fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 zář 2024 23:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 15:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
teda escort zrovna neni auto na zavodeni. to kdyz uz nekdo chce delat neco s motorem, tak jak uz nekdo psal, nejspis to posune tocak nahoru a to pak bude muset ven almara na predelani, protoze ty tezky kvalty to na zavodeni nebude.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 15:16 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
to M. no ja nevim .... :D moje esko taky zrovna na civilni jezdeni taky neni :D

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 17:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
to futura: No pokud je to takhle, tak jestli mas funkcni vsechna cidla. Tak zkus odpojit tu zalezitost ktera indikuje detonace(tlaky mezi sanim a vyfukem)jestli to ten 2l ma. Zmenou tlaku ve vyfukovych svodech by mohlo dochazet ke spatnemu nastavovani predstihu.(jednotka by mohla indikovat detonace i tam, kde nejsou a srazet predstih) A pak uz me napada jen nespravna delka vyfukoveho potrubi, ale pokud jsou jak pises v komentari auta z RS2000 a kat je ve spravne vzdalenosti nemelo by to mit vliv. S nastavovanim predstihu mam taky problem, ale diky sani presne opacny. Moc velky v malych otackach-vznik detonaci do 2200ot .

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 20:39 
Tak diky chlapi....vypada to, že mě zachraní jedině nějaký GTI či RSo a to už sou věčinou věči kubatury a pořádné spotřeby. Za kolik se dá průměrně jezdit s RS 2000? Tuším 2,0 DOHC 150ps v základu....Dělá se RS i v modelové řadě kolem roku 97? Myslím vlastně poslední modely Escorta....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
x-biker píše:
....Dělá se RS i v modelové řadě kolem roku 97? Myslím vlastně poslední modely Escorta....


ANO dela.....

Obrázek
...
Obrázek
...
Obrázek


Spotreba:...v zimě svižnou jízdou 13 litrů na 100km, v létě 11l, mimo město cca 9-10l....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 07:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele, ted nevim, co myslis tim indikovanim detonaci. Pokud jsem koukal, tak zmetec minimalne do 96 nema cidlo klepani zadnej, predstih je rizenej podle mapy . Ten bazmek na svodech u zmetca i u RS je z ekologickych duvodu, pri studenym motoru prisava do vejfuku vzduch a zlepsuje emise, navic ja ho tam nemam. Cidla jsou ok. Na motor si nestezuju, chodi dobre, ma vykon i kroutak, jen ten vykon vrcholi proti udajum vyrobce nejak nizko a proto si myslim, ze tam jeste je nejaka rezerva, pokud by se podarilo vyuzit tech cca 1000 ot.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 13:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak to jsem opet o neco chytrejsi ja jsem to o tom predstihu cetl, ale uz je to tak 2 roky. Nemyslel jsem cidlo klepani,ale ten bazmec mezi sanim a svodama. Ekologicky duvody toho nesmyslu me napadly, ale nepochopil jsem fci, tak ted uz to vim. Pak zas teda nechapu ty moje detonace do 2000ot nereknu kdybych tam lil 95okt ale kdyz to svede se 100okt. Ten tvuj je divnej kdyz kouknes na charakteristiku toho novejsiho 2l tak tomu v 5100 zacina moment klesat. Dejme tomu, ze ten tvuj je podobny jenom o neco vys. Ale vykon konci az v 5600(6000). Kdyz jsi vyloucil predstih tak to muze byt vyfukem a nebo jen subjektivnim dojmem. 1000 ot je neco kolem 10kW. Mimochodem premyslel jsi nad tim proc je rozdil mezi vykonem 1.8l 130k a 2l 130k tak maly kdyz maji az na jednotku skoro vse stejne? Jeste tam je detail ve vyfukovych svodech ktere ke konci pasma mirne prizvednou u te 1.8 momentovku a tim se posunulo max vykonu do vyssich otacek. Ja kdyz jsem mel seriovy motor 1.8 130k tak se mi zdalo ze po 5500ot ztraci vykon a na 6250ot uz ho jen pretacim.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 13:36 
crazyape píše:
x-biker píše:
....Dělá se RS i v modelové řadě kolem roku 97? Myslím vlastně poslední modely Escorta....


ANO dela.....

Spotreba:...v zimě svižnou jízdou 13 litrů na 100km, v létě 11l, mimo město cca 9-10l....


To uz je jine kafe, jen ty spotreby :( jak to ze v zime o tolik vice? Ale je to neco za neco to je mi jasne. S RS to uz bude asi pekne svezenicko...No asi posetrim a zacnu hledat nejaky pekny kousek 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 14:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty mas ale dost brutalne zvysenou kompresi,nebo se mejlim? Tam bych potom mozna videl pricinu i pri pouzivani vysokooktanu. Pokud pouzivas seriovou RJ, je dost mozny, ze se s tim nedokazou ty pevne nastaveny mapy poprat a je otazka, jestli by s tim neco udelal cip. Spis bych to videl na neco volne programovatelnyho, ale to uz jsme v jinejch sferach.
Ty my hodnoty nejsou subjektivni pocit, jsou to grafy z brzdy a pocity tu skutecnost jen potvrzujou. No, pokud je 1000ot cca 10kw, kdybych je nekde vystoural, stacilo by i min, tak uz nic neresim.
Ten vejfuk me taky napadnul, potrubim by to asi bejt nemelo, ale kat mam druhovyrobu, relativne malej a podle mereni uz pred smrti. Zkusim puvodni origo, jestli z toho bude lepsi pocit,je to jasny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 14:21 
a čo tak skúsiť dať na 1.6 16V prevodovku z 1.4 zo stálym prevodom 4,27 ... Tie prevodovky by sa mali líšiť len stálym prevodom, či nie? A problém dlhých kvaltov by bol vyriešený ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 14:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Staly prevod dlouhy kvalty neresi jen se to vsechno posune do mensi rychlosti. Dulezite je aby se motor pri prerazeni udrzel s otackami mezi maximalnim toc momentem a max vykonem,resp aby bylo pasmo ot kdy ma motor silu sirsi nez rozdil otacek ktery dostanes pri prerazeni treba ze 4 na 5. Jinak receno u benzinovych prevodovek ford je pro max vykon v 7000ot potreba aby motor tahl od cca 5000ot.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 14:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Asi by byl, ale ono cloveka po nejaky dobe prestane bavit tocit to na 5 pri 100km pres 3500 , o dalnici uz nemluve.Kdyz das 4,27, zkrati se ti i 1 a 2, je to sice moc fajn treba do mesta na posunovani, ale na normalni silnici uz nejsou prakticky k pouziti.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 16:16 
no neviem koľko ot. mám ja pri 100kmh (absencia otáčkomera), ale ide to celkom ticho, takže to nebude také zlé ... pri 150-160 sa dá ešte normálne konverzovať ... už horšie pri tacho 175+, ale pri 16V by tie vyššie ot. neboli na škodu, pokial by neboli časté dlhšie jazdy na dialnici. Chcelo by to vyskúšať, alebo prepočítať ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2005 10:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
uplne bude stacit zkratit staly prevod, s kvaltama jako takovejma uz by se nic delat nemuselo. Beztak jich je 5, takze hrat si s rozestupy nema az takovy vyznam - mozna by se dala zrychlit jednicka, tak je dost kratka.
1,6ka toci pri 100km/h 2500ot. (dle tachometru a otackomeru na palubovce), takze v 1,4ce to bude 2500/3,8?*4,27 (ted nevim presne ten staly prevod u 1,6ky), tj. cca 2800 ot./min. To je na natunenou 1,6ku jeste docela dost tezky.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 13:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Ja myslim ze resit prevodovku nema smysl protoze se s upravama tezko dostanete tak daleko aby prevodovka byla nepouzitelna. A kdo by chtel investovat do motoru z 1.6 150t aby se dostal k tomu ze potrebuje jinou prevodovku tak at si sezene sponzora, protoze to auto bude dobry tak leda na okruh.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 21:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Lukas: naprosty souhlas, to uz radsi koupit 1,8ku a za stejny penize to bude to samy jako 1,6ka po desetitisicovejch investicich... nehlede na to, ze ta 1,6ka pujde driv do kopru...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 20:50 
x-biker píše:
Tak diky chlapi....vypada to, že mě zachraní jedině nějaký GTI či RSo a to už sou věčinou věči kubatury a pořádné spotřeby. Za kolik se dá průměrně jezdit s RS 2000? Tuším 2,0 DOHC 150ps v základu....Dělá se RS i v modelové řadě kolem roku 97? Myslím vlastně poslední modely Escorta....

jestli chces tak znamej ma celej motor a prevodovkou a s elektrikou komlet je to jeste k tomu upravenej motor pac je nachystan na zavody do vrchu a ale auto uz myslim neni ale motor tam mozna jeste je.....mam pocit ze mluvil okolo 10 000,-Kč


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2005 00:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Dušan píše:
jestli chces tak znamej ma celej motor a prevodovkou a s elektrikou komlet je to jeste k tomu upravenej motor pac je nachystan na zavody do vrchu a ale auto uz myslim neni ale motor tam mozna jeste je.....mam pocit ze mluvil okolo 10 000,-Kč


A na kolik to ma naladeny ?

10ka za motor i se skrini ? To je dost dobra cena pokud je v cajku.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz