fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přetlak.ventil v hlave válcu ...
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 12:02 
Nevíte nekdo jestli se dostanu na př.ventil v hlave valcu jen po demontovaní ventiloveho krytu nebo musí jí dolu hlava ??? A jestě jedna vec kde jsou rysky na serízení rozvodu-na rozv.kolech/od vacek/ jsem je nikde nenasel kdyz jsem dotahoval remen...Dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 09:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Véno nikdo neodpovídá, tak se chci zeptat jaký přetlakový ventil vlastně myslíš? Já měl před rokem hlavu z motoru dole a žádný jsem tam neviděl. Myslel jsem, že je tam nějaký na tlak oleje pro "hydroštely", ale bohužel, nenašel jsem ho a hlavu jsem prohlížel podrobně.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 13:24 
Kdoví, jaký přetlakový ventil má na mysli. Jakési "přetlakové ventily" se dělají do okruhu chlazení, pokud Ti zmrzne chladící kapalina, aby to neroztrhalo motor. Mělo by se jednat o nějaký plíšek...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 22:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
ty plíšky sou protizámrazové zátky a žádnej ventil na olej v hlavě neni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pro Standu
PříspěvekNapsal: 02 říj 2004 19:06 
Docetl jsem se to na jednom zahranicnim foru-tohle je preklad bohuzel z Translatoru, ale rozumet se tomu da .... :shock:

Chudý chod nezahřátého agregátu a pokles výkonu .

Lepení filmu ventily je jsou velmi běžná chyba se Zetec motor a může ukázat široký okruh symptomů. Tyto symptomy mohou být v rozsahu od hrozného poklesu výkonu k chudý běžící kdy chladný a vysekávání v spojeních. Nejsnadnější způsob jak potvrdit tuto chybu je spojit cejchovat motoru a šeku na nízké vakuum a / nebo kolísavé vakuum. Oprava zahrnuje nahrazující výfuková zdvihátka, výfukový dřík ventilu olejová těsnění, olejový přetlakový ventil v hlavě válců, výměna oleje až 5W30 a olejové čerpadlo synchronní ventil. Je možné potvrdit tuto chybu běžící kapalinou dekarbonizovat skrz motor. Toto jen odstranit příznak na dočasném základu.

ps.: jestli jsi mel teda hlavu dole Stando, nevís kde jsou rysky na serizení rozvodu.... na kolech od vacky jsem nic nenasel, druha moznost je snad pod ventil.deklem, tam jsem nekoukal .... Dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 07:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zadnej ventil na hlave nejni, jedina korekce tlaku je na olejovym cerpadle, klasicka pruzinka, jde spis o to, aby tlak pri studenym motoru neprekrocil pripustnou mez, jakmile se olej ohreje na provozni teplotu, tak si myslim, ze normalni cerpadlo neni schopny tlak prekrocit.
Na zmetcovi je jedina znacka na remenici kliky a olejovy vane na horni uvrat, vacky se nastavujou pomoci desticky do zarezu a rozvodovy kola se volne tocej podle napnuti remenu, potom se utahnou. Na CVH to nastavovani teda bylo sakra lehci, tohle je narocny na presnost a peclivost.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 09:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jo ještě k tomu ventilu. Když jsem si nechával měnit výfuková zdvihátka ve Fordu Malý a Velký v Opavě, tak se na faktuře objevila položka Přetlakový ventil finis 01041884. Když jsem se díval po roce do Microcatu, tak takový díl jsem nenašel. Na faktuře se ovšem také objevila pružina rozvodu a šroub rozvodu, které nenamontovali, stejně tak matice spec. které podle Microcatu patří na zadní nápravu a ne do hlavy motoru. Myslím si že i ten ventil si vymysleli. Ty rozvody se dělají jak už popsal Futy. Jestli neměníš řemen, tak se dá na kola a řemen udělat barvou tečky a pak nasadit stejně. Samozřejmě že kola se pak z vačkovýc hřídelu nesmí povolit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 09:46 
O.K. díky za help :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 10:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
To oznacovani kol a remenu jsem zkousel, jde to, ale vetsinou se stane, ze aby se na druhym kole dostal remen do zoubku, kousicek se to pootoci. Ono to funguje, ale kdyz jsou to rozvody, tak i kdyz jsem v necem prase, tak tady se mi to moc nelibi, oni asi vedi proc, kdyz rikaj povolit kolo, doladit na remen a potom utahnout. Ale i kdyz to clovek dela presne takhle, tak po tom utazeni kola mam zase pocit, ze je to blbe napnuty, potreboval bych 8 rukou, abycxh drzel vsechno, co se tam hejbe pri utahovani.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 11:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Futy, já jsem naposledy udělal tečky ale měl jsem před označením kliku v základní poloze a v drážce od hřídelu vaček broušenou podložku. Při montáži jsem opět dal hřídele do roviny s podložkou a řemen mi seděl přesně. Když se označí zub na kole a drážka v řemenu na všech kolech, tak se časovaní musí sejít. Nevím jak se ti mohl na druhém kole dostat řemen do zoubku. Asi nebylo časování uplně přesné už před rozebráním, nic jiného mě nenapadá. Jestli před demontáži zkontroluješ a označíš tak musí sedět přesně i po smontování nemá to kam uhnout.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 12:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, mozna uz se mi starim klepou ruce, zatim mi to prakticky vzdycky vychazelo desne tesne, ale ne primo do drazky.Kdyz ja ty kola tak desne nerad povoluju, zvejka se ta torska, kdyz clovek nema obe ruce, taky tam blbouni mohli dat velikej sestihran.Dokonce jsem uvazoval, ze si ty srouby se sestihranem necham udelat, nebo na tyhle navarim matku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 17:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Me se stalo to samy,kola na znacky, ale pri nasazeni se mi vzdycky kolo otocilo o zub,chce to najit zpusob a mit grift pri nasazovani.Ted je to pohoda kdys clovek uz vi co to chce.Pootocilo se mi vzdycky kolo na vstrikovacim cerpadle.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 16:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Nemate nekdo fotku te znacky na remenici kliky? pri je ta znacka na nejakem plechu a ne primo na te remenici :(

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 17:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Značku mám viditelnou na venkovním čele (viditelné při pohledu na motor s namontovanou řemenicí) řemenice, na velkém průměru. Žádný plech na řemenici nemám.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz