fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 říj 2024 00:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Blbne otackomer
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 16:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Zdravim, uz delsi dobu (asi 1,5roku) mi blbne otackomer, tak ze po nastartovani ukazuje asi o 500ot vic nez ve skutecnosti je, po plnem zahrati motoru pak funguje OK.
Ted ale zniceho nic dela dalsi vylomeniny. Preskakuje o asi 200-300otacek. Cily ja jedu konstantni rychlosti a mam treba 2500ot/minutu.
No a on udela hop a je tam 2800ot, za 1-2s skoci zase na 2500ot a takhle porad poskakuje.

Je mozne, zeby bylo spatne cidlo na snimani otacek? Protoze motor jede normalne, ale nechce se mu nastartova. Nekdy chytne po 3s toceni starteru, nekdy po 8s a nekdy musim slapnout po plynu. Delal jsem dynamickou diagnostiku, a ta hlasila jen lambda sondu, protoze do motoru tekl olej pres gufera ventilu.
Navic kdyz nastartuji a do 5s se chci rozjet a pridam plyn tak se motor zacne dusit a chce zdechnout, kdyz plyn prislapnu vice tak se zbrcha. Pokud necham chvilku (30s) nastartovane tak pak jede OK.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blbne otackomer
PříspěvekNapsal: 01 říj 2010 15:16 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2010 05:54
Příspěvky: 34
Ahoj,
takto nejako som začínal aj ja a teraz nejazdím vôbec. Už mesiac riešim čo a ako. Ani neškytne. Blbol otáčkomer ako tebe, občas aj nefungoval vôbec. Problém bol aj v štartovaní nekedy chytil až po chvílke niekedy na prvý šup. Občas som ho točil aj na 3 krát. Niekedy pomohol plyn.

Ak by si našiel niečo závažné daj mi vedieť. Inak vsadil by som to na Hallov snímač otáčok. Asi ti sníma vačku ako som sa dočítal v podpise.Takže by sme mali mať rovnaký motor. Treba skúsiť vymeniť ten Hall za nejaký funkčný a pár dní jazdiť. :smt006

Ja mám mk.4 1,6L 8V jetronica (XR3i) 87 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blbne otackomer
PříspěvekNapsal: 01 říj 2010 19:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
ja mam EFI, kod motoru LJB, snimac je urcite na klikovce, u vacek nikde nic neni co vim. Zitra se podivam. Je mozne ze motor jako takovy bude treba stejny jen je jine vstrikovani.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blbne otackomer
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 10:01 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
Zdar. řešení problému nemám, ale pokud chceš uklidnit, tak mám ten samý motor a ten samý problém a jezdím tak už šest let;-) . Kdysi jsem tu měl téma, zda někdo něco neví,ale žádné řešení. Zkoušel jsem ukostření motoru, čistit kontakty, ale chová se to pořád stejně. Pokud se ti to podaří vyřešit, tak budu rád, když to tu pak popíšeš.

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blbne otackomer
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 10:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Super uz vim, ze nejsem siroko daleko sam, kdo ma tento motor :D
Problem je v tom, ze posledni zaznam v servisce je pri 80000km a od te doby uz zadny zaznam neni a auto najelo dalsich 90000km v rukach puvodniho majitele, a ze ten byl zavodnik, ale ze mu tece olej pres ventily a pres tesneni mu nevadilo. Takze pristi leto o prazdninach, bych chtel komplet vycisit sani, neb to je kvuli blbosti ingeniru z Fordu zasrane cele od oleje. Je tam asi 0,5mm vrstva. No a kdo vi co tam jeste najdu. Nejlepsi by bylo asi rozebrat cely motor a vycistit to, ale na to nemam zazemi ani potrebne vybavene.
A kvuli tomu, ze tekl olej pres tesneni, tak je pulka motoru od oleje, coz moc nevadi neb to aspon nehnije :D

Mam doma jeste jeden otackomer, ale nevim jestli neni z diesla, muzu ho zkusit jak budu rozebirat pristrojovku. Jinak motor jede uplne normalne ikdyz otackomer blbne, takze cidlo to nebude.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz