0TDCi 96kW, 12/2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010 16:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2008 16:00
Příspěvky: 10
Bydliště: Šluknov
Moje výsledky:
Připojení k jednotce
Obrázek
Přístroje
Obrázek
Přístroje teplý motor
Obrázek
Adaptace - divné na volnoběh a na nízké otáčky při 37% zatížení :cry:
Obrázek
Osciloskop
Obrázek

_________________
Ford Escort 1.6 16V 66kW, r.v. 1998, ABS, klimatizace, 2x airbag, d.centrál, el.okna, el.odskok kufru, 5dv,barva paprikově červená metalíza
Ford Escort 1.8 TD 66kW, r.v. 1998, klimatizace, 1x airbag, centrál, el.okna, 5dv, barva zelená metalíza
Obrázek Ford Escort 1.4 EFI 55kW, r.v. 1996, ABS, 2x airbag, centrál, 5dv, barva bordó červená metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 črc 2010 20:11 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Po dlouhé lopotě jsem se snažil přeložit do češtiny některé PIDy z diagnostiky ForDiag. Jsou ze záložky Osciloskop. Prosím všechny věci znalé techniky o recenzi. Jsem jen amatér, anglicky neumím, k překladu mi posloužil překladač a internet.

Možnosti testování řídící jednotky EEC V

PID Název Popis
095E - TQ_CNTL - Fuel Control State / Engine status
095E - TQ_CNTL – stav řízení dodávky paliva / stav motoru

0978 - IACTRIM2 - IAC airflow trim / adaptation 2 in KAM (In neutral, A/C on)
0978 - IACTRIM2 – úprava řízení volnoběžného ventilu / adaptace 2 v KAM (volnoběh, klimatizace zapnutá)

0979 - IACTRIM3 - IAC airflow trim / adaptation 3 in KAM (In neutral, A/C off)
0979 - IACTRIM3 - úprava řízení volnoběžného ventilu / adaptace 3 v KAM (volnoběh, klimatizace vypnutá)

097A - IACSTRIM - Short term IAC airflow trim, prior to KAM learning
097A - IACSTRIM - krátkodobá úprava řízení volnoběžného ventilu, před zápisem do KAM

097B - IAC_MODE - Idle Speed Control Operating Mode
097B - IAC_MODE - pracovní režim regulace otáček

1123 - ACT/IAT - Air Charge Temperature
1123 - ACT/IAT – teplota nasávaného vzduchu

1125 - APT - Throtle Position Mode (-1: closed; 0: part; 1: wide open)
1125 - APT – pozice škrtící klapky ( -1: zavřená; 0: částečně otevřená; 1: úplně otevřená)

1126 - ATMR1 - Time since Engine Start
1126 - ATMR1 - čas od startu motoru

1127 - BP - Barometric pressure
1127 - BP - atmosférický tlak

1135 - DSDRPM - Idle Speed Control-desired rpm
1135 - DSDRPM – kontrola požadovaných volnoběžných otáček při chodu naprázdno

1139 - ECT - Engine Coolant Temperature
1139 - ECT - teplota chladící kapaliny motoru

1141 – FUELPW1 – Fuel Pulsewidhth in clock Ficka (side of EGO-1)
1141 – FUELPW1 – délka otevření vstřikovače paliva v ms (na straně lambda-sondy – 1)

114A - ACT_CNTS - Intake Air Temperature Sensor-Raw inputs counts
114A - AKT_CNTS – snímač teploty nasávaného vzduchu – počet prvotních vstupů

1151 - INDS - Transmission-Manual Lever Position Sensor-Raw inputs counts
1151 - INDS – Automatická převodovka – snímač polohy řadící páky - počet prvotních vstupů

1153 - ISCDTY - Idle speed valve duty cycle (current)
1153 - ISCDTY - buzení volnoběžného ventilu – šířka pulzu (aktuální)

1154 - TPS - Throttle Position Input
1154 - TPS - poloha škrticí klapky - vstup

1156 - KAMRFR1 - Long Term Fuel trim-bank 1 (Actual LTFT- Adaptation on bank 1)
1156 - KAMRFR1 – dlouhodobá regulace směšovacího poměru (Současná DRSP – adaptace na řadu válců (bank) 1)

1158 - LAMBSE1 - Short Term Fuel trim-bank 1 (Actual STFT- Desired eqivalence ratio for HEGO11
injectors)
1158 - LAMBSE1 - krátkodobá regulace směšovacího poměru- řada válců (bank) 1; (Současná KRSP - řízení vstřiku dle napětí z lambda sondy – uzavřený cyklus – nebo požadovaný ekvivalenční poměr pro vstřikovače vyhřívané lambda-sondy 11

115A – LOAD – calculated engine load (Normalized air charge value)
115A – LOAD – výpočet zatížení motoru (v závislosti na normalizovaném množství protékajícího vzduchu)

1165 - RPM - Engine rotate per minute
1165 - RPM - otáčky za minutu

1166 - PG_DC - Purge Canister Vent Valve - constant Current
1166 - PG_DC – EVAP ventil; odsávání benzínových par z nádrže - stálý proud

1169 - RATCH – RATCH is outputof a ratchet algorithm which continuously seeks the minimum throttle angle corresp
1169 – RATCH – plovoucí algoritmus, který neustále vyhledává minimální možné otevření škrtící klapky

116B - SAFTOT - Total SPARK advance
116B - SAFTOT - celkový předstih zážehu

1172 - VBAT - Filtered Battery voltage
1172 - VBAT - filtrované napětí akumulátoru

1173 - VEGO11 - Bank 1 upstream HEGO voltage
1173 - VEGO11 - napětí na lambda sondě před katalyzátorem (bank 1)

11B5 - NO - Transmission output shaft speed, rpm
11B5 - NO - výstupní hřídel převodovky rychlost, otáčky

11C1 - VS - Vehicle Speed
11C1 - VS - rychlost vozidla

1600 - MAF_FIL_MAX - Highest value the fault filter MAF_FIL sees
1600 - MAF_FIL_MAX - nejvyšší naměřená chybová hodnota filtru MAF_FIL

1601 - ACT_FIL_MAX - Highest value the fault filter ACT_FIL sees
1601 - ACT_FIL_MAX - nejvyšší naměřená chybová hodnota filtru ACT_FIL

1624 - CHT - Cylinder Head Temperature
1624 - CHT - teplota hlavy válců

1626 - IPSPS - Power Steering analog Input
1626 - IPSPS - řízení s posilovačem - analogový vstup

1627 - PFS_CNTS - Purge Flow sensor input counts
1627 - PFS_CNTS - EVAP ventil; odsávání benzínových par z nádrže, vstupní signál

1633 - IMAF - MAF-Mass Air Flow Sensor (volts)
1633 - IMAF - MAF-MASS snímač hmotnosti vzduchu (V)

1638 - IACPRES_SEN - A/C Pressure, counts, from analogue input.
1638 - IACPRES_SEN – tlak v klimatizaci (A/C), analogový vstup

1671 - MAF - MAF (gram/sec.) Mass air flow rate
1671 - MAF - MAF - Hmotnost proudícího vzduchu (gram/sec.)

1672 - FPUMP_DC - Fuel Pump output duty cycle (%)
1672 - FPUMP_DC - regulace proudu při řízení výkonu palivového čerpadla (%)

1675 - FAR_MUL_1 - Fuel Air Ratio Multipler information (part of OBDII Fuel Monitor Demonstration
feature)
1675 - FAR_MUL_1 - poměr palivo/vzduch; globální informace (součást funkce Demonstrace monitorování paliva OBDII)

1676 - FAR_MUL_2 - Fuel Air Ratio Multipler information (part of OBDII Fuel Monitor Demonstration feature)
1676 - FAR_MUL_2 - poměr palivo/vzduch; globální informace (součást funkce Demonstrace monitorování paliva OBDII)

1679 - HTRCM11 - Current monitor heater of HEGO sensor
1679 - HTRCM11 – elektrický proud protékající topným tělískem LAMBDA sondy

1685 - CHT_CNTS - Cylinder Head Temperature - A/D counts
1685 - CHT_CNTS - teplota hlavy válců - A/D převodník

1698 - INJ1MX - Fuel injektor x commanded mode
1698 - INJ1MX – vstřik paliva x příkazový režim

16BC - S_VEGO11 - S_VEGOxy is the RAW sensor voltage parameter after conversion from A/D couns
16BC - S_VEGO11 - S_VEGOXY je čidlo nezpracovaných napěťových parametrů po konverzi v A/D převodníku

16C1 - FLI_ENG - Fuel tank level in percent full
16C1 - FLI_ENG – množství paliva v nádrži v %

16C3 - OCTANE - octane flashed into vehicle at final assembly during spark test
16C3 - OCTANE – přizpůsobení zážehu paliva oktanovému číslu (jiskrový test)

16E6 - KS1 - Knock sensors Input Bank 1 Volts
16E6 - KS1 - snímače klepání motoru vstup V (bank 1)

16E8 - GENFIEL - Generator/Alternator Control Field Output Duty Cycle in percent%
16E8 - GENFIEL - kontrolní pole generátoru/alternátoru na výstupu regulace proudu v %

16F0 - TIREREV - Tire revolution, Tire size
16F0 - TIREREV – Otáčky pneumatiky, velikost pneumatiky



25.7.10 - úprava překladu některých výrazů

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Naposledy upravil Jemar dne 15 úno 2011 08:44, celkově upraveno 6

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 19 črc 2010 22:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Moc dekuji.
Obecne "DUTY CYCLE" je spatne prekladano.
Duty cycle znamena vlastne PWM regulace proudu do zarizeni (napr. volnobeznyho ventylu). (zkratka misto vysvetleni :-) ).
Co je PWM signal je vysvetleno napr. zde:
[url]http://cs.wikipedia.org/wiki/Pulzně_šířková_modulace[/url] (nekouse mi to adresy s diakritikou :-( )
http://www.pokusy.chytrak.cz/schemata/wmp.htm
http://www.afrotechmods.com/groovy/PWM_ ... torial.htm

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2010 14:01 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Díky za vysvětlení, při překladu jsem na pojem "PWM regulace" narazil zvláště ve spojení s volnoběžným ventilem nebo vstřikovači. Ale nějak jsem si to nedal dohromady.
Ještě v jiné literatuře jsem narazil na pojem "Střída signálu", což by vlastně měl být překlad výrazu "Duty cycle". Jednotky jsou v %. Jedná se vlastně o to jak, dlouho je napěťový signál aktivní ve vztahu k časové jednotce 1 sekundy. Tzn. pokud bude výsledná hodnota 25%, pak po 250 ms byl ventil otevřený a 750 ms byl zavřený.
Doufám, že jsem to neskonil :roll:

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2010 14:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
JJ, tak nejak to je. Jen to zpresnim - pokud je 25% casu signal (napr. do volnobeh.ventilu) "zapnut" a 75% casu "vypnut",
tak to neznamena, ze by se take ventil tak pohyboval v rytmu toho signalu. Signal se meni tak rychle (vetsinou stovky az tisice zmen za sekundu), ze ventil se pouze nastavi na pozici 25% otevreni a tam uz zustane, protoze mechanicky a i elektricky nestihne kopirovat aktualni stav signalu. Vysledek je tedy idealni - rychlou zmenou sirky pulzu se da regulovat ventil na jakoukoliv pozici od 0 do 100%, ale ztraty v tranzistoru ktery ventil ovlada jsou minimalni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2010 18:46 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Ještě mám dotaz, ty PIDy v záložce Osciloskop jsou všechny které je jednotka schopna zobrazit nebo s nimi pracovat? Nebo je to jen výběr?
Možná jsem to jen přehlédl, ale s těch základních čidel mi tu chybí CKP (Crankshaft position sensor) nebo CMP (Camshaft position sensor). Jediné co jsem našel je CMP sensor pro variabilní časování ventilů.

A ještě naprosto praktický dotaz, na který odpovědět bude pro tebe hračka. V záložce Osciloskop mám 8 možností grafického zobrazení průběhu jednotlivých PIDů. Zajímal by mě tvůj názor, které z nabízených PIDů bys vybral do osciloskopu. Samozřejmě je důležité vybrat ty, které mají největší diagnostickou hodnotu. Možná moje otázka nebude zase tak jednoduchá, ale jako autor a praktik máš na to určitě svůj názor.

Nenech nás nováčky zbytečně dlouho tápat, asi bychom na to časem přišli, ale proč vynalézat už jednou vynalezené. :-)

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 20 črc 2010 22:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ne kazdy SENZOR ma svuj PID. Treba na CKP neni co resit. Ten PID by pak ukazoval jen logickou 0 nebo logickou 1.
Jednotka ti v chybach zapise, pokud CKP signal vypadne.
Naopak zase napr. MAF - jeho hodnota muze byt prezentovana jako napeti (MAF_V), nebo jako prutok vzduchu v gramech/sekundu (MAF), atd.
Ohledne otazky jestli jsou to "vsechny": bohuzel ne, stale pracuji na zjistovani novych PIDu, ale je to pekelna prace.
Na seznamu PIDu jsem odhadem stravil uz tak 40 hodin. :-)

Co bych vybral do osciku zalezi na tom, co chces diagnostikovat. Pokud jdu overit benzinovy motor obecne "jak to micha",
tak davam: RPM, LAMBSE1, KAMRF1, VEGO1, TPS

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010 08:17 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
S tím senzorem polohy klikové hřídele (CKP) máš pravdu, nic se tam nemění, je to jen sinusoida, která po každých tuším 36 stejných amplitudách má jednu širší, která signalizuje horní úvrať. Samozřejmě zápis se mění podle otáček motoru. Při vyšších otáčkách bude sinusoida hustší, při volnoběhu řidší. Psal jsem to jen proto, že když tu sinusouidu vidím na monitoru mám lepší pocit než když jsem odkázaný jen na chybová hlášení řídící jednotky. Samozřejmě pokud přestane CKP fungovat tak ani motor nepůjde nastartovat. To je taky jeden ze signálů kde hledat poruchu pri těchto příznacích, i když tahle situace je spíš vyjímečná.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010 09:12 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Ještě mám jeden dotaz, a to k měření předstihu. Při volnoběhu, když je motor studený (cca 1500 ot./min.) ukazuje program předstih cca 7°. Po zahřátí vody a přepnutí na uzavřený okruh regulace náhle předstih osciluje kolem 20°. Jedná se pořád o volnoběžné otáčky cca 700-710 otáček za minutu. Zdá se mi že nějakých 18 - 22° na volnoběh je dost.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010 15:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
K CKP: procesor v jednotce tyhle cidla ani "nevidi". Predzpracuje mu to nejaky special zakaznicky obvod a on uz dostava jen info o kazde hrane a o sync. hrane. Takze koukani na sinus neni ani mozny. Leda by sis koupil osciloskop. :-)

K predstihu: kdyz je motor studeny, jednotka posune predstih dozadu (na maly) aby smes horela jeste ve vyfuku a tim prohrala lambdu/katik. Tech 20 netusim, ale ocekaval bych to nekde kolem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010 22:29 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Tak to jsem netušil, díky za nové informace. až mě zase něco napadne, ozvu se. :wink:

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 22 črc 2010 19:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak tu mám adaptace s mrtvým ventilem odvětrání klikovky a po výměně a najetejch pár kilometrech...

Obrázek

Obrázek

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010 13:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2008 17:27
Příspěvky: 13
Bydliště: Břeclav
Netuší někdo, kde je ten ventil odvětrání klikovky u Escorta s motorem 1.4 (CVH)? Mám totiž na neutrál taky +25. A sání nikde nevypadá, že by přisávalo...

_________________
Mondeo MKIII, 2001, Duratec HE 2.0
Escort rv 97, 1.4, 5ti dvéř, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010 16:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Uz se to tu resilo (mozna ne v tohle vlakne). "Hledat". Myslim ze 1.4 nema to co ma zetec, ale nejakej "hribek" ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010 20:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Moje adaptace po najetejch asi 4000km

Obrázek

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010 20:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
A další Esco s mrtvým ventilem odvětrání klikovky+hadičky

před:

Obrázek

chvilku po výměně

Obrázek

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 23 črc 2010 23:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ten druhej kousek nevim nevim. Ze by mel na volnobeh jen 6% se spatnym ventilem ??? S ventilem KO neni problem 25%.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 24 črc 2010 09:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
No tam spíš byla úplně spláclá ta hadička, takže tam moc vzduchu nešlo...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 26 črc 2010 11:10 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Ještě mám dotaz k záložce testy, konkrétně k položce Outpus of ECU. Ovládání ventilátorů je jasné, zajímá mě pokud si vyberu položku "spustit vše". Je slyšet zapínání nějakých výstupů, objeví se "test probíhá" a nic dalšího se nestane. Chci se zeptat na vyhodnocení tohoto testu, za jak dlouhou dobu k vyhodnocení dojde (čekal jsem cca 1 minutu a nic se nestalo). Vyhodnocení je stejné jako u KOEO a KOER testu? Tedy vyčtení chyb z řídící jednotky? Možná něco dělám špatně..... :wink:


Mám ještě nejasnosti u funkcí některých PIDů, jejich jednotek atd. Musím si to ale připravit, tak chvilku strpení. 8)

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Naposledy upravil Jemar dne 26 črc 2010 11:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz