fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 říj 2024 04:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 13 pro 2010 00:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Ahoj.

Z Escorta MK IV Cabrio se chystám vyndat motor, komplet přetěsnit, vyčistit atd. Chci se zeptat, na co si dát pozor a co je lepší preventivně vyměnit? Hydroštely cvakaj jen při studeném motoru a po delším stání (přisuzuju to prodlevě než k nim čerpadlo dostane dostatečně oleje)...

Dále by mě zajímalo, jak je u téhle generace a motoru řešen otáčkoměr a ukazatel paliva, neboť mi ani jedno nefunguje... Také mám problém se sundáním blatníků, neboť jsou nejspíš přivařené k šasi? Takže i tady by se hodila rada...

Ve středu mi má sice přijít "Jak na to?" ale stejně se zeptám :D

Díky moc, Tafi

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 13 pro 2010 00:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
blatníky jsou opravdu přivaření teda alespoň u mě to tak bylo a myslim že bude všade nicméně se nechají odříznou normálním způsobem a znova přivařit back. co se týče ostatního tak palivo viewtopic.php?f=17&t=20677&hilit=ukazatel+paliva+nefunguje a ostatní nevim zeptej se mě za měsíc mě Go motoru čeká taky. už je i vyndanej a jen se zatim objevnává všechno to těsnění a podobně

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 17 pro 2010 13:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Ahoj, Blatníky jsou jen nabodované stačí jen odvrtat ty body.

S tím motorem bych si asi první ještě než bych ho vyndal s auta, změřil kompresi ve válcích a podle toho bych taky dělal repas motoru.

Když budou tlaky ok a válce na pohled nebudou vydřené.Postupoval bych takto:
Tak bych určitě udělal rozvody, vodní pumpu, zkouknul bych spojkovou sadu, a nechal udělat GO hlavy na toho 8V to nestojí moc, mě to vyšlo na 1600kč a bylo v tom, tlakování, zabroušení ventilů a sedel, srovnání hlavy do roviny a komplet čištění.
K těsnění si určitě kup i šrouby hlavy, staré se rádi lámají.

Když Budeš mít dole vanu určitě bych zkouknul ojniční a klikové ložiska (pánve). Na pohled poznáš jestly jsou v háji. že tam jsou rýhy.

A s pístníma kroužkama podle toho kolik naměříš na kompresi.

Jinak pokud by jsi dělal GO hlavy, tak ještě než tam dáš vent. víko tak doporučuju trochu prolejt olejem hydroštely, po tom čištění jak jsou prázdný tak jim docela dlouho trvá než se do nich dostane olej a mohly by se poničit.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 17 pro 2010 16:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Díky moc. A při GO hlavy se mění i hydroštely asi co?

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 17 pro 2010 17:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
U mě pomohlo většinou vyčištění a asi by ti i řekly pokud by byly na odpis.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 EFi 75kW .90
PříspěvekNapsal: 23 pro 2010 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
s těma šroubama souhlasím, když mi jeden prasknul krve by se ve mě nedořezal...
jinak hydroštely nejsou zas tak drahý, někdo tady dával odkaz kde byly za 160/kus

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz