fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 zář 2010 19:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Walker takze tedka to vůbec nechapu muzes jeste vic polopaticce? :-D

Ale tedka jsi to vysvetlil opravdu bravurne ze to musi pochopit kazdej... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2010 21:06 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
walker klobuk dole zajtra idem vyskusat tvoj test som zvedavy..dakujem ti velmi pekne..keby si bol blizsie aj by som ti flasu kupil skoda


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 18:19 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
walker takze dnes som spravil test s tou ziarovkou...ide to krasne...ziarovka blikala presne v takom cykluse ako mi to vtedy cvrlikalo..takze neviem kde je fakt chyba...tym padom je aj rele v poriadku ked to ide nie??no tak teraz je o tazne ci je fakt zly solenoid alebo su pripchate trisky tak to necvrlika alebo neviem co to moze byt....lebo mechanik vravel ze to moze byt aj triskami aj ked mi nejde do hlavy ze co to ma s tryskami ked ten solenoid je na cerpadle tak on cvrlika tam..neviem no ty si odbornik :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
no pokud si to zapojoval podle mě, tak by ti to v tom jednom případě mělo svítit, pak blikat (stalo se) a ještě bych to dal přímo oba vývody žárovičky na dráty v konektoru čerpadla, jestli to bliká i tady....to s těma přicpanýma tryskama je blábol...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 21:21 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
ja som to dal na kable na solenoide..cize na cerpadle...na tie dva...skusil som na baterku ako to svieti..a potom som skusil na konektore solenoidu a kamos dal zhavit a krasne to blikalo..len necvrlikalo kurnava


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2010 12:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Předmět zprávy: solnoid
Od: dubacikzh
Odesláno: 02 říjen 2010, 12:26:31
Komu: Walker
Zpráva
walker vies mi este dako poradit prosim ta??kedze do toho solenoidu ide ta stava co ma pekne som to odskusal ziarovka blikala v tom intervale ako mi to predtym cvrlikalo len teraz to necvrlika..moze byt nieco v cerpadle pripchate alebo to nema vplyv na cvrlikanie solenoidu? No když ti ten solenoid nejde i když do něj elektrika jde tak bude asi nejspíš vadnej....já už nevím jak tě o tom mám přesvědčit, test žárovkou ti jak se zdá nestačil...co by jako mělo mít vliv na jeho chod v době žhavení...nic se netočí, žádný stavy se v čerpadle němění a tak tedy na chod solenoidu nic v tuto dobu z sorty typu něco přicpanýho v čerpadle, vadný vstřiky dokonce ani působení zlých démonů či parkování na geopatogenní zóně nemá vliv...tu žárovku jsem zvolil jako parametricky podobnej "spotřebič" tomu solenoidu...a pokud blikala, tak dělala co mohla aby se ti pokusila dokázat, že řídící jednotka s kabeláží jsou ve funkčním stavu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2010 13:19 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
okey walker dakujem ti...pokusim sa zhanat este nejaky iny :) to s tou ziarovkou mi potvrdilo ze tam ide stava a vsetko je okey..ja som sa len pytal ci tam vnutri v cerpadle nemoze nieco branit tomu ale teda asi to fakt bude zleee..este sa chcem opytat...su tam dva kable..moze sa nieco stat ked ich zapojim naopak alebo nie??ten solenoid moze cvrlikat aj vonku ked to zapojim alebo len vnutri v cerpadle??dik


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2010 04:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
draty solenoidu muzes prehodit, nic se nestane. cvrlikat by mel i venku, je to elektromagnet a jak uz vyse rekl Walker, po sepnuti klicku se stavi do nejake zrejme nulove pozice. branit by mu, snad, mohlo v pohybu v cerpadle jedine vypadle sitko, ktere je mezi nim a cerpadlem, ale divil bych se. vysroubuj solenoid a podivej se do cerpadla. pozor je tam o-krouzek, ktery se rad trha. solenoid by taky mohl byt zaneseny bordelem z nafty, nekdo uz to zde psal, ze ho zkousel snad i procistit, ale nepamatuju se jak to dopadlo. zkus si solenoid nekde pujcit nebo muzes rovnou koupit za cca 50liber z anglie. odkaz jsem sem uz daval asi 100x.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2010 08:58 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
no skusal som ho vybrat dal som zhavit a vystrekla mi z neho nafta nic viac..len proste cukol a tym to haslo...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2010 10:02 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
proste on ma cukat ale on cukne len raz a tym to konci...cize musim ozaj zohnat novy


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2010 10:30 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
no neni mozne chlapci..skusil som len tak napojit na kable solenoid z ineho cerpadla a ten krasne cvrlika..cize oba solenoidy co som tam skusal su zle...dakujem za spolupracu idem zhanat novy keby to nefungovalo tak sa ozvem :)) dakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2010 12:48 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
walkeeeeeeeeeeeer...huraaaa...vcera som kupil pouzity solenoid za 45 eur vymenil som ho nastartoval a ziadny dym..dokonca ani ked bol studeny som popridaval a nic absolutne ziadny dym...som najstastnejsi clovek..konecne po hadam dvoch mesiacoch je tato vec vyriesena...velmi ti dakujem za rady vidno ze sa vyznas :))solenoid cvrlika poticho ale cvrlika..hehe :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2010 22:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak super, jsem rád že ti to funguje...a když ještě příště nebudeš oponovat názorama nějakých mechaniků, co chtěj ven tahat vstřiky aniž by důvodně veděli proč, tak se pravdy doberem i dřív a pokudmožno bez zbytečných výdajů navíc...vždycky funguje test mechaniků v tom, že když chtějí něco udělat, tak by měli umět vysvětlit proč to vlastně dělaj...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2010 19:58 
Offline
Nováček

Registrován: 27 zář 2010 11:09
Příspěvky: 1
Kamarádi forďáci.
Solenoid sice stál 4000, ale auto startuje na druhou otáčku klikovky, nekouří, nekolísají otáčky, motor má klidný, měkký a kultivovaný chod v každé teplotě a otáčkách, při dojíždění ke křižovatce bez plynu nebo jen lechtat pedál plynu při otáčkách 1200 -1600 auto necuká, výkon se výrazně zvýšil, turbo zabírá plynule odspodu, žádné poskočení ve 3000. Spotřebu zatím nevím, ale půjde dolů . (tlak turba při 2200 ot/min 1 atm.).
Maličké bublinky v naftě jsou, ale to nevadí. Předehřívání nafty nefunkční, jsem demontoval.
Dlouho jsem se trápil a zkoušel vše co jsem tady našel. Solenoid se mi zdál drahý ale je to ono. Jestli máte možnost diagnostika to najde, nebo si ho vypůjčte od kamaráda.
Solenoid může za všechno!!!!!!!!!!!!!!
Jarda


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010 08:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Petrdlík píše:
motor má klidný, měkký a kultivovaný chod

A fakt máš dieselovýho escorta?? :-D

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2010 06:18 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2010 19:13
Příspěvky: 10
Zdravim panove mam podobny problem s ecortem dovezl jsem escorta z A 1998 ghia combi 66kw rfs za smesne penize velice pekneho bez koroze ale z vadou motoru. Chytne v celku v pohode cca na druhou otacku 1-2sekundy bezi klidne a pak zacne pekne kolisat a kourit bilo sedo modre atd po vytoceni je to celkem dobre ale ten volnobech je hroznej,selenoid cvrlika, naftu nepada, bez vzduchu v hadicich, jen ten treti vstrik kdyz se rospoji tak s nic neprihodi(zmena zvuku atd.) potom sem po ruznej vymenach zjistil ze po vymene zhaveni zhavi porad, rele pri zapnutem klicku funguje normal tj.zapne nazhavi a vypne ale po nastartovani zacne jit do zhavicek proud a porad to zhavi az se zacne kourit s pripojeni kabele ne zhavicky nemate nekdo nejaky typ ?? diky za rady


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 18:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
to je furt ta samá odysea...opět nefunguje korekce předvstřiku nebo nejde v souladu s regulací volnoběhu...chce to projít a popsat co to dělá...jestli se hýbe servopohonem ovládaný táhlo volnoběhu, a když ano, tak co je z okruhu korekce předvstřiku špatně...třeba obě zmiňovaný v věci potřebujou korektní údaj ze snímače polohy plynový páky na čerpadle...jestli je v detu, těžko lze něco regulovat, když není jasno, jestli motor povalí na šudlačku nebo jestli padla cihla na plyn...ta páka volnoběhu by se po otočení klíčku měla přestavit do stavu zvýšenýho volnoběhu a zároveň by měl zacvakat ten solenoid...po nastartování a přidání plynu by se měla poslušně přesunout do parkovací polohy a po uvolnění plynu by se měla bez nějakejch zbytečnejch zmatků přesunout někam mezi a snažit se udržet volnoběžný točky na nominálu...že si žhavení po startu přižhaví je je do určitýho času normální věc...dýlku toho určuje řj zesvýho čidla teploty, pokud je v detu, nastavuje se nejdelší žhavení co je nastavený v řj, ale to je maximálně několik desítek vteřin...jestli to žhaví dýl, je někde chyba v elektrice, nebo je to napadeno kutilem a někde je vypínač na ruční přižhavování, jelikož to mohlo blbě chytat v zimě předchozímu majiteli...a jentak mimochodem přívod ke žhavkám je v originálu dimenzovanej tak aby nehořel i kdyby to žhavilo do spálení žhavek a vybití baterky ....a k tomu řízení předvstřiku....nikde není psáno že když solenoid cvaká, tak je nutně dobrej....nemusí těsnit, nebo prostě v době chodu motoru nefunguje z důvodu chybějících dat z závislejch snímačů...to cvakání po otočení klíčkem je jen procvakání toho solenoidu řídící jednotkou v době kdy motor se ještě nehnul a tím taky žádný data nešly....je to jen pro zřejmě rozhýbání solenoidu když auto dýl stálo a k jednoduchý diagnostice uchem zda je akční...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 19:16 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2010 19:13
Příspěvky: 10
servomotorek pracuje dobre po zapnuti klicku pretahne paku kdyz je motor studeny. kdyz je teply tak zatahne a hned vrati do stejne polohy na cidlo teploty sem myslel kvuly tomu zhaveni,jinak je vse original nic nepredelavano, v pristim tydnu sem odjednanej na diagnostiku tak uvidime co vyleze myslim ze by to mohl byt ten vstrik.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 19:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
obávám se, že diagnostika ti moc nepomůže... to bys musel mít v jednom okamžiku v grafu vykreslení křivek ze všech zůčastněných čidel, aby byla vidět jejich vzájemná spolupráce za všech stavů motoru a takovou neznám...jedině z toho a za použití mozku lze odvodit nějakej verdikt, je třeba neustále otravovat nebohého Tomina aby něco takového ztropil...ten motor je téměř mechanika a z nějakých pár chybových hlášek se toho moc nepozná, navíc kolikrát je když se závada odstraní pravda to co hláška značí, ale důvod pochází odjinud....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 20:51 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2010 19:13
Příspěvky: 10
mam ve fordu kamarada tery dela jen diagnostikou rikal ze na to prijde ale bude to dlouho trvat ze musi porovnavat nejake hodnoty vsech cidel pri zapnutim a vypnutym motoru a pri zanutim a vypnutym cidle nevim presne moc tomu nerozumim tak uvidime nebo je nejaky tip nebo rada na reseni? nechce se mi postupovat pokus omyl. zatim diky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz