Ahoj, rád bych vás poprosil o radu. Asi před 3 měsícema se mi za jízdy nejdříve rozsvítili kontrolky erbagů, pak spadli budíky a nakonec zhasnul i motor. Dal jsem auto do sevisu, tam mi řekli, že prblém byl v kotvě a že jí vyměnili a auto je v pořádku, hned po asi 150km jsem tam dal auto zase se stejným problémem, jen jsem už dřív diagnostikoval vybití baterky a včas jsem povypínal všechny spotřebiče abych dojel, tak jsem dal auto znova do servisu, kde vyměnili alternátor (ne za novej ale z vrakoviště, pouze nová kotva) a auto mi vrátili. Neměl jsem čas díky škole nikam jezdit a tak auto asi měsíc stálo, pak jsem s nim jel asi 30km a po 4 hod nebylo schopný chytnout, jen cvalaly relátka, tak jsem dobyl baterku a auto odvez znova do servisu. Tam mě přesvědčovali, že dobíjení je v pořádku, když jsem pak nastartoval a začala mžourat kontrolka dobíjení, tak si tam auto nechali, prej vyčistili kontakty a auto mi vrátili, než jsem tam auto dával, tak jsem si přeměřil baterku, (12,7V - nenastartováno, 12,9 - nastartováno vše vypnuto, 12,2 - 12,4 nastarováno volnoběh zapnuty všechny spotřebiče)(baterka se nabíjela zhruba 200mA, což mi přišlo dost málo), dnes opět cestou auto začalo umírat, naštěstí jsem se dokázal vrátit, ale auto už jsem u baráku nenastaroval, takže mam znova baterku v nabíječce, ještě mi tvrdili, že na volnoběh naměřej na baterce 13,9(já jsem to tam nikdy nenaměřil) bez zatížení a s vyššíma otáčkama napětí lesá... Což mi přijde jako kravina, Nevěděl by jste někdo co s tím?
Jedná se o ford escort 1,6 16v
Moc děkuju za rady.
Jirka
|