smarja co kde koluje co planuju? cokoliv dalsiho je max ve stadiu myslenky a zakoupenyho polotovaru
mk1 bych chtel podle homologace group2 rs2000 a uz vymejslim lepsi mk2... proste nektere mirne nedostatky vyniknou az behem stavby auta ale uz je pozde delat to jinak...
motor je klasika silvertop, uz to ma i dost nalitano, spodek je serie, zadnej racing, seriova klika, seriovy ojnice, arp srouby, seriovy pisty!!! proto to netocim... hlava je raceline 200spec, ale zadnej zazrak, seriovy ventily, trochu protazeny kanaly uz z anglie, trochu jsem je protahl ja, mozna trochu vic, nevim
vacky zadnej zazrak, max co se vejde na seriovy zdvihatka a furt tam prudej hydrostely
na tom 46mm 4klapka z hayabusy na sacim potrubi vlastni vyroby a na konci carbonovy trumpetky, taktez vlastnorucni... MS tomu rika tak nejak co to ma delat, predstih neni naladenej nic moc, ale bojim se, palivo je naladeny dobre
proti fieste jsou na tom svody jak krava, lehci setrvak, coz na vykon samo vliv nema, jinak se resilo spis lepsi chlazeni a tak, ve fieste byly 42mm klapky a cast sani z st170
max vykon je vicemene jen cislo, dulezity je ze ted to ma pres 200Nm od 4500 do omezovace
nejaky dalsi plany urcite jsou, ale ted bude dulezity naucit se to trochu ridit, mozna s tim i trochu jezdit, a problem c 1 je prevodovka, trochu brzdy a doladit podvozek, dalsi narust vykonu ted neni to hlavni
a az na to prijde tak to bude na zaklade jinyho motoru, nema moc smysl ladit neco do nesmyslu, kdyz neco jinyho ma lepsi potencial a stoji to par penez
jinak je samozrejme kdykoliv vitan jakejkoliv sponzor, klidne v tom muze bejt na jare 2,5 millington kdyz to nekdo zaplati, stejne tak se nebranim nejaky tractive gearbox