fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Převodovka RS vs D
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 14:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
V RS z roku 86 - 90 je udajně samosvorný diferencial (špera).Neví někdo na kolika procentech svornosti je nastavená a jakého typu?A ještě jeden dotaz. Prý je stejná jako v diselu a teď z kterého 1,6 nebo 1,8?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 15:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, LSD v serii ma jedine RST esco, zadny jiny ani fiana ho nema. Je to udajne 7-10%,na papire nic moc, ale v praxi je to dost znat, asi brali v uvahu, ze to neni na zavodeni, ale vylepseni pro beznej provoz.Je lamelovej a da se prehodit do jakykoliv BC skrine, nekde jsem zahlidnul, ze snad i do novejsi IB5, ale tu jsem rozebranou nemel, takze nemuzu potvrdit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 15:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 15:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No s tou malou svornosti jsem si myslel taky, bawa pokud jsem slysel maji tak cca 25%, vetsi svornost se udajne pouziva na sprinty a podobny veci, do zatacky by to muselo delat psi kusy a spis zhorsovat vedeni, nez vylepsovat. O hoblovani gum nemluvim.
Asi je taky rozdil mezi sperou u predo a zadohrabu, u predku ty kola jeste ridej, pokud by to bylo vic, asi by nastal problem.Kazdopadne i to LSD je poznat dost na rizeni, i se servem musis do zatacky pouzit znatelne vetsi silu, nez bez LSD.A je to znat i na jistote a yjezdu z utahnutych zatacek ve srovnani s otevrenou verzi, zvlast na kluzkym povrchu.
Podle mne vsechny seriovy diferaky na bazi beznyho planetu a satelitu nemaji zadnou svornost, pokud je jedno kolo na kluzku, neprenasi se na nej zadna sila.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 16:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Bery píše:
Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.


Zajimavy. Na Granady/Scorpia se davala svornost 25-30%, to co rikas ty u Capri je skoro jak terenak :D

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2005 15:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Dawe píše:
Bery píše:
Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.


Zajimavy. Na Granady/Scorpia se davala svornost 25-30%, to co rikas ty u Capri je skoro jak terenak :D


Nechci kecat možná už byly upravený. Fakt je že to byly nějaky okruhoví obludy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2005 15:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Jo "DAWE" nemáš náhodou tušení jak je použitelný diferák ze Scorpia do starých tuhých náprav (Capri ,Taunus ,Granada ,Escort aj.).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 00:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Mel sem za to ze MTX75 mela taky nakou malou svornost, jinak s tema zadohrabama - tam se snese svornost mnohem vetsi. Nicmene tech 70% je uz celkem dost i na zadohrab, pri pridani plynu v zatacce se to musi dost urvavat.

MkIII a IV RS turbech byl Ferguson-viskoza, puvodne fordem vyvinutej pro okruhovy fiesty

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 11:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Bery píše:
Jo "DAWE" nemáš náhodou tušení jak je použitelný diferák ze Scorpia do starých tuhých náprav (Capri ,Taunus ,Granada ,Escort aj.).


Do Granady a Capri zfleku pouzijes nejen diferak, ale i poloosy a s malinkou upravou u Capri i celou napravu. Dela se to hlavne kvuli stabiku. Na Taunuse by to teoreticky nemel byt problem taktez, ale nazivo jsem to jeste nevidel.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Dawe píše:

Do Granady a Capri zfleku pouzijes nejen diferak, ale i poloosy a s malinkou upravou u Capri i celou napravu. Dela se to hlavne kvuli stabiku. Na Taunuse by to teoreticky nemel byt problem taktez, ale nazivo jsem to jeste nevidel.


Tak a s pravdou ven. Co máš společnýho Ty a Capri?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz