fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 14:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 říj 2010 20:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Tata to resi v zimne, tak ze pod motor kadeta dava nejakou lampu a ta to zahreje. A nebo pouzit elektrickou decku :D
Ale asi u nas je zazracna Benzina, nebot nafta od nich nikdy neztuhla ani pri T < -20°C. Vzdy nafta tekla, jen tomu 18let staremu 1,7D se moc nechce, kdyz je zmrzly.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 09:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak na 230V je to jiná, to se běžně používá na severu, ale podmínkou je zásuvka u auta...a někteří (já), co parkujeme stále někde v terénu máme smůlu :( Letlampa je dobrá, ale nepohodlná...pro snížený auta :D

A máte v souvislosti s naftou problém se startem nebo jako já vám to chcípá tak po 5 minutách jízdy?

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 10:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
my nemame problem s naftou, ta tece. Problem ma ten motor jako celek. Tak ztuhnou trysky nebo neco a ten mechanizmus nejak nedava taftu. Ale nafta je v tekutem stavu. Jakmile to chytne tak uz jede. Ten motor ma vykon asi 40kw ma najeto 300000km + to co najel puvodni majitel a jelikoz je tachometr jen do 99999, tak se vlastne nevi kolik to ma nabehane. V lete startuje okamzite.

Jednou se stalo, ze zatuhlo plynove lanko a tak ho tata rukou rozehral :D, to bylo pekne, ale po 3km to zase zamrzlo, tak jel pres dedinu na volnobeh a motor skoro na plne otacky :D a ze to poradne zve.

Vesmes k tomu startovani, mozna kdyby se to vsechno vycistilo tak by to asi startovalo bez problemu, ale komu by se do toho chtelo.
Jo a nejsem si jeste jist, ze v tech mrazech uplne funguje zhaveni, protoze se kontrolka nerozne, tak nevim nestli zhavi nebo ne.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 12:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
To já to nastartoval vždycky na druhý žhavení, ale po pár km pod -15°C konec, a to jsem vystřídal různé nafty od ONO po Vervu a furt to samé. Palivovým filtrem to nebylo - bublinky se dělaly už v trubičce do filtru, navíc ho mám vyhřívanej, čili hádám, že se ucpávalo sítko v nádrži - chystám se mu teď zvětšit díry :) Jinak ke konci zimy jsem tam lil benzín a bylo to ok.

Teď jsem si objednal benzínový teplovodní topení, tak snad nebudu letos mrznout :o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 20:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
a neni to sitko uz ucpane bordelem? Vykoupat jej v benzinu. Kdovi co vsechno v te nadrzi plave a pak se to na sitko nasaje.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2010 21:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
balu píše:
To je zajimavý, když se budem bavit o kvalitních zimních gumách , tak je v Praze nepotřebujete, a najednou půjdete stát frontu na nějakou bastlkartu k vůli mrazům a sněhu, asi k vůli cestě "u můzea....". :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

Ne asi kuly tomu ze to nenatocim ne... :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 říj 2010 20:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Tak uz je to tady kadle kadle kadle(co me budis do takovy kosi)jen si kecej ja si jdu oskrabat vokno voe.... :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 říj 2010 19:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
tjn:) ale zatim dneska krásnejch -3,5 a pohodička:)
edit: naštěstí škrábat nemusim

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 10:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
To by bylo smutný, kdyby to nechytalo už teď :lol: :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2010 20:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
no dej pokoj, loni sem měl ko baterku a už v těhlech teplotách to mělo kurva problém:( ted to ta 95 roztočí krásně

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 12:17 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
mrJekill píše:
Ráno -18
1 žhavení
1-2 s start
okamžitě běží a během cca 15 s se ustálí
automat.zvýšený volnoběh jsem zrušil a předělal na růčo :D


Jo ruční štelování předvstřiku mám taky :D , ten krám co je přidělanej na obal termostatu a přes lanko tahá za páku předvstřiku je po 13 letech nemocnej, nejlepší je manual, mám to pod přístrojovkou dovedený lanko a z přehazovačky z favorita to ovládám :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 12:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Já tam mám táhlo na ruční štelování dovedený taky, ale není nikam zapojený...a automat tam taky žádnej není. Předchozí majitel tvrdil, že je čerpadlo seštelovaný tak, že to žádný extra přestavení při startu nepotřebuje, což je teda pravda, ale stejně se mi to nezdá...Podle mě mám předvstřik zbytečně velkej, ale ještě se mi nepoštěstilo sehnat dobrou duši, která by se mi na ten motor podívala, projela a řekla co a jak...a než do neznámýho servisu, to to raději nechám tak jak to je... :o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 15:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Panove uz jsem slysel ze to lanko ovlada SYTIC, ale ze ridi predvstrik ,to tu jeste nebylo. :D Aspon u 51kW verze ta vec ridi "jen" volnobeh.A vubec ten motorek neni na h...o.Ja ho hezky rychle spravoval kdyz nesel.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 16:04 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Jo, všechno je jednou po prvý :D jo to je blbost, zvysuje to jenom otacky,sorry za nedorozumeni :) ... jo ten moturek,jak rikas tam vsechny modely TD/D nemaj, ja tam mam takovej kram-a to taha za lanko a potazmo i za paku volnobehu, ne predvstriku :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 17:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Taky jsem se nechal tím výrazem ovlivnit...stejně ale nechápu na co to tam je...volnoběh mám na normě a s lanko zapojený nemám. Nicméně to nic nemění na tom, že nemám páru, jestli je ten motor nastavenej dobře :D

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 18:03 
Offline
Forďák

Registrován: 24 zář 2010 17:50
Příspěvky: 52
Bydliště: jih
zdravím chci se zeptat jestli když odejde jedna žhavička jestli to ovlivní tak rapidně motor že nenastartuje vubec ? testoval sem je zpusobem ktery mi poradil jeden znamy vzal sem plus primo od baterky sumdal sem tu hrazdu co je propojuje a u 3 byla jiskra a u posledni ne ale nejde mi to do hlavy kdysi když sem měl peugeota 406 tak mi odešla 1 žhavička a nastartoval sem sice s problemem ale na po 3 to chytlo ted ani tuk .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 18:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
tatuv diesel nastartuje bezproblemu do -17°C a to ma funkcni 1 zhavic(mozna 2) z 6 co tam jsou. Takze si nemyslim, zeby v tomhle mel byt nejaky problem, ale taky jak ktery motor.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 18:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
A co ma za auto tata?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 18:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Đestroyer píše:
A co ma za auto tata?

bmw 330D, ale kdyz vemu naseho kadeta s 1,7D tak ten taky startute ikdyz nejsou vsechny zhavice funkcni. Tam by melo stacit aby chitil aspon jeden valec a ty ostatni by se mely pak taky rozjet.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 19:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
ja sem rozebral a ocistil starter a ted chyta i bez zhaveni :D

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz