fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 00:22 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2011 23:20
Příspěvky: 4
Zdravim všechny Forďáky.Jsem majitelem už třetího escorta v naftě,krom jednoho vstřikovacího čerpadla žádnej problém a to při minimální údržbě.Řešim jinej problém.mám na zahradě escort 1.8D combi z roku 1995,totál shnilej,ale dobrej motor s novýma rozvodama.OTÁZKA.Jde tento motor do sedanu,hatchbacku,nedo kombi mladší,nebo starší kategorie?Pokud ne,OTÁZKA druhá,pokud se karoserie trochu liší,jdou aspoň rozvody přeházet na mladší,nebo starší motor,pokud je to taky 1.8D 44KW? Díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 00:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Mě žádnej zádrhel nenapadá, motory by měli sedět, na držáky buodu sedět 100% možná tam budou dělat trocu problémy věci jako alternátor servo a tak, ale když to necháš z původního, tak bez problémů.
A dej bacha na typ motoru, abys prošel technickou/evidenčkou .. ten kód je z boku motoru pod hlavou na straně převodovky

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 01:06 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2011 23:20
Příspěvky: 4
Dík za expresní odpověď.Jen eště drobnost,ty rozvody pasujou třeba na motor z roku 92?Nebo se zeptám obecněji.Jdou rozvody z mého 1.8D 44kW na jaký kakkoli starý motor stejných paramerů od Ford Escort?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 01:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak to ti neřeknu přesně, ale s velkou pravděpodobností budou. (zkusto dohledat třeba v autokelly, jestli jsou ty rozvodový sady kompatiiblní s jinym rokem/řadou). Jinak Walker ti určitě poví víc.
Jinak vim jenom o jediný odchylce a ta je u TD, kde se od nějakýho roku dávala samonapínací kladka.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 01:25 
Offline
Forďák

Registrován: 24 zář 2010 17:50
Příspěvky: 52
Bydliště: jih
měly by být teoreticky stejné ! až od roku 97 motor s nápisem ENDURA je jiny dle mého nazoru přehazet to pujde na 100%


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 01:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
nápis ENDURA-DE maj TD, D maj 1.8 - DIESEL

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 01:55 
Offline
Forďák

Registrován: 24 zář 2010 17:50
Příspěvky: 52
Bydliště: jih
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=b3cthfps4ypp nevim podle mě je to novější typ motoru a je jedno jestli je na nem naskladano turbo a nebo ne ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 10:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
vono je vcelku jedno co je na tom motoru napsáno, když se modernizuje nápisem na ventildeklu...ale k tématu rozvody jsou dvou typů a jsou jako celek záměnný kdekoliv, ovšem vyvstává tu druhej fakt, že rozvody nejsou jaksi přenosnej náhradní díl...namontovaný rozvody sundat a namontovat jinam lze jen v případě že jsou víc než top fungl nový, sotva projetý a bude je přehazovat osoba, která s tím má slušnou praxi...jestli to jsou nějaký rozvody starší časově a maj najeto přes 10k km, tak je transplantace spíš jen hazard...kladky ještě ano, čerpadlovej řemen pokud bude jako novej tak s nelibostí taky ještě...ale vačkovej řemen bych už dal novej...nestojí to takovej ranec oproti zkáze kterou umí udělat...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 12:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A odpověď z mejlu:Ahoj,sem novej na foru,ale ty se mě tam zdáš jedinej rozumnej v otázce ESCORT.Hele,jde 1.8D44KW,z kombi roku 1995,do jinýho escorta?Myslím do
hatchbacku,sedanu,nebo jinýho kombi,ale třeba staršího,nebo mladšího?Mam
supr motor,ale shnilý okolí.Dík. ...motor jako holá část jde namontovat do kterýkoliv verze fordu kde 1,8D byl...pokud pominu kódový značení motoru, který by mělo souhlasit s TP...mezi mkV až VII není motoricky rozdíl, takže tam není problém...já sám mám momentálně motor z mk VI v mk IV a bylo nutno jen přehodit zavěšení motoru (jinej typ držáku do jinýho typu karoserie) a příslušenství (řemenice motoru vyměněná za původní, sundaná servo pumpa kterou nevyužívám a místo ní původní držák alternátoru a alternátor, tedy celej systém zavěšení a pohonu dobíjení)...u novějších motorů může být ještě vstřikovací čerpadlo vybavený imobilizerem a ten nebude fungovat bez komletu s snímáním kódu klíče a čipem v klíči...lze případně demontovat z čerpadla a nechat bez funkce imobilizace...u 1,8D a starších TD (bez nápisu endura-de)byl imobilizer spíše příplatkovou výbavou a nejni tak častej, u TD (endura-de) s EEC-V už je standartně v řj z důvodu legislativních kdy výrobce již musel zařadit do výroby nějakou formu pasivní ochrany proti krádeži aby mohl auta prodávat na území eu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 21:00 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2011 23:20
Příspěvky: 4
No vidíš,ten imobilizer mě nějak nenapadl,to bude trochu problém,ten můj motůrek ho už má.Co je lepší,odblokovat,nebo je jiná možnost?Jinak ty rozvody jsou rok starý a je na nich cca 5000km a určitě bych to nedělal sám,ale někdo,kdo to umí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 21:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ono by bylo možná dobrý řešit konkrétní problém, neřešit teoretické možnosti, ale pokud víš co chceš, tak řešit konkrétní přehoz motoru...čili máme 95 kombik s motorem RTx (kde to x je důležitý a pokud se shoduje s typem kam to má přijít, tak nebude problém s TP a STK) a ten potřebuješ přendat do jinýho vozu...tam je potřeba tušit co je na motoru kterej tam přijde a na tom kterej půjde ven...a případně přeházet to co je jinak tak, aby to co půjde zpět bylo stejný s tím co šlo ven...co se týče imobilizéru, tak ten závisí na tom kde ten motor bude pokud půjde do vozu ve kterým je, pak lze přehodit celý čerpadlo (případně i se vstřikama pokud je rozdíl Bosch vs Lucas) i s imobilizérem, takže pro auto se vymění jen holomotor a vstřikování zůstane původní i s funkčním imobilizérem...pokud půjde do auta kde není a je nějakej důvod zanechat ho i s čerpadlem, tak lze imobilizer zlikvidovat demontáží krycího štítu na čerpadle a ponechání jen stopventilu bez elektroniky imobilizéru...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 23:18 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2011 23:20
Příspěvky: 4
Zatím není konkrétní místo pro můj motor.Tohle auto sem používal na dojíždění do práce,ale pak nebylo potřeba.Shodou okolností sem udělal ty rozvody a za měsíc nebylo pro auto využití,to me s...o nejvíc :D .Teď ho asi zas budu potřebovat,tak mě napadlo,že by se to dalo nějak využít.Koupit něco s papírama,ale KO motorem,vyšlo by to na pár kaček,jen jak náročný bude to přeházet.Momentálně sem mimo republiku,tak ani nemůžu napsat,co je na motoru napsáno.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz