fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 19:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
ACEMajky píše:
Obavam se ze bily dym budou vypary vody - voda ev vyfuku a po chvili se zacne ohrivat vyfuck a vyparovat voda....

Aspon nevim ze by diesely koupili bile.... - jo pokud ot neni takovy ten husty bily dym, jako kdyz nalejes naftu an vyfuck

Koukni na vyfuky as pojedes za mrazu.Temer vsem to bile kouri,at diesel nebo benzin.V zime zkusim nastartovat a odpojit rychle zhavice,jestli ten kour pujde hned.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 19:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
AR1 píše:
To si nikdo nevšiml že píše že má prázdnou baterku? A bez baterie diesel nestartuje :D

Určitě všiml. Ten můj příspěvek výše totiž nebyl odpovědí na předchozí popisovaný problém se startováním. Tak jsem to tam tedy dodatečně připsal, aby to bylo hned patrné.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2005 07:33 
Bílý kouř v zimě podle mě způsobuje vysrážená voda v katalizátoru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2005 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Vidim to take na vodu..

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2005 20:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
taky to vidím na vodu

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2005 19:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak proc to nekouri hned po startu??A ze by to vyf.plyny hned nevyfoukly?Tu vodu co se srazi.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2005 07:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Hned po startu to nekouri, protoze vyfuck plyny nestihaji hned odparovat tu vodu z vyfucku a tu vodu to nefyfoukne, jelikoz vyvod z vyfucku neni dole, ale uprostred, na facku jsem byl schopen pri turovani motoru vysplichat hrnicek vody (kdyz jsem stal do kopce), proto jsem pak do vyfuku zespoda navrtal malou dirku

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 07:26 
Trochu jinak - nekouří protože je to ještě studený.
Jinak ono to je vidět, že z vejfuků ty čůrky vody tečou ven.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 20:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A jeste!Proc to teda zacne kourit zrovna v tom okamziku, kdys klesnou otacky na volnobeh(pocitac je pusti)?Cekam na mrazy a jdu overovat jak to teda je. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Protoze RJ vyhodnboti, ze se motor ohral - a tim padem se muze stat, ze uz se ohrala i voda ve vyfucku - proste shoda okolnosti

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 19:07 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Ahoj
moje troška do mlýna. Nemyslím, že jsou to bvodní páry. Protože to začne i nepatrně víc smrdět a taky to začíná vždy přesně ve stejnou dobu. Jo a taky mne zajímá jakto, že někdo říká že má po startu vyšší otáčky a jiný rovnou volnoběžný (můj případ).

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 19:21 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Přesně tak, taky mi to po nastartování při chladných ránech docela smrdí, moc to sice nekouří ale jde s toho takový namodralý dým, který štiplavě smrdí. A taky jsem si všiml, že při volnoběhu to z výfuku docela dost fouká, a když se trošku přidá tak se to foukání sníží.
K volnoběhu- tohle se tady už probíralo, taky mám po startu pořád stejné otáčky, mám řídící jednotku EEC V, a motory co jednotku nemají jsou řízené lankem napojeným na chlazení motoru, kde je nějaký jakoby termostat.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 16:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja jednotku mam a lanko taky.To lanko jde dostelovat na ty pace(dve blizko sebe spojene sroubkem) a teprve potom se to zvedne.Po chvili to teprve spadne na volnobeh.Mel jsem tam 1100 ot.a povolil jsem to,ale ted to dam zpatky na zimu.Zkousel jsem jestli klesne trosku spotreba.Ma to taky vliv na pokles (cas)na volnobeh z otacek.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 18:49 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Tak mi to nedalo hned jsem se šel podívat do garáže. Je tam jediný lanko (mimo plyn). To vede do toho motůrku na lev. podběhu co vysunuje pístek.
Je to asi ten co bzučí při zapnutí klíčku. To nevím jistě, protože než tam dojdu
tak už nebzučí. Lanko se napne na doraz a pohne krátkou pákou. Ještě je tam jeden dlouhej dorazovej šroub kterej vypadá, že má posunout páku plynu. Ktomu mu ale chybí as 8 mm. V závitech je origo barva, takže to vypadá že ani nikdy nedosedal. Teoreticky to vysvětluje proč musím když je pod nulou startovat s plynem na podlaze. Nastartoval jsem ale i při -20 a když to chytlo tak už to normálně běželo na volnoběh bez problémů. Jo a ještě jsem si všimnul, že se to lanko po vypnutí zapalování nevrátí. Asi se musí nastartovat a pak se vrátí když začne jít ten kouř. :D

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 19:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kdysi jsem zkousel dat dolu volnobeh a tim lankem od levyho podbehu si pocitac sam pridava,takze at delas co delas, on si tvrde drzi svych 900ot.Jinak je v Etzoldovi popsan postup co to vlastne dela a proc a jak to nastelovat.Je tu nekde i v el.podobe tak se koukni.Me ted hned po nastartovani bez problemu drzi 800 a po 5- 10s(asi) se to upravi na volnobeh.Pokud s tim nemas problem tak to neres.Ja jsem stora, tak jsem do toho stournul.Jinak hned po otoceni klicku ti zacvrlika solenoid ventil a natlaci ti naftu do cerpadla a pak jeste zahuci servomotorek co ovlada tim lankem volnobeh.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 19:51 
chlapi kdyz zapnete klicek tak vam servomotorek napne lanko pridani nafty a necha ho napnuty az do startu? me i rano(studene) po zapnuti servomotorek napne ale hned se vrati astartuju jako by bez pridaneho volnobehu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2005 08:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Mě to na autě funguje tak, že po zapnutí klíčku se motorek vysune a drží napnuté lanko až do nastartování. Jakmile motor naskočí, motorek se vrátí do polohy pro volnoběh (lanko je povolené) a to bez ohledu na okolní teplotu. I při mrazech mám pak po nastartování otáčky na základním volnoběhu cca 900 RPM.
Za chodu motoru je motorek vždy vysunutý (lanko je napnuté) při otáčkách motoru nad cca 1100 RPM.

Karel píše:
Zhaveni po nastartovani asi funguje,ale as za urcitejch teplot,asi.Za mrazu mi to par minut po nastartovani nekouri(proto usuzuju ze prizhavuje).Po par minutach to zacne slabe bile kourit a to se zhaveni asi vypne.

K tomu přižhavování – jak jsem to měřil, tak po nastartování jednotka přižhavuje vždy, pouze se s klesající teplotou prodlužuje doba po kterou je žhavení zapnuté. Ten moment, kdy to začne více kouřit je podle mě jednoznačně dán vypnutím toho žhavení. V tu chvíli se podmínky pro spalování ve válci zhorší.
Složení toho kouře bych viděl na vodní páru, která vzniká při procesu spalování ve válci a dále na kouř z nedokonale spáleného paliva, kterého je tím více, čím více máte opotřebovaný motor.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2005 19:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak to konecne nekdo zjistil a zmeril a potvrdil me dohady.Diky.Predbeh jsi me. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 13:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jinak jsem slysel, ze pokud de z vyfuku namodraly dym, znamena to spatne spalovani,pry to udela treba kdyz zacne dochazet nafta

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Naposledy upravil ACEMajky dne 15 lis 2005 22:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 19:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslel jsi doufam"dochazet".Me to zase zacne semtam vynechavat a neni to uplne na nule.Modrej kour jsem zatim nepozoroval.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz