fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 12:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
BIRKY píše:
hm pecka :( v sundání vany mi vadí držák alternátoru :(
Asi jsi špatně četl, co? :wink:
koupi píše:
Tak těsnění je hotové ale ta krásná piplačka sundat se muselo snad vše co bylo okolo.
Ze spoda to vypadá jednoduše že odšroubuješ pár šroubů co drží na motoru :P sundáš katík aby se ti s tím dobře hejbalo ale to nic neřeší. :oops:
chybí ti tak 5mm aby ti to vypadlo celé ven a můžeš s tím šmrdlat kam chceš a ani nn. :evil:
celé to drží držák altíku který důkladně přidělali 5 šrouby i tam kde bych to nečekal.
Takže altík dolů no aby se povolily zbylé šrouby na držáku tak výfukové parohy dolů posilovač na stranu klimakompresor odklonit samo řemen dolů a až tam nic nezůstane tak petrve povolit držák altíku a vypadne na vás vana ta nádhera ale než na to příjdeš co povolit dělal jsem to od 18 hod. do 3:30 ráno ale bylo to :D :D :D

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 28 říj 2010 11:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
skaldo, na co cist kdyz se muzes zeptat x krat dokolecka na tu stejnou vec, ze? :roll:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 17:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Hádám, že k sundání této vany převodovku sundat musím...

Obrázek
Obrázek
Sorry za zhoršenou kvalitu, ale vidět tam něco je. Prostě šrouby od vany jsou kdesi v útrobách převodovky :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Naposledy upravil Micko dne 17 lis 2010 11:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 18:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
I todle jde resit, nekdy totiz ten plech byva dvoudilny, presne z tech fotek nevidim, jestli je to tvuj pripad, pripadne jde rozstrihnout a s pouzitim mozku pak i dat zpet tak ,aby neatakoval setrvak a byl funkcni....na svem aute jsem to tak resil, protoze kovarova kobyla....a je to funkcni a vana sla s trochou trpelivosti a pile sundat...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 18:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahaa. díky za tip. Ty šrouby z boku převodovky držej jenom ten plech, nebo když je vyšroubuju se to rozpadne celý?

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 19:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Drzi jen ten plech, neboj, takhle zvenku a navic na aute tu prevodovku fakt nerozeberes :-D, ale starter musi dolu a ted nevim jestli i alternator, ale to uz zjistis rovnou pri operaci. Drzim palce :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 05 lis 2010 21:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
tak díík, udělám fotoseriál ;o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010 03:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Když se podíváš detailně na ten plech pod převodovkou, tak uzříš, že na tom plechu je ještě jeden upevněnej matkama na desítku klíč...ten sundej, použij kloubek na ráčnu a dostaneš se i na ty skrytý šrouby...nový těsnění nalep na vanu motorovým silikonem a po zaschnutí můžeš nasadit a dotáhnout...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 16 lis 2010 20:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak jsem to sundal a bylo to fakt bez problémů..až mě to překvapilo. A teď dotaz, který sem asi moc nepatří, ale nenalezl jsem vhodnější vlákno. Když mi padá olej - po startu motoru dlouho trvá, než zhasne kontrolka - kde se mám šťourat? resp. kde je ten ventil co brání oleji se vrátit zpět do vany?
Obrázek
Obrázek

Díky moc...nechci to zbytečně rozebírat všechno :o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 17 lis 2010 10:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
tyhle závady nebejvaj dobrý...smůla je, že na tohle upozorňuješ v době kdy je vana dole a motor bez oleje...prvotní je totiž změřit provozní tlak oleje...zda to čerpadlo vůbec dává dobrej tlak...pokud ne, je vadnej přetlakovej obtokovej ventil, nebo něco (nečistota) brání sání oleje....případně je vyběhaný zubový čerpadlo a už nemá schopnost plnit svou funkci....nevim čemu říkáš dlouho do zhasnutí kontrolky ale jestli to jsou pokaždý řádově vteřiny, tak to je tak akorát zralý na zakukání lágrů....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 17 lis 2010 11:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
No, když už kontrolka zhasla, tak olej nahoře opravdu byl. Tlak jsem pravda neměřil ale pohledem pod víčko bylo vše v pořádku. Někdy vydržel olej nahoře řádově hodiny, někdy (ne moc často) dny a někdy jen čtvrthodiny. Ve svých naivních představách si namlouvám, že je tam nějaký zpětný ventil, který je prostě zanešený a seká se. Vteřiny to byly určitě. Jelikož ještě sáklo těsnění pod vanou, tak jsem to sundal no. Nalítáno to s největší pravděpodobností má asi 270 000km.

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: těsnění pod vanou
PříspěvekNapsal: 18 lis 2010 12:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Takhle, můžu to preventivně rozebrat, vyčistit a složit, aniž bych něco posral? Předpokládám, že regulátor tlaku oleje je nastaven napevno a po složení bude fungovat stejně. Třeba někde uvidím závadu. Problém je fakt jenom v tom, že olej po zastavení motoru nateče z čerpadla zpět do vany. Jen nevím, jestli ho tam normálně drží jen těsnost čerpadla, nebo je tam zpětný ventil. Díky moc za tipy :o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz