fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 15:16 
Ahoj všem

Již asi rok řeším nepravidelný chod volnoběhu, hlavně u studeného motoru.Závada se projevuje stejně jako u většiny lidí, kteří zde stejný problém popisují - chcípání za studena, u zahřátého motoru celkem dobré až na občasné zaseknutí otáčet při vyřazení rychlosti za jízdy.
Minulý týden jsem byl ve Ford servisu na diagnostice a výsledek - Ventil vstřikování ( příliš dlouhé otevření ). Chtěl bych se optat zda jste někdo neřešil problém chodu motoru na prázdno v souvislosti s touto chybou.
Jen tak na okraj diagnostika stála 1499 Kč. Za vaše připomínky předem díky.


1,6 16V Zetec rv.1996


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2005 20:25 
mugs píše:
Ahoj všem

Již asi rok řeším nepravidelný chod volnoběhu, hlavně u studeného motoru.Závada se projevuje stejně jako u většiny lidí, kteří zde stejný problém popisují - chcípání za studena, u zahřátého motoru celkem dobré až na občasné zaseknutí otáčet při vyřazení rychlosti za jízdy.
Minulý týden jsem byl ve Ford servisu na diagnostice a výsledek - Ventil vstřikování ( příliš dlouhé otevření ). Chtěl bych se optat zda jste někdo neřešil problém chodu motoru na prázdno v souvislosti s touto chybou.
Jen tak na okraj diagnostika stála 1499 Kč. Za vaše připomínky předem díky.


1,6 16V Zetec rv.1996



Taky přemýšlím o diagnostice(stejný problém),ale takový hříšný peníze jim nedám. :evil: O tom ventilu slýším poprvé ,jinak sem už zkoušel skoro vše, krom výměny ventilu odvětr.klikovky.Kolik má stát oprava?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2005 01:11 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Pokud se nepletu vstřikovaci ventily jsou na tomhle motoru 4 a délka vstřiku je ovládána řídící jednotkou na základě údajů které dodají jednotce jednotlivá čidla, takže takle diagnostika nebyla k ničemu protože zapoměli sdělit proč je ventil vstřikování dlouho otevřen.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2005 07:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jetro: když pojedeš na diagnostiku jinam než k dealerovi, bude to stát podstatně méně. V Brně Ford Pavlíček - diagnostika (to samé co mugs)+nastavení výchozích hodnot RJ : 500 CZK bez DPH. Slušná cena, bych řek 8)
Ten tvůj ventil by mohlo stačit vyčistit, nutné resetovat RJ, jinak se závada neopraví. Mám však zkušenost, že diagnostika tohle a volnoběžný ventil nenajde.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2005 10:33 
to: mugs
1) Pokud mas datum vyroby tusim do mesice zari 1996, tak budes mit v motorovem prostoru diagnosticky konektor a muzes si delat diagnostiku 3x denne sam a hlavne zdarma. Podivej se mezi ulozeni leveho tlumice a kryt vzduchoveho filtru. Pokud tam najdes cerny tripolovy konektor s cervenou zaslepkou, muzes vesele diagnostikovat bez cizi pomoci.
2) Co se tyce popsane chyby, tak ta se mi pri diagnostice take objevovala, ale zaroven s ni jsem mel cca dalsi 3 chyby na lambda sonde. Vymena lambda sondy vse vyresila, nyni mam jiz pul roku dignostiku bez zavad.
To, ze se ti v dignostice objevi nejaka "chyba" jeste neznamena, ze se jedna o zavadu popsaneho konkretniho dilu nebo se nemusi jednat o zavadu vubec. Alespon tak mi to vysvetlili ve Fordu a pripada mi to celkem logicke. Pokud dojde v nejakem meznim stavu k namereni extremni hodnoty, tak se to proste zapise do pameti, ale nemusi to jeste nutne znamenat poruchu nebo spatny dil.
Co jsem se ptal u znamych automechaniku, tak tvrdili, ze za svou karieru nepamatuji, ze by odesel vstrik. Pokud to bude skutecne vstrikem tak jeden doma mam (nakup 500Kc), tak ti ho klidne za nakup prodam.

Nejdrive bych ti doporucil vymazat pamet (odpojit baterii) a po ujeti nejakych 200 km, udelat znovu diagnostiku. Dale zkus zmerit kompresni tlaky. Hlavne se mrkni jestli mas v aute diagnostiky konektor.

1500Kc za diagnostiku je hruza. Mne nabizeli ve Fordu v Boleslavi za 800Kc. Jake ti nabidli reseni nebo jak komentovali chybu dlouheho otevreni vstriku?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 11:58 
Ahoj všem,
Nejdřív díky všem za rady a připomínky. Byl jsem pryč a tak jsem se k PC dostal až dnes.
Ještě k té mé diagnostice: Mám tu písemné vyjádření ze servisu a a jako MOŽNOU příčinu uvádějí - CHYBNÉ ČTENÍ MNOŽSTVÍ VZDUCHU a řekli mi že to bude zřejmě vadný MAF sensor. Když jsem před rokem začínal řešit problém s volnoběhem byl MAF první věc která byla vyměněna ( v jiném, neautorizovaném, servisu.) Skusím tedy zresetovat ŘJ a uvidím. S odpojeným MAFem volnoběh drží jak má.

Pepa z depa : Dle VIN kódu je auto vyrobené 11/96, ale skusím se podívat.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 16:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
mugs píše:
Ahoj všem,
Nejdřív díky všem za rady a připomínky. Byl jsem pryč a tak jsem se k PC dostal až dnes.
Ještě k té mé diagnostice: Mám tu písemné vyjádření ze servisu a a jako MOŽNOU příčinu uvádějí - CHYBNÉ ČTENÍ MNOŽSTVÍ VZDUCHU a řekli mi že to bude zřejmě vadný MAF sensor. Když jsem před rokem začínal řešit problém s volnoběhem byl MAF první věc která byla vyměněna ( v jiném, neautorizovaném, servisu.) Skusím tedy zresetovat ŘJ a uvidím. S odpojeným MAFem volnoběh drží jak má.

Pepa z depa : Dle VIN kódu je auto vyrobené 11/96, ale skusím se podívat.


Diagnostika, co ti dělali, závadu spolehlivě neurčí, je k tomu nutné následné proměření funkce všech čidel, u kterých lze předpokládat, že mohou způsobovat to, co zjistli základní diagnostikou. Tohle mě přišlo na dalších asi 500 CZK bez DPH ve stejném servisu. Počítej s tím, že u dealera Ford to bude o moc dražší...a možná s nejistým výsledkem, poněvadž mnozí radeji vymění něco navíc (když z toho nají prašule)

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 08:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2005 07:09
Příspěvky: 137
Bydliště: Vyškov
-petr- píše:
jetro: když pojedeš na diagnostiku jinam než k dealerovi, bude to stát podstatně méně. V Brně Ford Pavlíček - diagnostika (to samé co mugs)+nastavení výchozích hodnot RJ : 500 CZK bez DPH. Slušná cena, bych řek 8)
Ten tvůj ventil by mohlo stačit vyčistit, nutné resetovat RJ, jinak se závada neopraví. Mám však zkušenost, že diagnostika tohle a volnoběžný ventil nenajde.


Kde se prosím nachází ford pavlíček? a říkáš že zkušenosti jsou dobré?

_________________
ford


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 09:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Davka: V Brně na Kšírově, jsou ve Zlatých stránkách. Byl jsem tam dvakrát s věcma, co musely na diagnostiku (vysoká spotřeba, vadná lambda) a pokaždé to opravili. Není to asi úplně nejlevněší (ale co dneska je, že...), avšak oproti značkovým servisům jako Carent nebo Rašino už jen diagnostika stojí polovinu. Považuju to za dobrý servis, doufám, že to tak zůstane.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz