fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 08:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Mám dotaz. V sobotu(předevčírem) jsem byl u Standy a učil jsem se měnit provozní kapaliny za což bych Standovi chtěl veřejně poděkovat. Objevil se ale problém. Dvakrát se auto silně zhouplo, jednou při sjetí z nájezdu a při spuštění z heveru a vždycky byl zdvihnutý jen předek a pokaždé jsem auto nastartoval ale po chvíli motor při volnoběhu zhasl a nešel nastartovat. I na několik dlouhých pokusů. A připadalo nám, že je to kvůli tomu že nejde do motoru nafta. Zkusili jsme podle Etzolda (sice podle jiného motoru) odvzdušnit a potom to po chvíli naskočilo. Při odvzdušňování nám nejdřív šla z filtru nafta s bublinkami a po chvíli čistá a zpětné vedení nebylo natlakované a po chvíli čerpání ruční pumpou se to natlakovalo, že už nešla ta ruční pumpa ani zmáčknout. A v tom zpětném vedení to teklo jen slabounce. Poprvé jsme tím ztratili hodinu protože jsme nevědeli čím to je a podruhé jsme šli najisto. A pokud to auto bylo ve stavu, kdy nešlo nastartovat tak plynový pedál, nekladl vůbec odpor a šel úplně lehounce zmáčknout. Naštěstí měl Standa Etzolda, protože sám nevěděl co s tím. A já jako totální laik na auta bych si sám neporadil. Jinak to auto startuje na první ťuk(kromě tuhých mrazů) a nikdy jindy se tento problém neobjevil. Včera i dnes jsem startoval i jel bez sebemenšího problému. Je to normální nebo je někde chyba? A pokud ano tak čím by to teda mohlo být?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 20:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Urcite jsi mel prazdnou nadrz a tim padem jako spojite nadoby.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2005 08:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Právě že nádrž prázdná nebyla, byla tam o fous větší půlka. Myslíš že i to stačilo, aby se to zavzdušnilo?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2005 20:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No podle me to zhoupnuti(jestli jsi mel malo nafty)ukazalo (obrazne)zacatek trubicky privodu nafty k filtru a tim to mohlo nasat.Pokud jsi nemel a nemas dosud zadnej problem, tak by to takhle mohlo byt.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2005 22:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2005 23:52 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2005 00:02
Příspěvky: 10
Bydliště: Daminěves 25, 27704Cítov
Marpie píše:
No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka.

Měl bych ještě jednu možnost, při větším náklonu zadkem dolů se dost výrazně zvětší podtlak v sací trubce, a pokud je tam jen malá netěsnost, rádo to přisaje vzduch. Nejčastějci to bývá u napojení trubky z nádrže na plastovku - je tam taková spojka, ve které občas odejde kroužek.

_________________
JK,
ORION XLD, 1,8D, 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Mel bych radu,porad mit plnou nadrz :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz