píšeš že si tu přečetl vše (což snad už ani nejde)
, ale hlavně sis ani pořádně nepřečetl mojí odpověď, čímž si jí nepochopil...píšu tam, že ti dochází k výpadkům napětí od klíčku k řj, která to považuje za vypnutí motoru a jelikož je to mikrovýpadek a napětí se zase obnoví, tak řj to bere zhaslo se a znovu se startuje, čili aktivuje žhavení (rozsvítí se kontrolka) a inicializuje se startovací režim motoru a jelikož to je běžnej stav (klíčkem lze vrtět ve spínačce libovolně) tak napíchnutí na cosi jako diagnostiku nebude mít žádnej efekt, efektnější bude auto napíchnout na strom či sousedův plot
....a k solenoidu, když se tomu odebere ten ohavnej cizí název a bude z toho jen elektromagnetickej ventil, tak na nějaký stálý zkušební napětí pouze jednou cvakne, což ti dělá, takže jeho elektromagnetická část bude zřejmě ok....ono zacvakání po zapnutí klíčku si zajišťuje řj přerušovaným zapnutím a vypnutím napětí....to má dva důvody, jednak to slouží jako slyšitelná zkouška chodu a zadruhé to má ventil rozhejbat kdyby auto dýl stálo...jinak nechápu proč chceš diagnostikovat něco co už víš na stopro....prostě je vada mezi plusem od spínačky a vstupem tohoto signálu do řj...a jelikož pojistkovka je mezi, slouží nejen jako držák pojistek a relé ale taky jako propojovací skříň kabelových svazků (stačí jí odklopit a uvidíš spoustu konektorů) a bejvá nejčastější příčinou podobnejch závad, tak jsem jí dal jako první podezřelou věc, a teprve po odstranění problému s problikáváním žhavení bych řešil případný další podružný trable...čili teď není správnej čas na vycukávání jednotlivejch prvků motoru, ale na stažení podrobnejch schémat tvýho vozu (elektrika 98-00, starší může bejt jinak) kde je danej okruh podrobně rozkreslenej včetně zapojení a polohy příslušnejch konektorů a angažování osoby jenž se v tom bezpochyb vyzná a opraví to....