fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 říj 2024 21:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 19 říj 2010 17:45 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
Ahoj měl bych dotaz ohledně snížení hlavy na motoru 1.8 16V RDA, jde mi o to o kolik si můžu dovolit ji snížit aby pak třeba nenarazily písty do ventilů nebo aby třeba nebyl krátkej závit sroubu nebo v bloku a tak nějak rozumý maximum o kolik ubrat aby to mělo nějakej smysl a zárověň aby klika nedostávala nějak extrémně zabrat, podělte se o zkušenosti :D díky moc ahoj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 19 říj 2010 19:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
A jinak ? Co je kompresni pomer a co jsou samozapaly vis ? :wink:

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 20 říj 2010 05:50 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
jo to vim ale to by snad nemělo nastat ne? uvažuju že bych to nechal snížit tak o půl milimetru nebo max o milimetr, vim že kluci co snižovali hlavy tak jedinej problém co pak měli byl startér když byl motor teplej, prostě s nim neotočil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 20 říj 2010 08:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Temer stopro to nastane. Takze v podstate na 100% snizis zivotnost motoru, ale s tim musis byt smirenej tak jako tak.
Jak hodne se snizi je otazka a bude to taky zalezet na tom, jak s tim budes jezdit. Ale pokud ted chces pridat kone, tak je to asi jasny jak... :D

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 20 říj 2010 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Taky se musí počítat s nastavením motoru, to znamená, že esco nemá v mapě ŘJ nastaven , krom na N95 , jinou možnost odtranění klepání- samozápalů, protože automaticky zvýšenou kompresí bude nutné použít benzín s větším oktanovým číslem. Tato věc se řešila úpravou upevnění čidla klikovky z pevné aretace , na možnost posunutí a tím jako dříve pootočením rozdělovače, ovlivnit potřebný předstih. U novějších motorů je vše jištěno čidlem klepání pro nastavení ŘJ. :shock:

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010 13:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Ach vy teoretici..... :-D

Realne jsem zazil motor jehoz distanc hlava vs blok byl tak maly ze ventily dotukavaly do pistu - vse kupodivu bez vlivu na chod motoru. Pro poradek slo o Zeteca. Snizeni MAX do 1 mm (o vic bych se ani nepokousel - stejne je to skoro k nicemu) nemyslim ze ma tak desivy vliv jak zde uvadite, povazte, ze se bavime o srackovych motorech od Forda...ne o nejakych hi tech soustrojich.

Je hezky ze to mate nacteny, ale realita je jinde....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010 14:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jak to vemes.
1, kompresni pomer ma velmi zasadni vliv na odevzdany vykon (fyzika kupodivu funguje i v Zetecu), da se rict ze to je nejsnazsi cesta k vykonu, protoze nemusis resit sani/vyfuk/atd.
2, to, ze ten motor co si videl pak kolem tebe najezdil 2 tis.km jeste neznamena, ze neklepal
a nezkratila se mu teda zivotnost na 5%. Pokud nepujde o opravdu masivni zamozapaly, nemusis to ani postrehnout.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 13:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže myslíte že snížení hlavy o 1mm je v pohodě ? a nemáte někdo nějaké skušenosti co to přinese za následky pozitivní či negativní,jinak já jezdím na lpg a to má větší oktanové číslo takže to že bych měsíčně tankoval 8litrů nat 98 by mi zas tak nevadilo a ještě pokud se nemýlím tak by předctih měl jít snížit takovou tou propojkou co je u edisu měl by to být oktanový volič takže akorát nastává otázka o kolik je dobré snížit tu hlavu? třeba by pomohlo kdo o kolik tady snižoval? :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 21:31 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
tak jsem ji pánové nechal snížit o 0,5 mm tak uvidíme během tejdne ji namontuju a provedu nějaký testy ale stejně si taky myslim že snížená hlava kromě problémů se startem teplýho motoru nic jinýho nepřinese :D a navíc to bude zkreslený tim že sem nechal udělat i ventily a tu hlavu nikdo nikdy nedělal takže si myslim že už jenom z toho důvodu to pojede o něco líp a myslim že většina lidí to dělá takhle nevěřim tomu že někdo sundá hlavu jen aby ji snížil a navíc by to byl nesmysl když neví kdy byly naposled dělaný ventily tak je taky nechá udělat když jí má dole takže to bude vždycky zkreslenej pocit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 23:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
Rosťa-RS píše:
... předctih ...


Ty voe, to sem dlouho louskal, co to je za slovo :-)

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 12:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
tomelektron píše:
Rosťa-RS píše:
... předctih ...


Ty voe, to sem dlouho louskal, co to je za slovo :-)



Znamená to o kolik dřív zapálí svíčka benzín než se píst dostane do horní úvratě celkem podctatně to ovlivňuje využití paliva a fordy nemají čidlo klepání takže je to nastavené v podctatě na tvrdo na nějakou tabulku ptoto nemá cenu do forda tankovat 98 oct benzín protože ho auto prostě nevyužije

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 12:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Rekl bych, ze vi co predstih znamena, asi slo o pravopis.. :D

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 13:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Rosťa-RS píše:
podctatně podctatě


:lol:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 16:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
angličák píše:
Ach vy teoretici..... :-D

Realne jsem zazil motor jehoz distanc hlava vs blok byl tak maly ze ventily dotukavaly do pistu - vse kupodivu bez vlivu na chod motoru. Pro poradek slo o Zeteca. Snizeni MAX do 1 mm (o vic bych se ani nepokousel - stejne je to skoro k nicemu) nemyslim ze ma tak desivy vliv jak zde uvadite, povazte, ze se bavime o srackovych motorech od Forda...ne o nejakych hi tech soustrojich.

Je hezky ze to mate nacteny, ale realita je jinde....
Jo to byly časy...Victor Reinz tunning shitware, (ko)laborace s vačkama, zimní výprava letním vozem s hlavou do Chrášťan...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 19:46 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2010 11:41
Příspěvky: 8
Srovnával jsem hlavu na felicii napřed 0.5 mm a potom na 0,8 mm motor ztvrdl posunul kroutící moment do vyšších otáček a nahoře to lepší jelo.Felda 1.3MPI má čidlo klepání.Kompresní poměr jsem neměřil.Na životnost motoru to má vliv, záleží jak tomu budeš šlapat na krk ,ale to se pozná až klekne,ale při ceně 3000 kč to neřeším.Do 0,5mm je to v pohodě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 15:38 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2010 06:42
Příspěvky: 32
právě že ten motor bude furt v bezvědomí :D tak mě zajímalo jak se to chová a co si to nechá líbit, stejně jsem musel sundat palici protože se to furt hřálo, bylo vyhnilý těsnění pod hlavou tak když už jsem ji měl dole tak jsem to chtěl snížit o nějakou rozumnou hodnotu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 15:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Proč ten motor radši nevylepšíte jiným způsobem než přemýšlet nad tímto?

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 19:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Fisico píše:
Rekl bych, ze vi co predstih znamena, asi slo o pravopis.. :D

Hubs :-D díky za upozornění :-D :roll:

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 19:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Malfis píše:
Proč ten motor radši nevylepšíte jiným způsobem než přemýšlet nad tímto?


A mněl by jsi nějaký nápad ?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Snížení hlavy 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Vymenit za N7A.. :D

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz