fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010 15:28 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2010 13:13
Příspěvky: 4
zdravim,
mam obcasny problem s imobilizerem na svem delfinovi - obcas se mi stane, ze nenastartuju a jenom blika dioda imobilizeru...
prvne se mi to stalo nekdy na jare, nenastartoval jsem do prace (ani cervenym klicem). zena potom ale nastartovala 3. klicem bez problemu a pak to zase chodilo. asi za mesic se situace opakovala. asi na 10. pokus se startovani podarilo a auto zase chodilo. v lete jsme jeli na dovolenou do zahranici a parkrat se tato situace opakovala. nastesti jsme vzdy na nekolikaty pokus nastartovali. ted byl delsi dobu klid, az zase v patek...
jiz pred dovolenou jsem chtel imobilizer vyradit, ale nakonec nebyl cas a auto fungovalo... ted by snad cas byl, tak to chci vyresit... patral jsem po internetu, ale celkem bez uspechu... cerpadlo je lucas s imobilizerem pod pancerovym plechem.
prosim tedy o jakoukoliv pomoc. dik...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 21 říj 2010 18:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Budto do Forda, ale to nebude nejlevnější.
Nebo vyndat čerpadlo, sundat ten kryt a měly by tam bejt 3 dráty, tak všechny 3 spojit dohromady a imo je vyřazenej - někde tu byl návod, nemůžu ho najít.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010 09:09 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2010 13:13
Příspěvky: 4
navsteva forda nepripada v uvahu - jednak financne, jednak chci vedet, jak to funguje...
oddelat plech z cerpadla je ale jenom jedna vec. potom se naskyta otazka, jak to pospojovat? na netu jsem totiz objevil ruzne moznosti - pospojovat 2, pospojovat 2 a treti na kostru, propojit vsechny tri, pripojit to ke chcipaku... proto se snazim sehnat nejake rozumne schematko nebo diagram nebo nekoho, kdo uz to uspesne delal... nechci si zbytecne pridelat praci, tim ze neco neuvazene zkur... auto zatim v podstate funguje a tento stav nechci zhorsit.
navic muj imobilizer blokuje i zhaveni a starter. samozrejme neni problem vsechno obejit vlastnimi draty, ale radsi bych neco elegantnejsiho...
dik...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010 19:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
měl sem stejnej problém. tady je návod jak to vyřadit.
viewtopic.php?f=18&t=28823

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 09:20 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2010 13:13
Příspěvky: 4
dik moc za radu! at jsem hledal, jak jsem hledal, tohle jsem nenasel...
z toho popisu mi nejsou uplne jasne 2 veci:
"ty co vedou do immo(taková černá krabička zezadu na čerpadle) se uskřípnou a najde se na nich zkoušečkou +. ostatní dva jsou -. ty minusy se spojej k sobě. uskřípneme oba kabely od stopventilu a napojíme to na něj. je nejspíše jedno v jakém pořadí."
na stop ventil pripojim presne co? byvaly + vedouci od imobilizeru a oba spojene - vedouci od imobilizeru?ty odstrizene vedouci do svazku necham byt? maji se propojit minusy i tady? co na to rika cervena dioda v palubovce?

a za druhe mi neni uplne jasne, proc bych tedy vlastne mel sundavat ten plech? proc bych nemohl ustrihnout dratky ve svazku a spojit to venku? je tam sice blby pristup, ale lepsi nez vyndavat cerpadlo...
dik!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 26 říj 2010 15:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja mam 2 draty spojene na + do stopventilu(obycejnej stopvent.),takze pochybuju ze mam 2 - a 1 + a tedy je nemozne mit spojene 2 draty. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010 00:06 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2010 07:30
Příspěvky: 5
ahoj, nějak to nemůžu pochopit, vzadu na čerpadle žádnej immo nemám, ale do stopventilu mi vedou tři dráty, měnil jsem čerpadlo se všema ventilama a teď mi to sice žhaví, ale starter ani neťukne a dioda se mi rozbliká. mám i tady dva dráty spojit? dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010 13:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ten imob.je krabicka na cerpadle mezi motorem a cerpadlem.Do neho me vedli tri draty a z neho 2 +- na orig. stopventil.Bohuzel je to zakryty a asi blbe videt.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010 22:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
stačí použít hlavu a bude jasný, že spojování nějakých drátů u stopventilu asi těžko může mít vliv na okruh blokování startéru...tahle finta nefunguje u novější generace s EEC-V, kde je imobilizer vícestupňovej...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 11:38 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2010 13:13
Příspěvky: 4
je jasny, ze cerpadlo a starter spolu nesouvisi. nekde jsem nasel nejaky navod, na upravu zapojeni nejakych relatek, ale nejak to nesouhlasilo s mym autem...
moje otazka ale byla myslena tak, jak reaguje ridici jednotka na odpojeni imobilizeru v cerpadle. jestli ji propojeni dratku zmate a ona chybu "nevidi", nebo jestli absenci imobilizeru pozna a bude na ni nejak reagovat...
dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 15:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
já jsem to udělal tak jak jsem to popsal, a funguje mi to půl roku bez problému:)
jinak já ten plech musel sundat, jelikož jsem se k tomu jinak nedostal, ty drátky ke stopventilu jsou schovaný pod nim, a na ty se právě musí připojit ten+ a spojený - co vedou k černý krabičce za tim plechem.

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 19:45 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2010 07:30
Příspěvky: 5
píšete o tom všichni hezky, ale já psal, že mám stopventil se třema drátama a immo nejspíš uvnitř. nakonec jsem to teda vyřešil tím, že jsem znovu čerpadlo vyndal a stopventil vyměnil za starý. pár hodin práce a funguje..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 21:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
no dyť o tom jsem tu už taky psal...a nejednou.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s imobilizerem
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 17:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
eurosoudruh píše:
píšete o tom všichni hezky, ale já psal, že mám stopventil se třema drátama a immo nejspíš uvnitř. nakonec jsem to teda vyřešil tím, že jsem znovu čerpadlo vyndal a stopventil vyměnil za starý. pár hodin práce a funguje..

Fotka by bodla a podpis a rok tveho auta taky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz