fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ohrev nafty TD1,8
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 10:20 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
Pikladám pár zaujimavých dotazov predhrevu nafty pred cerpadlom. Na konektore musite mat nejaký odpor v obvode v rade ohmov inač vam tato čast nepracuje. Je tam tepelný kontakt pre rozopnutie tepelneho telieska po dosiahnutí potrebnej teploty nafty. Neviem, aký je tam prietok paliva a ani na aku teplotu sa da nafta zohriat. U starsích vozov to skor uz nepracuje. Teliesko je prepálene, ako i u mna. Neviem, aka cena je noveho dielu, ale jeden vadný som rozobral a teliesko nahradil porcelan. odpor 5W/5,1ohm a zapojil na tvrdo. Mam to i nafotene....poslem na e-mail po poziadaní. TD1,8 1997 66KW....Pokial som to spravne identifikoval.
Miro

_________________
Slovensko


Naposledy upravil jofo011 dne 23 říj 2005 17:05, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ohrev nafty 2
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 16:55 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
No a už som to tam dal a pracuje to. Odpor som pouzil 5,1ohmu 5W porcelan a zalial som ho epoxidom. Sice termospinač namam v cinnosti, ale prietok paliva sa udržuje tak primerane v tej spravnej teplote a zda sa že i chod motora a start je lepsi pri teplejšom palive. Na konektore sa objavý 12V po naštartovaní. Ci sa po zohriati motora vypne som už nemeral. Po naštartovaní bolo zariadenie na ohrav asi tak 25 stup. To stačí. Dúfam, ze to nema inu činnost.......Možná sa da ohrievat pridaním mosadznej trubky mezi tubku paliva a okolo nej dat - či navinout odporovej drát, ale ja som to spravil z pohodlnosti do nefunkčneho zar. od forda. Moje riešenie je len horsie, že zaliaty odpor obteká nafta. Teplota hadam nieje na požiar...xixi......

Miro

_________________
Slovensko


Naposledy upravil jofo011 dne 24 říj 2005 22:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ohřev paliva
PříspěvekNapsal: 23 říj 2005 14:44 
To vypadá zajímavě, můžeš mi poslat schéma nebo fotky (nebo oboje?) Že bych s tím vylepšil svůj věčně nestartující 1.8 D z roku 1992. Díky.

bsa_rider@seznam.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2005 15:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Taky prosim.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Naposledy upravil Karel dne 08 říj 2011 15:55, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2005 19:41 
Offline
Nováček

Registrován: 17 bře 2004 11:11
Příspěvky: 31
Bydliště: Praha
Taky prosim... vladatp@post.cz

Diky.

_________________
VláďaTP
dříve Ford Escort Combi 1.8TD Ghia (66kW), r.v. 1997
teď Škoda Octavia 1.9 TDI, MR2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 02:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
MĚ TAKY PLEAS [url]parecekk@seznam.cz[/url]

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 20:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Miro,diky za foto, ale doufal jsem, ze mas nafocene prave i rozdelanej vnitrek toho originalu a i po montazi toho novyho odporu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 22:35 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
To prave som zanedbal....., ale este jeden zlej mam a ked ho prerobím tak i nafotim a bedem mat nahradu....
Miro

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ešte princíp ohrevu TD.
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 22:00 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
No a uz viem, ako pracuje ohtev od forda. Medzi plieskami su tie dva krúžky a to je prave kov s prechodovým odporom a tak sa to ohrieva. Zavada na 90% je vzdy, že preruši sa privod od vodica k plieškom v casti zalevu....original, alebo sa poškodia prechodovo kontakty odporov...
PS: A keď tam date odpor a môžete dat i dva pararelne no potom 2x10ohmov (lepšie hrejepri prietoku) natrite vývody odporov epoxidom (lepidlo) nech nekoroduju v nafte. Hádam je nafta i tak dosť mastná, ale nech je to radsej izolovane aj elektricky. No, kedje motor OK ide vsetko i bez ohrevu. Ale tu s kamošom sme zaznamenali kultivovanejsí chod motora s teplejšou naftou. Je ale trošku horsie, že zapojenie u forda na konektor je take, že sa objaví 12V až po naštartovaní, ale to nevadí.
Miro

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: A už je na svete nový ohrev.
PříspěvekNapsal: 26 říj 2005 00:28 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
Kluci a viem poslať už nové foto upravy a činnosti ohrevu. Tie koliečka su vlastne výkonne odpory a ešte som pridal moj odpor. Treba skratit kolíček unaveneho termostatu, aby sustavne nerozpajal obvod čo je po novom zistení dôvod neohrievania. Tento prispevok je posledný a dal som si namahu zistit princíp a to sa podarilo. Ak niekto viete uložit a zverejnit moje fotky, tak to spravte pre citatelov. Mam ohlas a musim stale posielať ten rovnaký obsah opakovane. Pôvodne a bez prietoku nafty to dosť hreje a tak to na sucho....xi... moc netestujte. A žiadnom prípade nebruste tie koliečka. Bez tej vrstvy to už nevedie a nemá odpor. Ten je okolo 10 ohmov na jedno kolečko. Môj opravený kus i doplneným odporom ma asi tak 6 ohmov.

Miro

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2005 09:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
OK, posli mi foto a vse okolo co chces vystavit na acemajky@centrum.cz, pristi tyden chystam upgrade webu (asi budu doma na nemocensky, takze bude konecne nejaky ten casek na stranky)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2005 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze foto muzete stahovat u me na strankach www.acemajky.com v sekci download

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2005 12:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
neni zac, rado so stalo

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ohrev nafty 2
PříspěvekNapsal: 27 lis 2005 23:40 
jofo011 píše:
No a už som to tam dal a pracuje to. Odpor som pouzil 5,1ohmu 5W porcelan a zalial som ho epoxidom. Sice termospinač namam v cinnosti, ale prietok paliva sa udržuje tak primerane v tej spravnej teplote a zda sa že i chod motora a start je lepsi pri teplejšom palive. Na konektore sa objavý 12V po naštartovaní. Ci sa po zohriati motora vypne som už nemeral. Po naštartovaní bolo zariadenie na ohrav asi tak 25 stup. To stačí. Dúfam, ze to nema inu činnost.......Možná sa da ohrievat pridaním mosadznej trubky mezi tubku paliva a okolo nej dat - či navinout odporovej drát, ale ja som to spravil z pohodlnosti do nefunkčneho zar. od forda. Moje riešenie je len horsie, že zaliaty odpor obteká nafta. Teplota hadam nieje na požiar...xixi......

Miro


POcuj, vypadas, ze sa v tom vyznas...ak by si bol z BA nebolo by mozne ze by si mi to nejako na zakazku spravil ? cenu si stanov ty....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Ohrev nafty TD1,8
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 08:44 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Zdravím,
mám obdobný problém s ohřevem nafty, ale dvojí. Ten první (topné tělísko) asi vyřeším, ale mne na ten konektor nejde 12V. Po cca 5-ti sek. po zapnutí žhavení se tam objeví 0,1V a toť vše. Pojistka by to měla být snad 13 = ok, ale nevím které relé to spíná. Nevíte někdo? V "chytré knize" jsem to nenašel.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 17:25 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
tak jsem se konečně k tomu dostal a vymontoval jsem "topítko". Po vymontování topných "tablet" jsem zjistil, že při 0°C má jedna cca 1,2ohm, po ohřátí v prstech odpor naroste na cca 7ohm.Takže "topítka jsou ok, ale překvapil mě termostat zalitý na jednom přívodu - spínal při asi -3°C a rozepínal asi při +5°C - to bych řekl, že je asi v normě. Tak jsem zase všechno poskládal a mám dobrý pocit, že "topítko mám ok. Jak jsem výše psal, nevím odkud je napájeno. NEVÍ TO NĚKDO????

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mám nákres a obrázky od mira(ze stránek aceM.)
chystám se na to rozebrání.


pokud máte nějaký poznatky o předehřívátku nafty, šup sem.....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 19:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
snad to tedy není moc vyčichlý téma.....

-odpor na kontaktech nula, vlastně nekonečno, žádný
-odpor kovových tabletek stejný při pokojové teplotě i teplotě cca 2 nad nulou a to 3,1 ohm a 4,2 ohm.
-
-termostatík se mi vyloup i s jedním konektorem, celý takový bazmek
-na termostatíku je ten kolíček vypadávací, bacha !!!

jdu pitvat dál.....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 23:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
...Tak jsem zklamal.....
ty kovový tabletky mají moc malý odpor, téměř se nehřejou.
na jejich teplotě nezáleží, odpor je stále stejný...

největším překvapením pro mě bylo, že ten čuráček na tom minitermostatu se vůbec nepohybuje.

teploty: -15°°C (umíte někdo jenom to jedno kolečko?)
hodina v mrazáku
+24°°C (umíte někdo jenom to jedno kolečko?)
čili pokojovka
+hodně °°c(asi nikdo neumí jenom to jedno kolečko?)
(zalitý minitermostat vroucí vodou z rychlovarky)

svině se ani nehnul....

Tak jsem myslel, já bláhový, že dám natvrdo průchod el. proudu, a na zimu to připojím, a na léto to odpojím.
Celý odpoledne a večer jsem letoval a měřil a ohmy a jiný a další koktiny. Nakonec jsem to vzdal, a to jsem buldočí povaha !!!!
ale nemaje el. vzdělání a ostrý zrak......bobím na to.....

Pak už v destruktivní fázi, jsem došel k poznatkům:

-tabletky opravdu neškrabte, jak se strhne ten bílej povlak, jsou v řiti....
-moc tomu nevěřím, že se to dá nějak úspěšně opravit...jak už zaznělo, nefunguje-----vyhodit, vyřadit....

možná bay pomohlo, když je velký mráz, podržet každou vstřikovací trubku 5s v ruce, a tím pádem prohřát tu první naftu, která přijde do válců....to je ale kravina, co....

ale je fakt, že teď mám volný konektor s 12 volty........

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2006 00:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Ja nechci nejak rejt, nevim kolik ma ten origo ohrejvac prikon, ale ten 5W odpor asi neudela zazraky.Kdyz si predstavim -10 stupnu a 5W odpor tak nevim no, je rad ze se zahreje v ty zime a jeste neco ohrejvat. To je muj nazor tak me nekamenujte :wink:

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz