Mě teda chytne, ale minimálně musí 10x otočit startér aby naskočil. Už je vyměněvý palivový filtr (jen 125kč), přepadový hadičky, vlastě všechny který tam jsou, palivová pumpa a předehřev nafty.
Teď když bylo horko, po městě se na križovatkách nechtěl ani rozjet, nedej bože pustit klimu.
Těch 66kw je na to auto fakt málo.
Já si vždycky musím další den projet Coswortha abych si udělal dobře.
Průměrná spotřeba je kolem 8l, a nejede
.
Má tady někdo taky tak blbý zkušenosti.
_________________
8. Kája...FS sedan 2,5 TDí 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě[b]7. Turek... FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 95, plná nálož, čumák 986. EX Stařík....FS sedan 2,0 85 kw, r.v. 91 Auto za všechny prachy
5.EX Čárlí.....FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, plná nálož, sv. interiér
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, PC, digi klima, xenony 6000K
3.EX FS kombi 2,5 TD 92 kw, 98
2.EX FS RS kombi 2,0 DOHC, 94
1.EX FS kombi 2,0 DOHC, 93