fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011 10:24 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Procházím toto forum už asi týden a pořád nemůžu najít stejnou příčinu co mám ja.
Moje 1.6ka Zetec benzin za studena letí jako drak, ale potom z ničeho nic jakoby po zahřátí se začne příčit. Auto začne hnusně jakoby kopat v motoru (cukat) a musím rychle řadit a jet nejlépe na 4ku nebo 5ku s plynem v jedné poloze a jemně přišlapovat nebo ubírat. Jakmile sešlápnu víc má tendenci cukat. O nižších kvaltech nehovořím tak to většinou cuká jako děs. Za studena motor chytne bez problému a i radio mužu mít zaplé třeba 2 hodiny a pak auto chytne bez problému. V zimě chytal na poprvé.
Když začne cukat a jedu třeba po měste na křižovatkách kde musím zastavovat stává se že když dám spojku a za 1 nebo 2 a chvíly mám tu spojku tak mi zdechne motor.Musím pořád lechtat plyn aby to nezdechlo.

Byli před měsícem vyměněny svíčky za orig motocraft a i káble v tom by neměla být chyba říkali v servise a stejně to cukalo vesele dál. Pak jsem nechal vyměnit palivové čerpadlo které bylo původní stejně taky v dobrém stavu. technik sdělil že s palivem problém není že cukání bude v něčím jiným.

Zkoušel jsem odpojit konektor od váhy vzduchu (MAF), ale žádna změna se neděla a cukalo dál. Restart řídící jednotky jsem zkoušel taky ale bez uspěchu.
U te váhy vzduchu nevím jestli byla chyba že se nerestartovala ŘJ a pak nezajíždělo jak se má. Taky jsem přemýšlel o Lambdě sondě jestli nevytáhnout konektor a zkusit jestli to pojede líp nebo ne, ale nemužu nikde najít kde ho najdu ! Za každou radu budu vděčný. Jsem student proto finance jsou dosti omezené.

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011 18:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
Lambdu máš na svodech, tak pak jdi ke kabelu až najdeš rozpojku, tu rozpoj a mělo by se to hned zlepšit. Mě to dělalo taky.

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011 20:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Co treba cidlo teploty motoru pro RJ....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 00:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 dub 2008 20:16
Příspěvky: 367
Bydliště: litomerice
Pises pri zahratym motoru, resil jsem dlouho neco hodne podobneho, ale me to delalo to ze se mi v aute zahrala RJ (teplo se udelalo v kabine) a celkem to bylo ve stejnou dobu co se zahral motor. Skus treba nastartovat studenej motor a vem fen a foukej na RJ a mas jasno. Ps: je to jen varianta co by to mohlo byt

_________________
Peugeo 106 1.1 93rok, neskutečnej vrak, hloubš už snad nemužu spadnout
Škoda Octavia combi 99, 19.TDi 81Kw, :D :D ----------> a jaka byla nejakej zmrd mi ji ukrad :( :(
Aprilia etx 350,takovej srot a nasla lepsiho panicka- live
yamaha yz 125 30Kw, velka skoda- dead
escort 96,1,6 16v 90ps - DEAD
opel kadett 1.6 - dead
drive fiesta 93. 1,1 ladak, - prodana dead
skoda 120l, tehda to byla velka vec - prodana Very DEAD
Cezeta 175 uprava kros "killerka" - dead
Mz 150 - prodana live
Simson swabach, ze ja kokot tunil - dead
MOŽNOST DIAGNOSTIKY EE-C V,IV


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 09:13 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Včera jsem dělal taxíka na jedné akci a zjistil jsem že sice daleko jsem dojel bez cukání ale pak to stejně začalo. Všiml jsem si ale že mi jakoby něco sem tam cvaklo jakoby u pojistkové skříně. I když jsme měl odpojenou lambda sondu. Tak to asi nebude. Zkusím teda ted tu ŘJ chladit jestli to nemůže být ono

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 10:38 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Jinak zkusím i to čidlo teploty motoru pročistit konektory jestli to pomůže. Nebo je lepší komplet ho pročistit ?
Kde přesně prosím vás najdu Řídicí jednotku? Po dlouhém hledání jsme zjistil že je vedle dveří u spolujezdce ale tam jsem našel jen výstup na diagnostiku.
Jinak to čidlo teploty motoru bude někde z boku na motoru určitě, ale nevím jaký přesně...

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 10:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Ty čidla by bylo lepší proměřit multimetrem, jaký dávaj hodnoty... doporučuju nastudovat http://www.fordfans.cz/download/manual/ford_cidla.pdf

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 15:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 dub 2008 20:16
Příspěvky: 367
Bydliště: litomerice
RJ je pod tim plastovim deklem kde je vstup na diagnostiku. Abych nezapomel me kdyz to delala ta jednotka tak mi cvakalo rele R17 vypnuti klimatizace. Takove male modre

_________________
Peugeo 106 1.1 93rok, neskutečnej vrak, hloubš už snad nemužu spadnout
Škoda Octavia combi 99, 19.TDi 81Kw, :D :D ----------> a jaka byla nejakej zmrd mi ji ukrad :( :(
Aprilia etx 350,takovej srot a nasla lepsiho panicka- live
yamaha yz 125 30Kw, velka skoda- dead
escort 96,1,6 16v 90ps - DEAD
opel kadett 1.6 - dead
drive fiesta 93. 1,1 ladak, - prodana dead
skoda 120l, tehda to byla velka vec - prodana Very DEAD
Cezeta 175 uprava kros "killerka" - dead
Mz 150 - prodana live
Simson swabach, ze ja kokot tunil - dead
MOŽNOST DIAGNOSTIKY EE-C V,IV


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 16:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To cvakani bych bral jako jasny priznak bud studenaku v pojistkovce (velka sance),
nebo ECU (mala sance).
Vyndej to rele od klima a jestli to i pak bude stejne cukani cvakat v pojistkovce (nech si ji otevrenou), tak to chce pojistkovku ven a propajet. To neni nic moc fajn prace, ale zase aspon vis na cem jses.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 18:51 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
A dělalo vam při tom cukáni i to, že to místama nemělo skoro žádný tah a jakoby pedál od plynu nereágoval. A ke všemu ještě se stává na spojku nebo neutrál že to za jízdy v zatáčce,z kopce nebo u stání chciplo ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 20:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 dub 2008 20:16
Příspěvky: 367
Bydliště: litomerice
No asi takhle, kdyz se mi resetovala jednotka pri ohratym motoru atd. a pak zniceho nic dostala pocit ze je studenej motor, start, atd.tak to pro ni je sok, tak nevi co se deje, ale po chvilce se srovna,
Ale je pravda, ze casteji to je pojistkovka, ale i tak bych radsi fenoval RJ nez pajel pojistkovku

_________________
Peugeo 106 1.1 93rok, neskutečnej vrak, hloubš už snad nemužu spadnout
Škoda Octavia combi 99, 19.TDi 81Kw, :D :D ----------> a jaka byla nejakej zmrd mi ji ukrad :( :(
Aprilia etx 350,takovej srot a nasla lepsiho panicka- live
yamaha yz 125 30Kw, velka skoda- dead
escort 96,1,6 16v 90ps - DEAD
opel kadett 1.6 - dead
drive fiesta 93. 1,1 ladak, - prodana dead
skoda 120l, tehda to byla velka vec - prodana Very DEAD
Cezeta 175 uprava kros "killerka" - dead
Mz 150 - prodana live
Simson swabach, ze ja kokot tunil - dead
MOŽNOST DIAGNOSTIKY EE-C V,IV


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2011 13:27 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Jinak to rele od klimatizace jak se k němu nejrychleji dostanu ? U té pojistkové skříně vidím jen ty pojistky které se tam strkají.
Jinak mám domluvený z jednoho vraka na vypujčení a vyzkoušení ŘJ a i Pojistkovku... je možný tu ŘJ jednoduše odpojit a napojit kontaktama novou a nebo se musí něco nastavovat atd ? Resetování je určitě samozřejmostí

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2011 15:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Musis mit stejnou jednotku. Nestaci aby na obouch bylo napsano EEC IV.
1.6 Zetec se delala v hodne variantach a podle toho je take jednotka.
(S EDISem/bez nej, s PATS/bez, stare sani/nove sani, ...)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2011 16:09 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Aha takže to vypadá na první háček.
A co když se to v něčem bude lišit ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2011 16:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak mas smulu. Jednotku s PATSem napr. nenastartujes, protoze nebudes mit spravny klic/cip,
jinou zase muzes nastartovat, ale motor nepobezi dobre, apod.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011 17:01 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Chtěl bych se zeptat jestli se dá ted očekávát zlepšení toho cukání nebo jaký to muže mít vliv. Vždyt to by nemělo mít žádnou souvislost ne ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Naposledy upravil Josef.T. dne 06 dub 2011 13:47, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011 17:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 dub 2008 20:16
Příspěvky: 367
Bydliště: litomerice
No jestli to je RJ jako to bylo u me, tak to jedinej vliv, ze to bude cukat ale bez cvakani

_________________
Peugeo 106 1.1 93rok, neskutečnej vrak, hloubš už snad nemužu spadnout
Škoda Octavia combi 99, 19.TDi 81Kw, :D :D ----------> a jaka byla nejakej zmrd mi ji ukrad :( :(
Aprilia etx 350,takovej srot a nasla lepsiho panicka- live
yamaha yz 125 30Kw, velka skoda- dead
escort 96,1,6 16v 90ps - DEAD
opel kadett 1.6 - dead
drive fiesta 93. 1,1 ladak, - prodana dead
skoda 120l, tehda to byla velka vec - prodana Very DEAD
Cezeta 175 uprava kros "killerka" - dead
Mz 150 - prodana live
Simson swabach, ze ja kokot tunil - dead
MOŽNOST DIAGNOSTIKY EE-C V,IV


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011 17:49 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Ale nechápu pořád jaký to muže mít vliv to relátko když je třeba špatná ŘJ to cvakání.
Tudíž pokud to dobře chápu tak pokud to bude i nadále cvakat znamenalo by to že je pojistková skřín v háji ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011 18:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja bych to s tema ECU moc negeneralizoval. Fordi ECU z tehle let byly obecne bezproblemove.
To, ze se jednomu nestastnikovi (odix) nekde v ecu udelal po dlouhych letech jezdeni studenak, jeste
vubec neznamena ze to je nejaky opakujici se problem a nebo ze se tobe udela na stejnem obvodu take. Jiny obvod = jine projevy, ...
Naproti tomu jsou trable s pojiskovkou v Escu vyhlasena opakujici se vec, takze ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011 18:27 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Jinak kdyby byl nějaký zaručený návod jak snadno poznat jestli je chyba bud v ŘJ nebo pojistkovce byl bych vděčný.

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Naposledy upravil Josef.T. dne 09 dub 2011 14:37, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz