fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 09:46 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Zdravim vsechny..Muze mi nekdo poradit?Mam escort 1,8Td kombi r.v 97 s najetymi 500 000 z toho uz 150 bez zavad mam ja a po posledni zime a ted i takovych teplech motor prestava tahnout jak driv...Vetsi kopce musim vyjizdet za 3..sice jede ale je liny nekouri spotreba normalni nikde nic netece viditelne...Tlaky jsme zmerili maji v prumeru 28 atm a turbo a hadice a vse v poradku...Tak mi mechanik poradil vymenit cerpadlo ze se to zlepsi ten vykon motoru.Mohu tomu verit?V tomto jsem laik sice neco na tom aute si udelam ale toto jde mimo me...No mam kosek firmu ktera dela repasy vsech typu cerpadel a rikali podle toho co tomu bude cena kolem 10 tis...mam to auto rad nikdy me nikde nenechalo tak se ho nechci zbavit ikdyz uz mam pro jistotu zamluveneho focuse...Poradi mi nekdo jestli vymena cerpadla pomuze na tah motoru a tak?Diky moc za info...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 13:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
když bylo měření tlaků tak byly venku vstřiky? A pokud jo tak v jakým jsou stavu?...každopdně, jestli těch 150k bez závad sis na nich najel sám, čili maj 150 + to co najel na ně předchozí majitel, tak už prostě dobrý bejt ani nemůžou...začal bych tedy kontrolou stavu vstřiků na stolici a nebo rovnou výměnou sedel a jehel + nastavení na stolici a pak se teprve zajímal o čerpadlo...nehledě na to, že jako první bych prošel ty základní častý neduhy TD...spousta lidí začíná virtuální generálkou motoru a nakonec vymění kousek prasklý hadičky od turba k čerpadlu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 16:32 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Tak diky moc za radu vazim si ze se nekdo ozval bohuzel jsem tam kde jsem byl...jo vsecko jsem si najel sam...Vsecko bylo venku a jedna spicka trysky byla spatnejsi tak jsme vymenili vsechny preventivne pokud myslite tohle...Hadicky jsme prolezli vsechny a povymenovali co se dalo(delam to s mechanikem a ten ma uz 2 sveho forda a ma taky escorty jen kratke td)..Turbo tlaci jak ma jsme tez zkouseli,egr ventil taky funguje,predstrik pry funguje tez(cvrlika)...Dalsi caste neduhy me nenapadaji...Jo tak jsem bedlive prolezl to cerpadlo a zda se ze nekde prolina jelikoz po delsi jizde a pred startem je u nej takova trochu mastnota na jedne strane a smrdi to naftou kdyz to utru prstem... ale nafta nepada,startuje proste funguje...Je tam lucas cerpadlo ktere nevypada ze by bylo meneno a ja si s naftou taky nelamu hlevu kupuji kde zrovna zastavim...No s tema tlakama:Podle knihy ford co mam k escortovi nove tlaky maji mit asi 32 pokud ctu dobre tak si myslim ze ty me na 28 nejsou zas tak spatne...tak uz nevim co dal...to auto zacina byt kouzelne:-)...asi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 17:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tou hadickou Walker myslel taky tu od turbokorektoru http://belous.sweb.cz/Turbokorektor.pdf (dobre zpracovano). Jestli to tahne do 2000ot.normalne a pak na dve veci tak tohle je taky moznost.EGR maj skoro vsichni uzavrenej.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 17:51 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Diky moc za tip podivam se na to to zmaknu i sam:-)a pak dam vedet....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 17:55 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Jo jeste me tak napadlo:je tato hadicka a tak i na verzi motoru 66kw s intercoolerem?Jsem zapomel v uvodu dodat ze mam motor 66kw...omlouvam se


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2010 18:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Je jen na 66kW u 51Kw by byla na dve veci, protoze nema mezichladic.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010 18:04 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Tak jsem to zdarne rozdelal a slozil,projel a zadna zmena aspon se me nezda mozna ze to jde kousek lip ale to uz asi bude jen pocit...Vsecko tam bylo v poradku a jako nove...Tak uz nevim...motor tahne do 4 rychlost stupne od 1500 do 2700 otacek a pak je linejsi.na petku uz toci pomaleji ale jde to tak do 110..problem jsou furt kopce..kdyz jsem rozjety jde to ale nedej boze jak me nekdo zbrdi nebo mam radit..tak to doradim i na 3 v tahlesim ikdyz mirnem kopecku a uz tak pak jedu az nahoru a predjel me i trabant a felicia:-(...Po rovince je to pohoda to valim jak das...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010 20:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Naftový filter je OK, neškrtí palivo? A čo výfuk? Dýcha sa mu ľahko?

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010 21:45 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
jo jo vsecko je vymenene...filtr a i vyfuk pred pul rokem...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2010 15:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
hele, ja jsem zrovna dal fungl novej motor vcetne turba a spojky, jen cerpadlo je puvodni (ale take skoro nove), vstriky po repasi pred 20tkm, vyfuk temer novej. musim rict, ze se mi zda, ze to o fous lepe jede, napr. mestsky kopec co jsem daval na tri pri 60km/h (celkem hlucne) a ctyrka uz by to nevzala, tak ted jede hladce a ani s tou ctyrkou by to nemelo problem. podle teto moji zkusenosti, bych spis hledal nekde jinde nez v cerpadle. videl bych to spis na hlavu/ventily (mas je serizene?), kompresi apod., ale hlavne bych sledoval turbo zda neni na odchodu (nefouka extremne oleje do sani nebo do hadicky turbokorektoru?), lze celkem jednoduse zmerit zda tlaci.

mimochodem, dival jsem se ted do stare hlavy, kterou jsem castecne provozoval drive s funkcnim egrem (nicm. pred 50tkm byla na repasi). byl jsem az zdesen, co bylo/je na ventilech za karbonovej bordel. chystam fotodokumentaci, za chvili jdu zbytek stareho motoru rozebirat.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2010 17:02 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
No serizeni motoru a ventily jsme delali na jare...Turbo taky funguje jak ma a je uplne suche-po tom jsme sli prvne...No taky bych si nejak udelal nebo nechal udelat motor ale tech penez:-(..to uz je fakt lepsi koupit toho focuse od znameho...No asi se zkusim jeste poohlednout po motoru ale tady v brne mi bylo receno na ford vrakovisti ze motoru je malo ted...Nu coz auto moc pekne spolehlive ale bohuzel:-(...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2010 19:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Skús ešte pre istotu skontrolovať rozvody, celé sa mi to akosi nepozdáva. Veď pri takej konštalácii ako píšeš by to malo normálne fungovať.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2010 20:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jeste me napadly membrany turbokorektoru, koukali jste na to?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 06:01 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Jo jo jak jsem psal vyse vsecko o.k...Bohuzel:-(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 06:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
pro zajimavost, s cim jsem do ted jezdil ja: http://belous.sweb.cz/Motor/Motor_po_210000_km_+.jpg a jezdilo to bez zasadnich problemu kopec nekopec.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 08:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Belous:Ty pisty jsou zajimave tvarovany :D vedel jsi o tom?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 09:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
heh, pškně orazítkovaný ventily na pístech...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 10:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
vedel, byl to opravovanej motor (repasovana hlava), ale ze to bylo az tak moc orazitkovany jsem nevedel. a hlavne jsem nevedel o tech prasklinach. mimochodem, auto mi pred 6ti lety (po "oprave") prodaval "kamarad".

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2010 20:50 
Offline
Nováček

Registrován: 27 črc 2010 09:33
Příspěvky: 9
Supr:-)..ja sice nevim jak vypadaji moje to vi mechos a tomu verim a ten rika ze je to jeste dobre...No je fakt ted kdyt je relativne zima jede to lip..No na to ze to me auto ma nalitano hrube pres 500 000 si myslim ze ty tlaky a tak jeste jsou v ok...no asi se nekde zkusim zeptat kolik by stala repase motoru nebo tak neco...Mam to auto rad a pri mych s nim najetych 150000 je to nej co jsem kdy mel...Podotykam ze jsem to najel za 3,5roku a bez vetsich problemu-teda vymenil jsem chladic brzdy,pumpicku na naftu membranovou a radiator topeni...A v zime do -23 startoval dobre pak jsem dal spatnou naftu a zmrzl ale pomohla horkovzdus pistole a 2 x vymena filtru a hadicek nekterych..jinak delnik jak svine ten kombik co vozim a tak jak slape to se i nekeri divi:-)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 128 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz