fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 dub 2011 13:05 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Včera jsem do auta vyměnil váhu vzduchu, lambda sondu, rozdělovač na káble ke svíčkám, jiné svíčky i káble k nim, nechal zavařit výfuk, komplet vyměnil relé na pojistkové skříni vše funkční odzkoušeno.

Situace se ale vubec nezměnila. Jen auto jede líp a má lepší zvuk a možná spotřeba se zlepšila. Jinak Kopání a nereágování plynu při zahřátí pořád stejný. Při těchto cukání když otočím klíčkem jen o jeden cvak zpátky a znovu vrátím auto jakoby chytne dech a ustojí to cukání a jede v poklidu chvíly když nemačkám plyn ale mám ho ve stejné hladině.
Myslím tedy že nějakými čidli nebo tak to být nemuže už snad jedině pojistkovka nebo řídicí jednotka, nedej bože celou kabeláž natáhnout.
Kabeláž by byl ale až poslední krok po tom co bych nechal vyzkoušel napojit auto na diagnostiku.

Mám funkční pojistkovou skřín z 1.6 benzín combi která ma na papírovém štítku nějaký kod poznám to z toho jestli by to pasovalo místo te mojí abych nemusel zbytečně nechávat přepájet a čekat? Že bych to jenom přehodil a vyzkoušel jestli to je tou pojistkovkou...

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2011 21:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
na pojistkovce zhora jak jsou relátka tak je natišteno číslo pojistkovky a to se musí shodovat i stou druhou jinak ti to fungovat nebude

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2011 17:30 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
To s těma ŘJ je zapeklitý kruh.
UŽ jsem kontaktoval asi 8 lidí co jsem našel že nabízí za lidovou cenu ŘJ, ale za 2 dyn mi odpověděl jen jeden.
Jinak před chvíly jsem volal s chlápkem co nabízí díly na ford za málo peněz a ten mi sdělil že ŘJ na muj typ má STAG 95AB-12A650-ZB a když jsem mu sdělil že tu samou mám i já a dokonce 2x ale má imobilizer tudíž k tomu musí být klíček s čipem sdělil mi že táto jednotka nemá imobilizér tudíž stačí jen jednotka.
Nevíte někde kde bych mohl sehnat jednotku která by pasovala na mé auto?
SILK WIND ...

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 10:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
SILK - STAG - JOBS - JEEP jsou zamenne, ale MAJI immo. (SME-405)
WIND je jina (SME-105) a ta NEMA immo. Rekl bych ze ta bude mit jine zapojeni pinu, ale jen odhaduju.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 13:46 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
tomin píše:
SILK - STAG - JOBS - JEEP jsou zamenne, ale MAJI immo. (SME-405)
WIND je jina (SME-105) a ta NEMA immo. Rekl bych ze ta bude mit jine zapojeni pinu, ale jen odhaduju.

Díky přesně tohle jsem potřeboval vědět.
Už jsme sehnal pár jednotek za 600kč. Jelikož mají immo tak stačí k ní jenom klíček s čipem že ano ? A pak by to mělo v pohodě nastartovat.

Spínačka není potřeba nepletu-li se že ? většina mi totiž píše že k tomu je potřeba právě ještě spínačka krom klíčku.

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Spínačka není potřeba, stačí když na zkoušku obalíš pak svůj klíč alobalem, otočíš do 2 polohy a jen přiložíš ke klíčí nový čip co patří k jednotce a hned uvidíš jestli to najede.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:23 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Standa píše:
Spínačka není potřeba, stačí když na zkoušku obalíš pak svůj klíč alobalem, otočíš do 2 polohy a jen přiložíš ke klíčí nový čip co patří k jednotce a hned uvidíš jestli to najede.

Tudíš jestli to chápu dobře stačí ŘJ + klíč s čipem k ní. Přidělám ŘJ a pak dám svuj klíč obalený alobalem do zapalování a otočím na II přiložím ke klíči konec s čipem druhého klíče který je k ŘJ a mužu oddělat a normálně nastartovat ? Nebo tohle pak bude potřeba dělat pořád ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To jen na zkoušku, pak z klíče vyloupneš imobilizer, sklenený váleček v barevném šuplíčku z plastu na konci klíče a vyměníš ho do svého klíče.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:28 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Standa píše:
To jen na zkoušku, pak z klíče vyloupneš imobilizer, sklenený váleček v barevném šuplíčku z plastu na konci klíče a vyměníš ho do svého klíče.

Jasný už to chápu ;-) Abych pak nemusel mít 2 klíče jeden od dveří a druhý do zapalování ;-)

Jde to dobře odloupnout a nebo se zničí celý plast toho klíče a musím ho pak slepit ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Je to tam zasunuté, musíš zapáčit za tu barevnou kostičku na konci kliče a celý šuplíček vyjede i se skleněným válečkem ven.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 14:34 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Standa píše:
Je to tam zasunuté, musíš zapáčit za tu barevnou kostičku na konci kliče a celý šuplíček vyjede i se skleněným válečkem ven.

zapčit v jakým slova smyslu ? Kolmo nějakou jehlou na váleček z boku a nebo zatlačit na hoře ve směru válečku a to se vycvakne nahoru ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 22:48 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Jinak ŘJ TUNA která má SME-405 pasuje taktéž místo te moji je to tak že ?

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 dub 2011 10:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
TUNA je taky SME405, taky ma PATS a EDIS, ale z jine rady. Neni to prima nahrada. Takze tam bude neco jine, ale nevim co.
Mozna jen sw kalibrace emisi, ale mozna i neco dulezitejsiho. Pokud budes mit moznost, vyzkousej.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011 09:30 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Nemohlo by to cukání zapříčinit ještě Podtlakový regulátor MAP ?

Jinak čekám už týden na ŘJ i s klíčem,ale zatím bezvýsledně. Zkouším mu volat atd ale jen mi jednou odpověděl na SMS že ji byl podat ve středu na poštu ale byl tam nějaká problém tak ji ve čtvrtek musela známá co tam dělá přebalit bo co. Ale i tak stejně do ted nedošla a na SMS nebo volání vubec neodpovídá tak nevím.

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Zetec nemá podtlakový MAP, ale MAF tedy principem žárový anenometr. Cukání většinou nezpůsobuje, každopádně jeho vliv se dá vyloučit odpojením konektoru od MAFu, pojede to bez něj jen na plyn to reaguje pomaleji.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2011 15:32 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
Tak dneska konečně mi přišla STAG řidicí jednotka přesně taková jakou jsem měl původně v autě.
Ihned jsem ji namontoval a zabalil klíček do alobalu a zkusil nastartovat pomocí čipu k té ŘJ.
Jedu se projet ve velkým pařáku a ještě předtím jsem jel s autem a ihned začalo cukat.
Po výměně ŘJ jsem pozvolna chvíly jel a pak začal vytáčet a konečně FORD šlapal jak zamlada. Ani náznak škubnutí nebo tomu podobný. Konečně jsem udeřil na správne místo.
Jakožto 3tí majitel který měl to auto po tom co to začlo cukat jsem dokázal ho zprovoznit, aby jel jak má.

Nebýt vás a tohoto fora taktéž tak do ted cukám s autem a jen se u něj vztekám že jsem do nho vubec šel z finančních nedostatku. Velké díky vám!

Majitel předemnou dal kolem 4 tisíc do auta a bezvýsledně.
Mě s vaší pomocí stačilo zhruba 1000kč a auto nejednom že líp vypadá ale hlavně jede jak má.

Takže muj problém s cukáním vyřešen a to koupi ŘJ. :!: :!: :!:

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011 12:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak supr, jsem rád, že se to podařilo a fordík konečně šlape jak má.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011 16:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Napis adresu, faktura prijde postou. :P :smt006

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2011 12:13 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2010 00:54
Příspěvky: 13
Bydliště: Havířov
Josef.T. píše:
A dělalo vam při tom cukáni i to, že to místama nemělo skoro žádný tah a jakoby pedál od plynu nereágoval. A ke všemu ještě se stává na spojku nebo neutrál že to za jízdy v zatáčce,z kopce nebo u stání chciplo ?


Tak to jsem rád že je to takhle už jsem vyměnil polovinu věcí na motoru a pořád nevím jak si to měl ty ale já ujel se studeným motorem maxxxx 4 km a pak jsem jen čekal až to schladne :D děkuju za toto forum sice jsem Diplomovaný specialista přes diagnostiku automobilů, ale FORDy si zasloží u mě RESPECT :)

_________________
Ford Escort Combi Zetec 1,6 16V L1H r.v.1996, ABS, 2xAirbag, Servo, Před přestavbou :-)
Wartburg 353W TUNING Alarm s DO, Central, El. okna, Podvozek Sport 80:60, Vše LED
BMW e30 320iT V přetavbě :-(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2011 14:29 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2011 10:07
Příspěvky: 41
Bydliště: Jeseník
JosePhBMW píše:
Josef.T. píše:
A dělalo vam při tom cukáni i to, že to místama nemělo skoro žádný tah a jakoby pedál od plynu nereágoval. A ke všemu ještě se stává na spojku nebo neutrál že to za jízdy v zatáčce,z kopce nebo u stání chciplo ?


Tak to jsem rád že je to takhle už jsem vyměnil polovinu věcí na motoru a pořád nevím jak si to měl ty ale já ujel se studeným motorem maxxxx 4 km a pak jsem jen čekal až to schladne :D děkuju za toto forum sice jsem Diplomovaný specialista přes diagnostiku automobilů, ale FORDy si zasloží u mě RESPECT :)


Auto mi ted lítá jako drak :-)

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec 16v r.v.1996 66kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz