fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 13:16 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Zdravím všechny audiofily.
Motor začal dělat divný zvuk při otáčkách od cca 1950. Jako by se začalo ozývat nějaké ložisko. Na jízdních vlastnostech to není znát... Je to závislé jen na otáčkách motoru. Je jedno jestli stojí nebo jede.
V poslední době jsem měl problémy jen s vodní hadicí (tekla ta malá pod čerpadlem), vyměnil jsem ji za neoriginální. Na naftovém čerpadle zlehka prolíná nafta (na výstupu, ne u rozvodů). Rozvody měněny před 40 tis a nevím jestli s vodní pumpou nebo bez.

Auto jede normálně, chladí bez problému, dobíjí, táhne jak může...
Prosím poslechněte/shlédněte následující video:
http://www.youtube.com/watch?v=2TWed-65oxQ

Divný zvuk je nejlépe slyšet v závěru videa. Takové chrčení se přidá k "normálnímu" zvuku motoru.
Než to dám do servisu, napadlo by někoho, co to dělá? díky.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 13:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Turbo?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 13:36 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Ne že by mě to nenapadlo, ale jde to od rozvodového řemene - turbo je vzadu. Zvuk začíná vždy při stejných otáčkách motoru. Kdyby tohle dělalo turbo, tak už je po něm definitivně při těch malých vůlích. Ale už jsem s tím takto najel bezmála 1000km.
Wizzy píše:
Turbo?

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 18:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
zkus shodit drážkovej řemen jestli to bude dělat i bez něj - neboj nic tim neodděláš, jenom ti tu chvíli nepůjde alternáror a servo (a klima). Mě podobný zvuky šly z napínací kladky drážkovýho řemene

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 22:36 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
dobrý nápad zkusím to o víkendu. Jde ten řemen shodit bez problému? Diky

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2010 23:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
stočíš kola doprava, trochu přizvedneš auto, zalehneš pod něj a tam máš napínací kladku. Nejdřív povolíš šroub uprostřed kladky (tuším že 14) a pak napínacím šroubem kladku povolíš a řemen celkem snadno sundáš.
Zapamatuj si jak byl naplej, abys ho nenapnul třeba míň a nezačal ti pískat

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 20:12 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Tak to byl výborný tip. Diky. 17ka klíč povolila kladku, jejíž ložisko je zrejmě ok. Dělá to opravdu buď servo nebo alternator. Projel jsem se kus bez řemenu a to byl klid! Obě věci se rukou točí celkem bez odporu, jen to servo má větší vůle jeho kola (axiálně i radialně). Tipuju to na servo kvůli těm vůlím.
V alternatoru to malinko vrzne při otočení, jak tam zřejmě třou kartáče, to bych počítal že je ok.

Nenapadlo by někoho jak otestovat, že je to opravdu to servo?

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 03:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
já mam taky v servu vůle a dělala to kladka. Bál bych se toho altíku

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 89 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz